Osieck: Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck
Numer ogłoszenia: 880 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 025 6857090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest Bezpośrednia eksploatacja urządzeń wodociągowych: dwa ujęcia wody, stacja uzdatniania wody w Osiecku, gminna sieć wodociągowa wraz z pompowniami, przyłącza. Bezpośrednia eksploatacja urządzeń kanalizacji sanitarnej Oczyszczalnia Ścieków Pogorzel, oczyszczalnia ścieków w Augustówce, sieć kanalizacyjna w Osiecku, Pogorzeli i Grabiance, przepompownie, przyłącza. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych, obejmujących cały system wodno-kanalizacyjny wraz z oczyszczalnią ścieków i stacją uzdatniania wody w Osiecku. Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych wybudowanych i oddanych do użytkowania w trakcie realizacji umowy wynikającej z niniejszego zamówienia. Prowadzenie eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi gospodarki wodno-ściekowej, w szczególności ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy POŚ, ustawy Prawo Wodne. Oferent winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksploatację całego systemu i przestrzeganie przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów Kodeksu Pracy, BHP i innych. Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy, chyba że zużycie nastąpiło na skutek normalnej eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień 41.11.00.00-3, 65.11.10.00-4, 65.12.00.00-0, 65.13.00.00-3, 90.48.10.00-2, 90.48.00.00-5 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: W ZAKRESIE EKSPLOATACJI I KONSERWACJI ZBIOROWYCH URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH: Bezpośrednia obsługa istniejącej sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą i przyłączami. Bezpośrednia obsługa ujęcia wody. STACJA UZDATNIANIA WODY W OSIECKU Stan prawny: KW 42065 dz.ew. nr 1410/4 i KW SI1G/00038970/4 dz. ew. nr 1409/9 Powierzchnia działki: 0,44 ha Wydajność max:80 m3/h,1 400 m3/dobę Gmina Osieck posiada ponad 80 km wybudowanej sieci wodociągowej magistralnej i rozdzielczej oraz ok. 1 200 szt. przyłączy wodociągowych. Produkcja wody wyjście do sieci po modernizacji SUW zakończonej w styczniu 2014 r., do 30 listopada 2014 r. wyniosła ok. 120 000. m3, a sprzedaż 94 654,3 m3. całodobowa i bezawaryjna dostawa wody o parametrach dla wody pitnej określonych w obowiązujących przepisach oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń jakości wody od obowiązujących norm, utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym studni głębinowych, stacji uzdatniania wody i pompowni sieciowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych i stacji uzdatniania wody. utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym urządzeń wodociągowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych wodomierzy, nawiertek, zasuw, hydrantów, eksploatacja studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniająca pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, dla zapewnienia potrzeb odbiorców, W odniesieniu do SUW wymagana jest codzienna 7 razy w tygodniu wizyta na terenie stacji,sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów produkcji wody. Przynajmniej 1 raz w miesiącu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - uruchomienie agregatu prądotwórczego. Paliwo do agregatu zapewnia na bieżąco Wykonawca. niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieci wodociągowej, niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci, Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w ciągu 12 godzin. Z chwilą, gdy przerwa w dostawie energii elektrycznej z sieci energetycznej przekracza 4 cztery godziny zasilanie energią elektryczną ujęcia wody, oczyszczalni ścieków z agregatów prądotwórczych. likwidacja zastoin poprzez płukanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w razie konieczności, na podstawie zgłoszeń Zamawiającego jak również bezpośrednio Odbiorców wody, każdorazowe powiadamianie Odbiorców na zasadach przewidzianych w Regulaminie o planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody, w przypadku przedłużającej się przerwy w dostawie wody, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej dostawę w inny sposób np. beczkowozy, kontrola legalności poboru wody, informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach i usuwanie nielegalnych poborów wody, kontrola legalności oraz instalowanie nowych lub wymiana legalizacyjna wodomierzy wraz z ich zaplombowaniem wodomierze i plomby Zamawiającego Wykonawca musi przewidzieć w ofercie koszt planowanej akcji wymiany wodomierzy 100 szt. u Odbiorców, niezależnie od bieżących potrzeb wymiany wodomierzy wykonanie i prowadzenie ewidencji wszystkich hydrantów przeciwpożarowych na terenie Gminy Osieck oraz ich cyklicznych, systematycznych przeglądów. Zorganizowane przeglądy hydrantów w każdej miejscowości będą się odbywały przynajmniej jeden raz w roku i będą polegały na sprawdzeniu działania zamknięcia i otwarcia samego hydrantu i zasuwy odcinającej hydrant oraz przepłukaniu sieci, do uzyskania widocznej czystości wypływającej wody. usuwanie awarii wodociągu w zakresie eksploatacji na sieci wodociągowej i przyłączach wodociągowych, do pierwszego zaworu za wodomierzem głównym, bezpośrednie przyjmowanie zgłoszeń od Odbiorców i reagowanie na każde zgłoszenie, w zakresie odpowiedzialności Gminy sieć + przyłącza wraz z zaworem za wodomierzem głównym, lokalizacja i odkrywanie zakrytych zasuw odcinających na sieci oraz na przyłączach i w razie konieczności uzupełnianie brakujących elementów - skrzynek, tabliczek informacyjnych, słupków oznaczeniowych, pokryw betonowych. W zakresie estetyki wymienionych obiektów SUW, pompownie sieciowe w Grabiance i Czarnowcu należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy