eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Całodobowa usługa transportowa polegająca na obsłudze wozów bojowych będących własnością Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu a wykorzystywanych w Okręgowych Stacjach Ratownictwa Górniczego w Bytomiu, Zabrzu, Jaworznie i Wodzisławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Bytom: Całodobowa usługa transportowa polegająca na obsłudze wozów bojowych będących własnością Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu a wykorzystywanych w Okręgowych Stacjach Ratownictwa Górniczego w Bytomiu, Zabrzu, Jaworznie i Wodzisławiu.
Numer ogłoszenia: 88210 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna , ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 282-25-25, faks 032 2822681.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa usługa transportowa polegająca na obsłudze wozów bojowych będących własnością Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu a wykorzystywanych w Okręgowych Stacjach Ratownictwa Górniczego w Bytomiu, Zabrzu, Jaworznie i Wodzisławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa usługa transportowa polegająca na obsłudze wozów bojowych będących własnością Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu a wykorzystywanych w Okręgowych Stacjach Ratownictwa Górniczego w Bytomiu, Zabrzu, Jaworznie i Wodzisławiu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych przyjmując obsługę dla każdej z wymienionych wyżej Okręgowych Stacji Ratownictwa Górniczego, jako odrębne Zadanie tj: Zadanie 1 -Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Bytomiu, Zadanie 2 -Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Zabrzu, Zadanie 3 - Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Bytomi w Jaworznie, Zadanie 4 - Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Wodzisławiu Śl.,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania transportu drogowego określonego w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym tj. Dz.U. z 2007r. nr 125 poz. 874. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: Dla Zadań 1 do 4 Aktualny certyfikat kompetencji zawodowych oraz licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył: - dla każdego Zadania - 1 usługę całodobowego zabezpieczenia transportu za min. 100.000,00 zł. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a)wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (min. 1 usługa całodobowego zabezpieczenia transportu za min 100.000,00 zł dla każdego Zadania odrębnie, - załącznik nr 5 do SIWZ Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zapisem cz. I SIWZ. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania z zachowaniem czasu pracy zgodnego z przepisami kodeksu pracy powinny: Dla Zadań 1 do 4: 1.posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdu samochodowego kat. B i D, 2.spełniać warunki określone w art. 95a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. nr 108 poz. 908 t.j.) tj: - ukończyły 21 lat - posiadają zaświadczenia wydane przez Wykonawcę, jako pracodawcę, potwierdzające ich zatrudnienie 3.posiadać przynajmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu autobusu. 4.posiadać aktualne badania lekarskie oraz psychologiczne. 5.posiadać aktualne zezwolenie na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: dla Zadań 1 - 4- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oswiadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył: - dla Zadań 1, 2, 3, 4 - 1 usługę całodobowego zabezpieczenia transportu za min. 100.000,00 zł. dla każdego Zadania;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2)Oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ), że Wykonawca - a.zapoznał się z warunkami zamówienia oraz załączonym projektem umowy i przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń, b.jest / nie jest płatnikami podatku VAT, c.zamierza / nie zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3)Dokument potwierdzający wiedzę kierowców nt. dróg dojazdu do obsługiwanych kopalń i zakładów górniczych w obrębie działania OSRG - dla każdego Zadania oddzielnie (np. w formie oświadczenia) 4)Zaświadczenie Wykonawcy dotyczące zatrudnienia każdej z osób wyznaczonych do realizacji zadania, 5)Dokument określony na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy PZP tj. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP alba informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 1)zmiana osób - kierowców uczestniczących w realizacji zamówienia 2)zmiany podwykonawców, o których mowa, o których mowa w §7 wzoru umowy, 3)oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, 2. Niezależnie od innych przypadków przewidzianych w niniejszej umowie lub ogłoszeniu o przetargu, z uwagi na fakt, iż umowa zawierana jest na okres dłuższy niż 12 miesięcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany: 1.)stawki podatku od towarów i usług, 2.)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3.)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 3.Zmiana wysokości wynagrodzenia wywołana wskazanymi w ust. 2 przyczynami może nastąpić wyłącznie gdy Wykonawca wykaże, że wskazane zmiany mają istotny wpływ na koszty wykonania zamówienia, a ponadto: 1.)w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług nie może być wyższa niż różnica pomiędzy dotychczasową wysokością wynagrodzenia brutto a wysokością wynagrodzenia brutto obliczoną z zastosowaniem nowej stawki podatku, 2.)w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę wskazanego w ust 2 pkt. 2 - nie może być wyższa niż wykazany i udokumentowany przez Wykonawcę wpływ zmiany na koszty zamówienia, 3.)w przypadku zmiany zasad o których mowa w ust. 2 pkt. 3 - nie może być wyższa niż wykazany i udokumentowany przez Wykonawcę wpływ zmiany na koszty zamówienia. 4.Wykonawca chcący wprowadzić do umowy zmianę wynikającą z przyczyn wskazanych w ust. 2 zobowiązany jest powiadomić o takiej woli Zamawiającego, podać proponowany wzrost wysokości wynagrodzenia oraz wykazać i udokumentować wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia. Zamawiający w terminie 14 dni dokona weryfikacji przedstawionych kosztów po czym podejmie decyzję o wysokości zmiany wynagrodzenia. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zawarcia pisemnego aneksu. 5.Na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo. 6. Zmiana kierowcy lub wprowadzenie nowego może nastąpić za uprzednią zgodą Zamawiającego, gdy Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego. W stosunku do nowego kierowcy Wykonawca musi wykazać spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego dot. kierowców. 7.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csrg.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - registratura parter budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Bytomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Bytomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Zabrzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Zabrzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Jaworznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Jaworznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Wodzisławiu Śl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa obsługa wozu bojowego w Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Wodzisławiu Śl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.