eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › USŁUGI NA PRACE KONSERWACYJNE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKTORATU REJONOWEGO W NOWYM SĄCZU REJON NADZORU URZĄDZEŃ W NOWYM TARGU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Nowy Sącz: USŁUGI NA PRACE KONSERWACYJNE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKTORATU REJONOWEGO W NOWYM SĄCZU REJON NADZORU URZĄDZEŃ W NOWYM TARGU
Numer ogłoszenia: 88121 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Nowym Sączu , ul. Głowackiego 34a, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4144551, faks 18 4144550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI NA PRACE KONSERWACYJNE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKTORATU REJONOWEGO W NOWYM SĄCZU REJON NADZORU URZĄDZEŃ W NOWYM TARGU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług związanych z wykonaniem prac konserwacyjnych na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejon Nadzoru Urządzeń w Nowy Targu, zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia: Część zamówienia nr 1 1. Konserwacja potoku Czarny w km 0+850 - 2+660 w m. Wola Skrzydlańska, gm. Dobra 2. Konserwacja potoku Od Hanuli w km 0+000 - 1+790 w m. Wola Skrzydlańska, gm. Dobra 3. Konserwacja potoku Przenosza w km 0+000 - 2+870 w m. Przenosza, gm. Dobra Zakres prac obejmuje: - uzupełnienie ubytków w opaskach brzegowych; kosze siatkowo-kamienne - remont opasek lokalnie, narzut kamienny wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; - wycinka zakrzaczeń i porządkowanie koryta z punktowego zatoru z gałęzi lokalnie wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; Część zamówienia nr 2 1. Konserwacja potoku Sawka w km 7+040 - 8+740 w m. Mstów gm. Jodłownik 2. Konserwacja potoku Stróża w km 0+000 - 3+500 w m. Janowice gm. Jodłownik 3. Konserwacja potoku Tarnawka w km 17+950 - 20+900 w m. Wilkowisko gm. Jodłownik 4. Konserwacja potoku Danielowski w km 0+000 - 1+200 w m. Laskowa gm. Laskowa Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostów ze skarp rowów, koron i skarp nasypów; porost gęsty, twardy z wygrabieniem lub rozdrobnieniem; udrożnienie koryta cieku - uzupełnienie ubytków w opaskach brzegowych i gurtach dennych; narzut kamienny lokalnie wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; Część zamówienia nr 3 1. Konserwacja potoku B w km 0+000 - 0+985 w m. Ludźmierz, gmina Nowy Targ, powiat nowotarski, woj. małopolskie 2. Konserwacji potoku Na Kamieńcu w miejscowości Ludźmierz w km 0+000 - 1+048 gmina Nowy Targ, powiat nowotarski, województwo małopolskie Zakres prac obejmuje: - ręczne wykoszenie porostu traw ze skarp potoku - ręczne udrożnienie potoku - odwiezienie odkładów zleżałych - wygrabienie wykoszonego porostu traw ze skarp potoku Część zamówienia nr 4 1. Konserwacji potoku Gminny w miejscowości Dębno w km 0+000 - 0+440, 0+490 - 1+140 gmina Nowy Targ, powiat nowotarski, województwo małopolskie 2. Konserwacji potoku Gminny w miejscowości Dębno w km 0+440 - 0+490 gmina Nowy Targ, powiat nowotarski, województwo małopolskie 3. Konserwacja potoku Suchy w miejscowościach: Gronków, Nowy Targ, Bór w km 0+000 - 4+300, gminy: Nowy Targ, m. Nowy Targ, Szaflary, powiat nowotarski, województwo małopolskie Zakres prac obejmuje: - ręczne wykoszenie porostu traw na skarpach potoku; - ręczne wygrabienie wykoszonego porostu traw ze skarp potoku - udrożnienie koryta potoku - ścinanie nawisów ziemnych, profilowanie skarp - odwóz odkładów - punktowa wycinka krzaków na skarpach potoku i oczyszczenie terenu Część zamówienia nr 5 1. Konserwacji potoku Grapowski w miejscowości: Podwilk w km 0+000 - 2+502 gmina Jabłonka, powiat nowotarski, województwo małopolskie 2. Konserwacja potoku Pietrzakowski w miejscowości Podwilk w km 0+109 - 0+396, 1+000 - 2+040, 2+348 - 3+108, gmina Jabłonka, powiat nowotarski Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostu traw na skarpach potoku; - wygrabienie wykoszonego porostu traw ze skarp potoku - udrożnienie potoku - odwóz odkładów zleżałych - wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku Część zamówienia nr 6 1. Konserwacji potoku Doprowadzalnik w miejscowości: Dział, Czarny Dunajec, Wróblówka, w km 0+000 - 5+970 gmina Czarny Dunajec, powiat nowotarski 2. Konserwacji potoku Sokołowski w miejscowości: Dział, Czarny Dunajec, Wróblówka, w km 0+000 - 4+100 gmina Czarny Dunajec, powiat nowotarski 3. Konserwacja potoku Maciejowski w km 0+000 - 1+585 w m. Pieniążkowice, gmina Czarny Dunajec, powiat nowotarski, woj. małopolskie Zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostu traw na skarpach i dnie potoku; - wygrabienie wykoszonego porostu traw - punktowa wycinka krzaków na skarpach potoku i oczyszczenie terenu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - 2 000,00 zł. - dla Oferty częściowej Nr 1 - 1 500,00 zł. - dla Oferty częściowej Nr 2 - 1 500,00 zł. - dla Oferty częściowej Nr 4 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.06.2016 r. do godz.10oo Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Inspektoracie Rejonowym w Nowym Sączu, ul. Głowackiego 34a. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPWŁNIA na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a) dla części 1 - co najmniej 1 prace (potwierdzoną dokumentem, że została wykonana należycie i prawidłowo ukończona) w zakresie konserwacji rzek i potoków lub usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach; w tym że zakres tej pracy musi obejmować wykonanie koszy siatkowo-kamiennych i narzutu kamiennego - prace nie muszą być wykonane w zakresie jednej usługi, oferent może przedstawić dwa poświadczenia. b) dla części 2 - co najmniej 1 prace (potwierdzoną dokumentem, że została wykonana należycie i prawidłowo ukończona) w zakresie konserwacji rzek i potoków lub usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach; w tym że zakres tej pracy musi obejmować wykonanie opaski brzegowej i narzutu kamiennego - prace nie muszą być wykonane w zakresie jednej usługi, oferent może przedstawić dwa poświadczenia. c) dla części 3-6 - co najmniej 1 prace (potwierdzoną dokumentem, że została wykonana należycie i prawidłowo ukończona) w zakresie konserwacji rzek i potoków lub usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiada: samochód samowyładowczy, koparkę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia (wraz z dokumentem poświadczającym opłate polisy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony druk Oferta 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 5. Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 8. Listę podmiotów należącej do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r 10. Wykaz zrealizowanych usług.11. Wypełniony druk kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin platności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu g) zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy h) zmiana terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3 3 Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu, na którym jest wykonywana umowa spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy 33-300 Nowy Sącz, ul. Głowackiego 34a pok. nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: : Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, Inspektoracie Rejonowym w Nowym Sączu 33-300 Nowy Sącz, ul. Głowackiego 34a, I piętro pok. nr 19. (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.