eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Przeprowadzenie szkoleń dla personelu medycznego oraz innych grup odbiorców na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Rawicz: Przeprowadzenie szkoleń dla personelu medycznego oraz innych grup odbiorców na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną
Numer ogłoszenia: 88221 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. , ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla personelu medycznego oraz innych grup odbiorców na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla personelu medycznego oraz innych grup odbiorców na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych, działanie: Lepsze dostosowanie opieki zdrowotnej w celu sprostania potrzebom szybko rosnącej populacji osób przewlekle chorych i niesamodzielnych oraz osób starszych. Projekt korzysta z dofinansowania w wysokości 2 923 575,00 zł pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) na lata 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF) 2009-2014. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwadzieścia dwa następujące zadania: Zadanie nr 1 - Obsługa podnośników oraz sprzętu ułatwiającego transport pacjentów, Zadanie nr 2 - Opieka i usprawnienie pacjentów ze schorzeniami narządu ruchu, Zadanie nr 3 - Opieka i pielęgnacja pacjentów niesamodzielnych ze schorzeniami neurologicznymi, Zadanie nr 4 - Przygotowanie rodziny oraz pacjenta do opieki i samoopieki domowej, Zadanie nr 5 - PNF I stopnia, Zadanie nr 6 - Alternatywne formy komunikacji z pacjentem, Zadanie nr 7 - Trening mięśni dna miednicy w profilaktyce wysiłkowego nietrzymania moczu, Zadanie nr 8 - Wsparcie psychiczne dla pacjentów oraz rodziny w okresie przewlekłej choroby, Zadanie nr 9 - Udzielanie pierwszej pomocy, Zadanie nr 10 - Masaż klasyczny dla pacjentów z zaburzeniami neurologicznymi, Masaż leczniczy dla osób niepełnosprawnych po urazach i wypadkach, Masaż leczniczy dla osób z zanikami mięśniowymi, Masaż limfatyczny dla kobiet po amputacji piersi, Masaż osób starszych i obłożnie chorych, Masaż relaksacyjny, Zadanie nr 11 - Ćwiczenia usprawniające oraz oddechowe dla osób niepełnosprawnych ruchowo, Zadanie nr 12 - Zapobieganie powikłaniom wynikającym z unieruchomienia i braku aktywności fizycznej, Zadanie nr 13 - Źródła pomocy rodzinie w przypadku chorób przewlekłych i niepełnosprawności, Zadanie nr 14 - Metody samopielęgnacji i samoopieki w różnych etapach niepełnosprawności, Zadanie nr 15 - Rola wolontariatu i rodzaje wsparcia dla osób niepełnosprawnych, Zadanie nr 16 - Relacje międzypokoleniowe, Zadanie nr 17 - Rola młodzieży w zapobieganiu wykluczeniu społecznym osób starszych oraz niepełnosprawnych, Zadanie nr 18 - Źródła pomocy osobie niepełnosprawnej w przypadku chorób przewlekłych, Zadanie nr 19 - Organizacja czasu wolnego pacjenta niesamodzielnego oraz promoca zdrowia, Zadanie nr 20 - Formy organizacji czasu wolnego dla osób niesamodzielnych oraz promocja zdrowia, Zadanie nr 21 - Formy organizacji czasu wolnego dla osób wieku starszego, Zadanie nr 22 - Edukacja zdrowotna w przypadku chorób przewlekłych występujących w wieku starszym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4, 80.56.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające iż osoby przeprowadzające szkolenie posiadają następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe w obszarze nauk społecznych lub nauk medycznych lub wykształcenie średnie uzupełnione min. 100 godzinami szkoleń, kursów, warsztatów na temat pracy z osobą starszą lub chorą lub niepełnosprawną oraz doświadczenie co najmniej 2-letnie w pracy z osobą starszą lub chorą lub niepełnosprawną, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. konspekt szkoleń, 2. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające iż osoby przeprowadzające szkolenie posiadają następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe w obszarze nauk społecznych lub nauk medycznych lub wykształcenie średnie uzupełnione min. 100 godzinami szkoleń, kursów, warsztatów na temat pracy z osobą starszą lub chorą lub niepełnosprawną oraz doświadczenie co najmniej 2-letnie w pracy z osobą starszą lub chorą lub niepełnosprawną, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość oferowanych szkoleń - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrawicz.pl; rehalibitacja.szpitalrawicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., 63-900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 6, sekretariat - w godz. 07:00 - 15:00 (poniedziałek-piątek).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., 63-900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 6, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych, działanie: Lepsze dostosowanie opieki zdrowotnej w celu sprostania potrzebom szybko rosnącej populacji osób przewlekle chorych i niesamodzielnych oraz osób starszych. Projekt korzysta z dofinansowania w wysokości 2 923 575,00 zł pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) na lata 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF) 2009-2014..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa podnośników oraz sprzętu ułatwiającego transport pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa podnośników oraz sprzętu ułatwiającego transport pacjentów: liczba uczestników - 50 osób, liczba godzin dydaktycznych - 36h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opieka i usprawnienie pacjentów ze schorzeniami narządu ruchu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opieka i usprawnienie pacjentów ze schorzeniami narządu ruchu: liczba uczestników - 60 osób, liczba godzin dydaktycznych - 45h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opieka i pielęgnacja pacjentów niesamodzielnych ze schorzeniami neurologicznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opieka i pielęgnacja pacjentów niesamodzielnych ze schorzeniami neurologicznymi: liczba uczestników - 60 osób, liczba godzin dydaktycznych - 72h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie rodziny