eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-02

Osieck: Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck
Numer ogłoszenia: 880 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 025 6857090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest Bezpośrednia eksploatacja urządzeń wodociągowych: dwa ujęcia wody, stacja uzdatniania wody w Osiecku, gminna sieć wodociągowa wraz z pompowniami, przyłącza. Bezpośrednia eksploatacja urządzeń kanalizacji sanitarnej Oczyszczalnia Ścieków Pogorzel, oczyszczalnia ścieków w Augustówce, sieć kanalizacyjna w Osiecku, Pogorzeli i Grabiance, przepompownie, przyłącza. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych, obejmujących cały system wodno-kanalizacyjny wraz z oczyszczalnią ścieków i stacją uzdatniania wody w Osiecku. Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych wybudowanych i oddanych do użytkowania w trakcie realizacji umowy wynikającej z niniejszego zamówienia. Prowadzenie eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi gospodarki wodno-ściekowej, w szczególności ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy POŚ, ustawy Prawo Wodne. Oferent winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksploatację całego systemu i przestrzeganie przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów Kodeksu Pracy, BHP i innych. Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy, chyba że zużycie nastąpiło na skutek normalnej eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień 41.11.00.00-3, 65.11.10.00-4, 65.12.00.00-0, 65.13.00.00-3, 90.48.10.00-2, 90.48.00.00-5 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: W ZAKRESIE EKSPLOATACJI I KONSERWACJI ZBIOROWYCH URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH: Bezpośrednia obsługa istniejącej sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą i przyłączami. Bezpośrednia obsługa ujęcia wody. STACJA UZDATNIANIA WODY W OSIECKU Stan prawny: KW 42065 dz.ew. nr 1410/4 i KW SI1G/00038970/4 dz. ew. nr 1409/9 Powierzchnia działki: 0,44 ha Wydajność max:80 m3/h,1 400 m3/dobę Gmina Osieck posiada ponad 80 km wybudowanej sieci wodociągowej magistralnej i rozdzielczej oraz ok. 1 200 szt. przyłączy wodociągowych. Produkcja wody wyjście do sieci po modernizacji SUW zakończonej w styczniu 2014 r., do 30 listopada 2014 r. wyniosła ok. 120 000. m3, a sprzedaż 94 654,3 m3. całodobowa i bezawaryjna dostawa wody o parametrach dla wody pitnej określonych w obowiązujących przepisach oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń jakości wody od obowiązujących norm, utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym studni głębinowych, stacji uzdatniania wody i pompowni sieciowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych i stacji uzdatniania wody. utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym urządzeń wodociągowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych wodomierzy, nawiertek, zasuw, hydrantów, eksploatacja studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniająca pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, dla zapewnienia potrzeb odbiorców, W odniesieniu do SUW wymagana jest codzienna 7 razy w tygodniu wizyta na terenie stacji,sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów produkcji wody. Przynajmniej 1 raz w miesiącu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - uruchomienie agregatu prądotwórczego. Paliwo do agregatu zapewnia na bieżąco Wykonawca. niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieci wodociągowej, niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci, Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w ciągu 12 godzin. Z chwilą, gdy przerwa w dostawie energii elektrycznej z sieci energetycznej przekracza 4 cztery godziny zasilanie energią elektryczną ujęcia wody, oczyszczalni ścieków z agregatów prądotwórczych. likwidacja zastoin poprzez płukanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w razie konieczności, na podstawie zgłoszeń Zamawiającego jak również bezpośrednio Odbiorców wody, każdorazowe powiadamianie Odbiorców na zasadach przewidzianych w Regulaminie o planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody, w przypadku przedłużającej się przerwy w dostawie wody, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej dostawę w inny sposób np. beczkowozy, kontrola legalności poboru wody, informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach i usuwanie nielegalnych poborów wody, kontrola legalności oraz instalowanie nowych lub wymiana legalizacyjna wodomierzy wraz z ich zaplombowaniem wodomierze i plomby Zamawiającego Wykonawca musi przewidzieć w ofercie koszt planowanej akcji wymiany wodomierzy 100 szt. u Odbiorców, niezależnie od bieżących potrzeb wymiany wodomierzy wykonanie i prowadzenie ewidencji wszystkich hydrantów przeciwpożarowych na terenie Gminy Osieck oraz ich cyklicznych, systematycznych przeglądów. Zorganizowane przeglądy hydrantów w każdej miejscowości będą się odbywały przynajmniej jeden raz w roku i będą polegały na sprawdzeniu działania zamknięcia i otwarcia samego hydrantu i zasuwy odcinającej hydrant oraz przepłukaniu sieci, do uzyskania widocznej czystości wypływającej wody. usuwanie awarii wodociągu w zakresie eksploatacji na sieci wodociągowej i przyłączach wodociągowych, do pierwszego zaworu za wodomierzem głównym, bezpośrednie przyjmowanie zgłoszeń od