eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2017 II



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 88156 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Krosno Odrzańskie: Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2017 II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27335-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 42935-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 97119764000000, ul. ul. Fryderyka Chopina 5, 66600 Krosno Odrzańskie, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 836 098, faks 683 836 098, e-mail zdpkrosnoo@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdp.powiatkrosnienski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2017 II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDPIII.272.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wynajmie sprzętu budowlanego (lub/i) środków transportowych wraz z obsługą (operatorem, kierowcą) w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krośnieńskiego. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części: 1.1. Cześć nr 1 - obejmuje wynajem równiarki wraz z obsługą operatorską, świadczącej usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin: - przewidywana ilość godzin - 120 h; 1.2. Cześć nr 2 - obejmuje wynajem walca ogumionego wraz z obsługą operatorską, świadczącego usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin: - przewidywana ilość godzin - 120 h; 1.3. Część nr 3 - obejmuje wynajem samochodu ciężarowego o ładowności od 3,5 do 7,5 tony (wywrotka z wyładunkiem bocznym i tylnym) wraz z pracą kierowcy, świadczącego usługi na terenie gminy i miasta Gubin: - przewidywana ilość godzin - 560 h; 1.4. Cześć nr 4 - obejmuje wynajem podnośnika koszowego o wysięgu ramienia do 19 metrów, wraz z obsługą operatorską, świadczącego usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin: - przewidywana ilość godzin - 32 h; 1.5. Cześć nr 5 - obejmuje wynajem podnośnika koszowego o wysięgu ramienia do 25 metrów, wraz z obsługą operatorską, świadczącego usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin: - przewidywana ilość godzin - 32 h; 2. Ww. ilości godzin i kilometrów zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy z tego powodu. 3. Rodzaje prac planowanych do wykonania przez ww. sprzęt i środki transportowe: 3.1. Równiarka: - równanie poboczy i nawierzchni dróg gruntowych. 3.2. Walec ogumiony: - zagęszczanie poboczy i nawierzchni dróg gruntowych. 3.3. Samochód ciężarowy o ładowności od 3,5 do 7,5 tony (wywrotka z wyładunkiem bocznym i tylnym); - transport materiałów drogowych do remontu poboczy i nawierzchni dróg gruntowych; - wywóz nadmiaru materiałów przy ścinaniu poboczy; - transport materiałów drogowych i sprzętu do remontów cząstkowych nawierzchni; - transport oznakowania pionowego. 3.4. Podnośnik koszowy: - wycinka i pielęgnacja drzew w trudnych warunkach, m. in. zabudowa mieszkalna i gospodarcza, linie telekomunikacyjne i energetyczne, ogrodzenie terenu przyległego do pasa drogowego. 4. Wymagania dotyczące samochodu ciężarowego: - ładowność od 3,5 - 7,5 ton; - tylny zaczep z możliwością holowania skrapiarki o pojemności 500,0 litrów; - kabina pojazdu z możliwością przewozu min. 3 osób (łącznie z kierowcą); - oświetlenie ostrzegawcze ("kogut´). 5. Ww. sprzęt i środek transportowy powinny być oznakowane i oświetlone zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 6. Od dnia podpisania umowy sprzęt (lub/i) środek transportowy podane w ofercie winny być przygotowane do dyspozycji Zamawiającego. Zakres i czas pracy sprzętu (lub/i) środka transportowego w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni łączność ze sprzętem (lub/i) środkiem transportu poprzez telefon komórkowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest podstawić na wezwanie pisemne, telefoniczne lub ustne oferowany sprzęt (lub/i) środek transportowy na wskazany dzień, godzinę i wyznaczone miejsce. 9. Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnej jednostki sprzętowej (lub/i) środka transportowego w wyznaczonym miejscu do chwili zwolnienia go przez dysponenta. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca rozpoczęcia pracy. Czas świadczenia usług potwierdza pracownik Działu Drogowo - Mostowego codziennie na kartach drogowych lub drukach potwierdzeń wykonania pracy (dotyczy części nr 3). 10. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej; 60.18.10.00-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.


II.4) Główny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
Dodatkowe kody CPV:60181000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Niniejsza umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do 31 grudnia 2017 roku, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. W przypadku wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację danej części zamówienia przed dniem 31 grudnia 2017 roku, umowa obowiązuje do dnia wyczerpania tej kwoty.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wynajem równiarki wraz z obsługą operatorską, świadczącej usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TRANS - ODER - PLUS S. C. Piotr Opadczyk, Paweł Opadczyk, transoderplus@o2.pl, Ogrodowa 20, 66-620, Gubin, kraj/woj. lubuskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 16800.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/05/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Zmiana umowy polegająca na wynajmie równiarki wraz z obsługą operatorską, świadcząca usługi na terenie następujących gmin: Krosno Odrzańskie, Gubin, Bobrowice, Dąbie, Maszewo i Bytnica oraz na terenie miejscowości Krosno Odrzańskie i Gubin w ramach dodatkowych usług. Zakres: 7,5 godz.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy spowodowana była koniecznością realizacji dodatkowych usług polegających na wynajmie równiarki do bieżącego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Krośnieńskiego. Zakres nie był objęty umową podstawową, ale wykonanie dodatkowych usług było niezbędne. Zmiana wykonawcy spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, ze względu na konieczność przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana nie przekroczyła 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.