Zabrze: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 11/PN/16
NA USŁUGĘ OBSŁUGI BANKOWEJ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 88273 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o. , ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 277 61 00, faks 32 271 73 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 11/PN/16 NA USŁUGĘ OBSŁUGI BANKOWEJ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi bankowej Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. (CPV - 66.11.00.00 - 4 usługi bankowe, 66.11.20.00-8 usługi depozytowe, 66.11.30.00 - 5 usługi udzielania kredytu). Szczegółowy opis całego asortymentu przedstawiono w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (tj. Dz.U.z 2012r., poz. 1376 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego dokumentu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia - tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (w przypadku świadczeń okresowych) lub realizują (w przypadku świadczeń ciągłych) usługę obsługi bankowej co najmniej jednej spółki jednostki samorządu terytorialnego, obejmującej minimum pełny rok kalendarzowy oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty Dowodami, o których wyżej mowa są: poświadczenia, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawcy złożą wykaz wykonanych usług z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi posiadać siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz dysponować oddziałem (placówką) banku w granicach administracyjnych jednego z miast: Zabrze, Ruda Śląska, Bytom lub Gliwice oraz posiadać lub uruchomić do chwili podpisania umowy w obrębie do 10 km od siedziby Zamawiającego placówkę, posiadającą punkt obsługi kasowej, czynną w dniach roboczych w godzinach od 08:00 do 15:00, uznając za dzień roboczy wszystkie dni za wyjątkiem sobót i ustawowych dni wolnych. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi posiadać siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz dysponować oddziałem (placówką) banku w granicach administracyjnych jednego z miast: Zabrze, Ruda Śląska, Bytom lub Gliwice oraz posiadać lub uruchomić do chwili podpisania umowy w obrębie do 10 km od siedziby Zamawiającego placówkę, posiadającą punkt obsługi kasowej, czynną w dniach roboczych w godzinach od 08:00 do 15:00, uznając za dzień roboczy wszystkie dni za wyjątkiem sobót i ustawowych dni wolnych. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej - ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wyznacza Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, tym samym nie opisuje sposobu dokonania oceny jego spełnienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, które należy załączyć do oferty: a) Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie Wykonawcy złożone na druku Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, że: posiada siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiada lub uruchomi do chwili podpisania umowy na terenie jednego z miast: Zabrze, Ruda Śląska, Bytom lub Gliwice Oddział, zapewniający pełne wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami SIWZ z zastrzeżeniem, że będzie on funkcjonować co najmniej w okresie obowiązywania umowy celem zapewnienia możliwości dostarczenia i odebrania dokumentów finansowych oraz zapewnienia wykonywania czynności związanych z obsługą bankową Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o., posiada lub uruchomi do chwili podpisania umowy w obrębie do 10 km od siedziby Zamawiającego placówkę, posiadającą punkt obsługi kasowej, czynną w dniach roboczych w godzinach od 08:00 do 15:00, uznając za dzień roboczy wszystkie dni za wyjątkiem sobót i ustawowych dni wolnych. c) Wykaz części zamówienia, jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. d) Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (tj. Dz.U.z 2012r., poz. 1376 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. e) Zaproponowany przez Wykonawcę wzór umowy, uwzględniający wszystkie istotne postanowienia umowne w zakresie obsługi bankowej określone w SIWZ, Załączniku nr 5 do SIWZ oraz w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania dodatkowych zapisów do umowy pod warunkiem, że nie narzucą one na Zamawiającego nowych obowiązków oraz nie będą sprzeczne z zapisami zaproponowanego wzoru umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Oprocentowanie rachunków - 5
- 3 - Oprocentowanie autolokat ON - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić m.in. w przypadkach wskazanych poniżej: a. zmian teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego, b. zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, rozumianą jako zaistnienie okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, c. zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość określona w umowie jest nie ulegnie zmianie. d. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, e. zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, f. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, g. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, h. zmiana przedmiotu umowy bez zmiany umownego wynagrodzenia w przypadku: - pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, z których Zamawiający będzie zamierzał skorzystać, - zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy w związku z nałożeniem na Zamawiającego dodatkowych zadań lub wprowadzeniem zmian organizacyjnych, i. zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia w przypadku zgodnej woli Stron ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania technicznego, systemowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalzabrze.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO BENRALIZUMAB
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 4 - 3 PIĘTRO
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Wykonanie PFU dla zadania pn. : "Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc"
- Budowa sieci ciepłowniczej niskoparametrowej centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/11 TP/2024
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu długoterminowego w 2024 r.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu w okresie od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027 roku
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 300 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.