eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa unitu stomatologicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Toruń: Dostawa unitu stomatologicznego
Numer ogłoszenia: 88126 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa unitu stomatologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Fotel pacjenta
1 Ruch fotela sterowany siłownikami elektrycznymi
2 Minimalny zakres regulacji wysokości uniesienia fotela 400 mm - 750 mm
3 Anatomiczny w kształcie zagłówek regulowany pokrętłem
4 Anatomiczny kształt siedziska i oparcia, podnoszone podłokietniki lewy i prawy
5 Miękka i elastyczna, bezszwowa tapicerka.
6 Łatwa wymiana elementów tapicerki: siedziska, oparcia i zagłówka
7 Ruch Trendelenburga - jednoczesny ruch siedziska i oparcia
8 Możliwość instalacji jako unitu dla lekarza leworęcznego jak i praworęcznego.
9 Krótka i wąska podstawa fotela, krótsza i węższa niż rzut poziomy siedziska fotela, umożliwiająca bliskie podejście do pacjenta w każdej pozycji pracy.
10 Kształt fotela umożliwiający bardzo bliskie podejście do pacjenta niezależnie od modelu pracy lekarza i asysty
11 Oparcie węższe w górnej części, w celu lepszego dostępu do pacjenta
12 Sterowanie fotela z trzech miejsc: sterownik nożny, panel asysty, stolik lekarza
13 Automatyczna blokada ruchu fotela podczas pracy narzędziami ze stolika lekarza
14 Wyłącznik bezpieczeństwa w podstawie fotela, sterowniku nożnym i pulpicie asysty
15 Brak oddzielnej skrzynki przyłączeniowej, przyłącza do unitu usytuowane bezpośrednio pod obudową unitu
16 Automatyczna pozycja 0, spluwaczkowa, poprzednia pozycja
17 Dowolne pozycje programowane, min 2
18 Siedzisko podnoszone ręcznie o min. 6cm w celu dopasowania pozycji dla: dzieci, niskich pacjentów, pacjentów ze schorzeniami kręgosłupa
19 Możliwość odwrócenia zagłówka do tyłu, umożliwiająca przyjęcie pacjenta na wózku inwalidzkim
20 Min. 7 kolorów tapicerki do wyboru
21 Najazdowy wyłącznik bezpieczeństwa ruchu fotela
22 Konstrukcja nośna fotela wykonana z metalu (siedzisko i oparcie)
23 Napięcie zasilające 230 V / 50 Hz

II Stolik lekarza
1 stolik zamocowany na pantograficznym ramieniu umożliwiającym bardzo szeroki zakres ruchu we wszystkich kierunkach, umożliwiający pracę od tyłu i z boku pacjenta
2 Minimum 5 rękawów (rękawy wiszące)
3 Możliwość podglądu ustawień parametrów instrumentów na wyświetlaczu LCD
4 Dodatkowa półka na górze stolika
5 Zdejmowane, sterylizowane silikonowe rękawy instrumentów.
6 Bezpośrednie przyciski zmiany parametrów pracy:
-zmiana kierunku obrotów mikrosilnika
-włączanie/wyłączanie sprayu na końcówkach
-włączanie/wyłączanie światła na końcówkach
-spłukiwanie misy spluwaczki
-napełnianie kubka
-sterowanie fotelem poprzez przyciski pozycji: 0, spluwaczkowa, poprzednia pozycja, min. 2 dowolnie programowalne
7 Przyciski sterowania oparciem góra-dół i siedziskiem góra-dół
8 Możliwość instalacji panoramicznej przeglądarki zdjęć RTG o min. wymiarach 10x15 cm. Przycisk włączania/wyłączania przeglądarki zdjęć RTG.
9 Zintegrowany zawór antyretrakcyjny w instrumentach zapobiegający zassaniu skażonych materiałów
10 Przedmuch powietrza w końcówkach (chip blower) w min. 3 aktywnych instrumentach uruchamiany ze sterownika nożnego
11 Możliwość umieszczenia instrumentów (turbina, mikrosilnik, skaler) na stoliku lekarza w dowolnej kolejności
12 Uchwyt z możliwością dezynfekcji
13 Możliwość montażu obrotowej tacy na narzędzia z dwoma metalowymi, wymiennymi tackami z możliwością sterylizacji w autoklawie
14 Strzykawka trzyfunkcyjna
15 Turbina z szybkozłączką ze światłem LED: czterodrożny spray, ceramiczne łożyska, szerokokątny światłowód, zmiana wiertła na przycisk
16 Kątnica na mikrosilnik: wewnętrzny, dwukanałowy spray, szerokokątny światłowód, zmiana wiertła na przycisk, przełożenie 1:1
17 Skaler piezoelektryczny ze światłem LED: sterylizowana obudowa, w komplecie 3 końcówki zabiegowe
18 Dodatkowy rękaw z szybkozłączką do piaskarki

IV Stolik asysty
1 Stolik asysty na obrotowym ramieniu, z trzystopniową regulacją wysokości
2 Min 4 miejsca na instrumenty; wyposażony w: rękaw ssaka, rękaw ślinociągu, lampę polimeryzacyjną
3 Przyciski płynnego sterowania fotelem pacjenta i przywoływania ustawień predefiniowanych pozycja 0, spluwaczkowa, poprzednia pozycja, min. 2 dowolnie programowalne)
4 Przyciski napełniania kubka i spłukiwania misy spluwaczki
5 Przycisk włączania/wyłączania przeglądarki zdjęć RTG
6 System ssący wyposażony w sito/filtr z możliwością oczyszczania przez personel medyczny bez użycia dodatkowych narzędzi lub serwisu