Odbiorców i reagowanie na każde zgłoszenie, w zakresie odpowiedzialności Gminy sieć + przyłącza wraz z zaworem za wodomierzem głównym, lokalizacja i odkrywanie zakrytych zasuw odcinających na sieci oraz na przyłączach i w razie konieczności uzupełnianie brakujących elementów - skrzynek, tabliczek informacyjnych, słupków oznaczeniowych, pokryw betonowych. W zakresie estetyki wymienionych obiektów SUW, pompownie sieciowe w Grabiance i Czarnowcu należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy na terenie SUW i przepompowni na trasie wodociągu, co najmniej 3 razy w roku, tj. pierwsze do 31 maja, drugie do 31 lipca i trzecie do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów. W ZAKRESIE SIECI KANALIZACYJNEJ I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW: OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW Stan prawny: KW SI1G/00038969/4 dz. ew. nr 1623, KW SI1G00059179/2 dz. ew. nr 1625/1 Powierzchnia działki:ok. 0,4 ha Przepustowość: średniodobowa 150 m3/d maksymalna dobowa 200 m3/d Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest tzw. Kanał Osiecki bezpośrednia obsługa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osieck wraz z urządzeniami: długość sieci na dzień ogłoszenia postępowania - kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Osiecku DN200 i DN250 PVC 10,15 km, kanalizacja tłoczna DN90 PE w Osiecku 0,68 km, 2 szt. przepompowni ścieków w Osiecku, 232 szt. przyłączy kanalizacyjnych w Osiecku, bezpośrednia obsługa zbudowanej w 2009 r. mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków Pogorzel, zlokalizowanej w miejscowości Osieck., według opracowanej przez firmę BIO-TECH Sp. z o.o. i załączonej Instrukcji Eksploatacji Oczyszczalni ścieków BIO-PAK typ KBA 100 1000, w tym m.in. codzienna obsługa pompowni ścieków surowych usuwanie skratek z kraty koszowej, czyszczenie pomp, czyszczenie ścian i dna zbiornika, czyszczenie sita bębnowego, opróżnianie rury centralnej w reaktorze, bieżące, codzienne odwadnianie osadu nadmiernego w prasie 6 dni w tygodniu, bez niedzieli, magazynowanie osadu w kontenerach i jego systematyczny wywóz, sprzątanie i utrzymywanie w stałej czystości budynku oczyszczalni: ściany, posadzki, urządzenia, obiektów i całego terenu w granicach ogrodzenia, likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm odprowadzanych ścieków. W odniesieniu do OŚ Pogorzel wymagana jest codzienna 7 dni w tygodniu wizyta na terenie oczyszczalni, sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów oczyszczania ścieków. bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków w Augustówce, zapewniająca uzyskanie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z pozwoleniem wodnoprawnym: BZT5 25 mgO2/l, ChZT 125 mgO2/l , zawiesina ogólna 35 mg/l, oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm odprowadzanych ścieków. właściwe i zgodne z prawem zagospodarowanie odwodnionego na prasie osadu oraz odpadów powstających na oczyszczalniach. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania z każdego dokonanego wywozu Karty przekazania odpadu dla powstających w oczyszczalni osadów i odpadów ściekowych. Karty przekazania odpadu będą wymaganym przez Zamawiającego załącznikiem do wystawianych przez Wykonawcę faktur za realizację usługi. Zamawiający zwraca szczególną uwagę, oczekuje od Wykonawcy i będzie egzekwował, zgodną z Instrukcją Eksploatacji Oczyszczalni obsługę obiektu. Np. w zakresie gospodarki osadowej codzienną kontrolę stężenia osadu czynnego w komorze osadu czynnego, codzienną kontrolę stężenia tlenu w reaktorze i podejmowanie odpowiednich do wyników kontroli działań. całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych i zbiorowych. bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń kanalizacyjnych i wszystkich elementów urządzeń oczyszczalni ścieków, usuwanie awarii i usterek oraz dbałość o stan techniczny wszystkich elementów oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej, studzienek kanalizacyjnych, oraz przepompowni ścieków. Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w cg 12 godzin. W przypadku, gdyby czas trwania awarii sieci kanalizacji sanitarnej powodował brak możliwości odbioru ścieków, Wykonawca zapewni ich odbiór wozami asenizacyjnymi. czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w razie konieczności. systematyczne czyszczenie przepompowni ścieków z osadów. kontrola legalności zrzutu ścieków i podłączeń do kanalizacji sanitarnej. bezzwłoczne usuwanie awarii na obiektach przepompowni ścieków, urządzeń kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków. utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oczyszczalni ścieków i urządzeń kanalizacyjnych, a w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych studni kanalizacyjnych, włazów ulicznych, bieżąca kontrola stanu technicznego, wykonanie przeglądu okresowego dmuchaw w roku 2015. W zakresie estetyki obiektów OŚ Augustówka, OŚ Pogorzel, pompownie ścieków należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy co najmniej 3 razy w roku, t.j. pierwsze do 31 maja, drugie do 31 lipca i trzecie do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie fakt, że w trakcie I kwartału 2015 roku zwiększy się długość sieci kanalizacyjnej, liczba dostawców ścieków mieszkańcy Pogorzeli oraz ilość ścieków dopływających do oczyszczalni. Zakres budowy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym