eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolków › Dostawa sprzętu IT, oprogramowania narzędziowego, licencji wraz z modułami oraz usług informatycznych i technicznych w ramach realizacji projektu pt. "Wzrost jakości i dostępności usług medycznych poprzez wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Bolkowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 88294 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Bolków: Dostawa sprzętu IT, oprogramowania narzędziowego, licencji wraz z modułami oraz usług informatycznych i technicznych w ramach realizacji projektu pt. "Wzrost jakości i dostępności usług medycznych poprzez wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Bolkowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Wzrost jakości i dostępności usług medycznych poprzez wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Bolkowie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7230


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bolkowie, krajowy numer identyfikacyjny 23000680000000, ul. ul. Wysokogórska 6, 59420 Bolków, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7413244, faks 0-75 7412068, e-mail zozbolkow@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://spzozbolkow.bip.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://spzozbolkow.bip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu IT, oprogramowania narzędziowego, licencji wraz z modułami oraz usług informatycznych i technicznych w ramach realizacji projektu pt. "Wzrost jakości i dostępności usług medycznych poprzez wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Bolkowie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZOZ/ZP/123/4/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wykonanie projektu wraz z budową sieci informatycznej w budynku Zamawiającego oraz dostawą, montażem, konfiguracją i uruchomieniem niezbędnego sprzętu serwerowego i 2. dostawę i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz systemu bazodanowego na potrzeby Systemu ZSI 3. dostawę oraz wdrożenie Systemu ZSI 4. Wartości niematerialne i prawne: oprogramowanie komputerowe oraz licencje stanowiskowe wraz z modułami umożliwiającymi optymalizację procesów placówki medycznej i świadczenie e-usług 5. Środki trwałe: sprzęt IT niezbędny do stworzenia zaplecza teleinformatycznego, umożliwiającego wdrożenie e- usług zdrowotnych przez placówkę medyczną 6. Projekt dotyczy wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego w placówce medycznej SPZOZ w Bolkowie, który umożliwi oferowanie mieszkańcom pow. jaworskiego zaawansowanie usług medycznych on-line t.j. e-rejestracja, e-konsultacje, e-diagnostyka, e-laboratorium oraz e-kolejka dostępnych wieloma kanałami komunikacji elektronicznej, w tym za pośrednictwem aplikacji mobilnych, poprawi jakość oferty, jak również podniesie efektywność zarządzania, dzięki uzyskaniu relacji transakcyjnych z partnerami handlowymi. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 , załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 48820000-2, 30233141-1, 48000000-8, 48620000-0, 31154000-0, 32420000-3, 32424000-1, 30233000-1, 30200000-1, 48820000-2, 30216130-6, 30232100-5, 48900000-7, 77263000-6, 72265000-0, 48610000-7, 72268000-1, 72000000-5, 72212000-4, 79632000-3, 80533100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT524775.00
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RIGET SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. , biuro @riget.pl, ul. Chałubińskiego 8, 00-13, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 645473.25 butto
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64543,25 brutto
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 645473.25 brutto
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 34,70%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.