V Blok spluwaczki
1 Porcelanowa, obracana o min. 260° misa spluwaczki
2 Unit przystosowany do współpracy z mokrym systemem ssącym
3 Misa spluwaczki zdejmowana w celu czyszczenia i termo dezynfekcji
4 Spłukiwanie miski spluwaczki - załączanie dostępne z pulpitu asysty i lekarza, wyłączanie automatyczne
5 Napełnianie kubka pacjenta - załączanie dostępne z pulpitu asysty i lekarza, wyłączanie automatyczne
6 Zamknięty system wody destylowanej chłodzącej narzędzia
7 Zamknięty system wody destylowanej do napełniania kubka pacjenta

VI Lampa zabiegowa systemy świetlne w technologii LED
1 Natężenie światła w zakresie od 8.000 do 35.000 lux
2 Temperatura barwowa emitowanego światła regulowana w zakresie od 4000 K do 6000 K
3 Odwzorowanie kolorów zbliżone do światła dziennego. Indeks odwzorowania kolorów (CRI) min. 90 w pełnym zakresie kolorów
4 Zużycie energii elektrycznej max. 35 VA
5 Zakres regulacji ustawienia lampy w trzech płaszczyznach, obrót lampy w prawo i lewo z możliwością oświetlenia zza głowy pacjenta leżącego.
6 Możliwość sterylizacji uchwytów lampy
7 Włączanie i wyłączanie lampy z panelu sterującego na ramieniu lampy
8 Bezdotykowe (sensor) włączanie, wyłączanie, tryb anty polimeryzacyjny o natężeniu światła min. 15 000 Lux
9 Zmiana ustawień temperatury barwowej i natężenia emitowanego światła z panelu sterującego na ramieniu lampy
10 Mocowanie na pantograficznym ramieniu o szerokim zasięgu ruchu
11 Gładka powierzchnia, bez miejsc na śruby, ułatwiająca dezynfekcję powierzchniową
12 Automatyczne włączanie przy podniesieniu instrumentów ze stolika lekarza. Automatyczne wyłączanie przy ustawieniu pozycji 0 i spluwaczkowej
13 Możliwość montażu na suficie lub na maszcie montowanym do unitu stomatologicznego
VII Wielofunkcyjny przełącznik nożny

1 Płynna regulacja pracy narzędzi: mikrosilników elektrycznych, turbiny, skalera
2 Możliwość wywołania automatycznej pozycji zerowej i pozycji spluwaczkowej z wyłącznika nożnego z jednoczesnym wyłączeniem lampy operacyjnej
3 Sterowanie położeniem fotela pacjenta
4 Włączenie/wyłączenie funkcji dmuchawki (tzw. chip blower)
5 Przełączanie kierunku obrotów mikrosilnika
6 Sterowanie sprayem w końcówkach
7 Wyłączenie ruchu fotela - tryb bezpieczeństwa
VIII Krzesełko lekarza

1 Anatomiczny kształt siedziska i oparcia
2 Regulacja odchylenia oparcia w zakresie min. 30
3 Ustawienie siedziska z regulacją w zakresie min. 15
4 Minimalny zakres regulacji wysokości siedziska 500 mm - 600 mm
5 Miękka, elastyczna, bezszwowa tapicerka
6 Łatwe i szybkie zdejmowanie tapicerki w celu lepszej higieny lub wymiany
7 Amortyzowane podwozie krzesełka na pięcioramiennym krzyżaku z polerowanego aluminium.
8 Miękka okładzina kółek zapobiegająca rysowaniu powierzchni
9 Min. 7 kolorów tapicerki do wyboru

IX Rękaw mikrosilnika ze światłem
Ergonomiczny uchwyt elastyczny obracający się rękaw.
1 Mikrosilnik bezszczotkowy
2 Waga maksymalna silnika 70 gram
3 Długość maksymalna silnika 65 mm
4 Zakres obrotów rzędu [l/min] 100 - 40 000
5 Ustawianie kierunku obrotów (prawo - lewo)
6 Źródło światła LED min. 25 000 Lux
7 Wewnętrzny system chłodzenia
8 System zapobiegania zasysania wody i powietrza do wewnątrz instrumentu
9 Możliwość sterylizacji w temp. 135 st. C

X Wyposażenie dodatkowe
1 Piaskarka abrazyjna jako 5 instrument sterowana wspólnym przełącznikiem nożnym unitu
2 Bezigłowy instrument podawania środka znieczulającego
XI Pozostałe wymagania
1 Instrukcja obsługi w języku polskim
2 Okres gwarancji - min. 24 miesiące.
3 Gwarancja zakupu części zamiennych i akcesoriów przez okres 10 lat.
4 Instalacja sprzętu wraz ze szkoleniem personelu u Zamawiającego w cenie oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw unitów stomatologicznych o wartości min. 100.000,00 zł, brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi i certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679);
    b/prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Parametry techniczne - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3.1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3.2. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.