w Pogorzeli wynosi: Kanalizacja grawitacyjna DN200 PVC 2,1 km, Kanalizacja tłoczna DN110 PE 2,22 km, Przepompownia ścieków 1 szt., Przyłącza kanalizacyjne ok. 100 szt. Kolejna zmiana będzie miała m-ce w drugim kwartale 2015 r. po wybudowaniu sieci i przyłączeniu do zbiorczego systemu kanalizacyjnego w Osiecku mieszkańców Grabianki: Kanalizacja grawitacyjna DN200 PVC 1,81 km, Kanalizacja tłoczna DN140 PE 2,19 km, Przepompownia ścieków 1 szt., Przyłącza kanalizacyjne DN160 PVC ok. 25szt. PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATOWANYCH OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ. PONADTO WYKONAWCA ZOBOWIAZANY BĘDZIE DO: Wyznaczenia i wskazania Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy. Uczestniczenia w odbiorach sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wybudowanych w trakcie realizacji umowy, uczestniczenia w określaniu warunków technicznych planowanych przyłączy oraz wykonywania odbiorów przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych, Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. książki eksploatacji obiektów. Przyjęcia do eksploatacji nowych odcinków sieci i urządzeń wodno kanalizacyjnych związanych z przedmiotem zamówienia i na zasadach określonych w zamówieniu w ramach rozbudowy infrastruktury, która odbywać się będzie staraniem i na koszt Właściciela Przestrzegania zasad dobrych praktyk gospodarczych i ekologicznych, a także dbałości o unikanie konfliktu interesów, Informowania Inspektora ds. wodociągu i kanalizacji w Gminie Osieck o istotnych okolicznościach realizacji umowy, Umożliwienia Właścicielowi przeprowadzania kontroli stanu technicznego infrastruktury i przyjmowania wniosków i zaleceń odnoszących się do stanu powierzonego majątku, Zapewnienia należytego stanu sanitarnego wody zasilającej odbiorców i jakości ścieków odprowadzanych do wód powierzchniowych, Ponoszenia odpowiedzialności wobec sanitarno-ekologicznych służb państwowych sprawujących nadzór nad prawidłową pracą urządzeń wodno-kanalizacyjnych i oczyszczalni ścieków, Ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku klęsk żywiołowych, wyładowań atmosferycznych, współdziałanie na rzecz przywrócenia urządzeń do stanu pierwotnego, Uiszczania opłat i kar związanych z urządzeniami w przypadku przekroczenia norm określonych w właściwych przepisach, W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym w związku z wykonywaniem prac związanych z urządzeniami wodociągowymi i urządzeniami kanalizacyjnymi, do których utrzymania zgodnie z umową dzierżawy zobowiązany jest Wykonawca, dopełnić obowiązków wynikających z przepisów o drogach publicznych własnym staraniem i na własny koszt. USŁUGA NIE OBEJMUJE: Opłat Marszałkowskich. Opłat z tytułu dozoru technicznego UDT. Ponoszenia kosztów energii elektrycznej zasilającej urządzenia w oczyszczalniach i pompowniach ścieków oraz w stacji uzdatniania wody i pompowniach na sieci wodociągowej. Odczytywania stanów wodomierzy, poboru i rozliczania należnych opłat za dostarczoną wodę i wprowadzone ścieki. Wydawania warunków technicznych przyłączenia do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Wykonywania wymaganych badań jakości wody i ścieków. Kosztów utrzymywania aktywności kart SIM w monitorowanych obiektach - OŚ, SUW, pompowniach. Koszt materiałów np. wodomierze, zawory, złączki, plomby..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.00.00 - Woda pitna 65.11.10.00 - Przesył wody pitnej 65.12.00.00 - Obsługa zakładów oczyszczania wody 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 90.48.10.00 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz usług wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonywał minimum 2 usługi o podobnym charakterze. Usługi ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi sprzęt, który znajduje się w jego posiadaniu na zasadzie własności,najmu,dzierżawy,możliwości wypożyczenia, niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby oferent przystępujący do niniejszego postępowania posiadał dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu: koparko ładowarka kołowa, auto dostawcze posiadające przestrzeń bagażową o dł. co najmniej 2 m i pojemność co najmniej 3 m3, ciągnik z niezbędnym sprzętem, zestaw kluczy, chwytaki, linki, urządzenie do udrażniania kanalizacji, rozpory zabezpieczające ściany wykopu, sprężarka min. 15 bar, beczkowóz do wody o poj. co najmniej 2 m3, wóz asenizacyjny, beczkowozy do wywozu osadów i odpadów ściekowych załącznik nr 10.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dokona wypisu kadry zatrudnionych przez niego pracowników wraz ze wskazaniem Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck, wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego załącznik nr 9. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas podjęcia działań w kierunku usunięcia awarii - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmiany treści umowy: rezygnacji z części usług, zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, pod warunkiem przydzielenia osób o równoważnych kwalifikacjach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osieck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osiecku ul. Rynek 1 08-445 Osieck pok.6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Osiecku, ul. Rynek 1, pok. nr 1 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.