oraz pacjenta do opieki i samoopieki domowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie rodziny oraz pacjenta do opieki i samoopieki domowej: liczba uczestników - 60 osób, liczba godzin dydaktycznych - 45h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PNF I Stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PNF I Stopnia: liczba uczestników - 8 osób, liczba godzin dydaktycznych - 100h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Alternatywne formy komunikacji z pacjentem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alternatywne formy komunikacji z pacjentem: liczba uczestników - 25 osób, liczba godzin dydaktycznych - 25h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trening mięśni dna miednicy w profilaktyce wysiłkowego nietrzymania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening mięśni dna miednicy w profilaktyce wysiłkowego nietrzymania moczu: liczba uczestników - 50 osób, liczba godzin dydaktycznych - 80h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wsparcie psychiczne dla pacjentów oraz rodziny w okresie przewlekłej choroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wsparcie psychiczne dla pacjentów oraz rodziny w okresie przewlekłej choroby: liczba uczestników - 100 osób, liczba godzin dydaktycznych - 50h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Udzielanie pierwszej pomocy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielanie pierwszej pomocy: liczba uczestników - 160 osób, liczba godzin dydaktycznych - 118h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Masaż klasyczny dla pacjentów z zaburzeniami neurologicznymi, Masaż leczniczy dla osób niepełnosprawnych po urazach i wypadkach, Masaż 45hleczniczy dla osób z zanikami mięśniowymi, Masaż limfatyczny dla kobiet po amputacji piersi, Masaż osób starszych i obłożnie chorych, Masaż relaksacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masaż klasyczny dla pacjentów z zaburzeniami neurologicznymi, Masaż leczniczy dla osób niepełnosprawnych po urazach i wypadkach, Masaż 45hleczniczy dla osób z zanikami mięśniowymi, Masaż limfatyczny dla kobiet po amputacji piersi, Masaż osób starszych i obłożnie chorych, Masaż relaksacyjny Liczba uczestników - 60 osób, liczba godzin dydaktycznych - 60h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ćwiczenia usprawniające oraz oddechowe dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ćwiczenia usprawniające oraz oddechowe dla osób niepełnosprawnych ruchowo: liczba uczestników - 120 osób, liczba godzin dydaktycznych - 45h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zapobieganie powikłaniom wynikającym z unieruchomienia i braku aktywności fizycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapobieganie powikłaniom wynikającym z unieruchomienia i braku aktywności fizycznej: liczba uczestników - 120 osób, liczba godzin dydaktycznych - 35h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Źródła pomocy rodzinie w przypadku chorób przewlekłych i niepełnosprawności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Źródła pomocy rodzinie w przypadku chorób przewlekłych i niepełnosprawności: liczba uczestników - 90 osób, liczba godzin dydaktycznych - 35h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Metody samopielęgnacji i samoopieki w różnych etapach niepełnosprawności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metody samopielęgnacji i samoopieki w różnych etapach niepełnosprawności: liczba uczestników - 30 osób, liczba godzin dydaktycznych - 10h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rola wolontariatu i rodzaje wsparcia dla osób niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rola wolontariatu i rodzaje wsparcia dla osób niepełnosprawnych: liczba uczestników - 30 osób, liczba godzin dydaktycznych - 6h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Relacje międzypokoleniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Relacje międzypokoleniowe: liczba uczestników - 40 osób, liczba godzin dydaktycznych - 8h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rola młodzieży w zapobieganiu wykluczeniu społecznym osób starszych oraz niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rola młodzieży w zapobieganiu wykluczeniu społecznym osób starszych oraz niepełnosprawnych: liczba uczestników - 40 osób, liczba godzin dydaktycznych - 8h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Źródła pomocy osobie niepełnosprawnej w przypadku chorób przewlekłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Źródła pomocy osobie niepełnosprawnej w przypadku chorób przewlekłych: liczba uczestników - 30 osób, liczba godzin dydaktycznych - 5h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Organizacja czasu wolnego pacjenta niesamodzielnego oraz promocja zdrowia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja czasu wolnego pacjenta niesamodzielnego oraz promocja zdrowia: liczba uczestników - 60 osób, liczba godzin dydaktycznych -72h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Formy organizacji czasu wolnego dla osób niesamodzielnych oraz promocja zdrowia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formy organizacji czasu wolnego dla osób niesamodzielnych oraz promocja zdrowia: liczba uczestników - 90 osób, liczba godzin dydaktycznych - 30h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Formy organizacji czasu wolnego dla osób wieku starszego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formy organizacji czasu wolnego dla osób wieku starszego: liczba uczestników - 30 osób, liczba godzin dydaktycznych - 5h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Edukacja zdrowotna w przypadku chorób przewlekłych występujących w wieku starszym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Edukacja zdrowotna w przypadku chorób przewlekłych występujących w wieku starszym: liczba uczestników - 30 osób, liczba godzin dydaktycznych - 10h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanych szkoleń - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.