na terenie SUW i przepompowni na trasie wodociągu, co najmniej 3 razy w roku, tj. pierwsze do 31 maja, drugie do 31 lipca i trzecie do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów. W ZAKRESIE SIECI KANALIZACYJNEJ I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW: OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW Stan prawny: KW SI1G/00038969/4 dz. ew. nr 1623, KW SI1G00059179/2 dz. ew. nr 1625/1 Powierzchnia działki:ok. 0,4 ha Przepustowość: średniodobowa 150 m3/d maksymalna dobowa 200 m3/d Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest tzw. Kanał Osiecki bezpośrednia obsługa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osieck wraz z urządzeniami: długość sieci na dzień ogłoszenia postępowania - kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Osiecku DN200 i DN250 PVC 10,15 km, kanalizacja tłoczna DN90 PE w Osiecku 0,68 km, 2 szt. przepompowni ścieków w Osiecku, 232 szt. przyłączy kanalizacyjnych w Osiecku, bezpośrednia obsługa zbudowanej w 2009 r. mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków Pogorzel, zlokalizowanej w miejscowości Osieck., według opracowanej przez firmę BIO-TECH Sp. z o.o. i załączonej Instrukcji Eksploatacji Oczyszczalni ścieków BIO-PAK typ KBA 100 1000, w tym m.in. codzienna obsługa pompowni ścieków surowych usuwanie skratek z kraty koszowej, czyszczenie pomp, czyszczenie ścian i dna zbiornika, czyszczenie sita bębnowego, opróżnianie rury centralnej w reaktorze, bieżące, codzienne odwadnianie osadu nadmiernego w prasie 6 dni w tygodniu, bez niedzieli, magazynowanie osadu w kontenerach i jego systematyczny wywóz, sprzątanie i utrzymywanie w stałej czystości budynku oczyszczalni: ściany, posadzki, urządzenia, obiektów i całego terenu w granicach ogrodzenia, likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm odprowadzanych ścieków. W odniesieniu do OŚ Pogorzel wymagana jest codzienna 7 dni w tygodniu wizyta na terenie oczyszczalni, sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów oczyszczania ścieków. bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków w Augustówce, zapewniająca uzyskanie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z pozwoleniem wodnoprawnym: BZT5 25 mgO2/l, ChZT 125 mgO2/l , zawiesina ogólna 35 mg/l, oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm odprowadzanych ścieków. właściwe i zgodne z prawem zagospodarowanie odwodnionego na prasie osadu oraz odpadów powstających na oczyszczalniach. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania z każdego dokonanego wywozu Karty przekazania odpadu dla powstających w oczyszczalni osadów i odpadów ściekowych. Karty przekazania odpadu będą wymaganym przez Zamawiającego załącznikiem do wystawianych przez Wykonawcę faktur za realizację usługi. Zamawiający zwraca szczególną uwagę, oczekuje od Wykonawcy i będzie egzekwował, zgodną z Instrukcją Eksploatacji Oczyszczalni obsługę obiektu. Np. w zakresie gospodarki osadowej codzienną kontrolę stężenia osadu czynnego w komorze osadu czynnego, codzienną kontrolę stężenia tlenu w reaktorze i podejmowanie odpowiednich do wyników kontroli działań. całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych i zbiorowych. bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń kanalizacyjnych i wszystkich elementów urządzeń oczyszczalni ścieków, usuwanie awarii i usterek oraz dbałość o stan techniczny wszystkich elementów oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej, studzienek kanalizacyjnych, oraz przepompowni ścieków. Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w cg 12 godzin. W przypadku, gdyby czas trwania awarii sieci kanalizacji sanitarnej powodował brak możliwości odbioru ścieków, Wykonawca zapewni ich odbiór wozami asenizacyjnymi. czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w razie konieczności. systematyczne czyszczenie przepompowni ścieków z osadów. kontrola legalności zrzutu ścieków i podłączeń do kanalizacji sanitarnej. bezzwłoczne usuwanie awarii na obiektach przepompowni ścieków, urządzeń kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków. utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oczyszczalni ścieków i urządzeń kanalizacyjnych, a w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych studni kanalizacyjnych, włazów ulicznych, bieżąca kontrola stanu technicznego, wykonanie przeglądu okresowego dmuchaw w roku 2015. W zakresie estetyki obiektów OŚ Augustówka, OŚ Pogorzel, pompownie ścieków należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy co najmniej 3 razy w roku, t.j. pierwsze do 31 maja, drugie do 31 lipca i trzecie do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie fakt, że w trakcie I kwartału 2015 roku zwiększy się długość sieci kanalizacyjnej, liczba dostawców ścieków mieszkańcy Pogorzeli oraz ilość ścieków dopływających do oczyszczalni. Zakres budowy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym w Pogorzeli wynosi: Kanalizacja grawitacyjna DN200 PVC 2,1 km, Kanalizacja tłoczna DN110 PE 2,22 km, Przepompownia ścieków 1 szt., Przyłącza kanalizacyjne ok. 100 szt. Kolejna zmiana będzie miała m-ce w drugim kwartale 2015 r. po wybudowaniu sieci i przyłączeniu do zbiorczego systemu kanalizacyjnego w Osiecku mieszkańców Grabianki: Kanalizacja grawitacyjna DN200 PVC 1,81 km, Kanalizacja tłoczna DN140 PE 2,19 km, Przepompownia ścieków 1 szt., Przyłącza kanalizacyjne DN160 PVC ok. 25szt. PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATOWANYCH OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ. PONADTO WYKONAWCA ZOBOWIAZANY BĘDZIE DO: Wyznaczenia i wskazania Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy. Uczestniczenia w odbiorach sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wybudowanych w trakcie realizacji umowy, uczestniczenia w określaniu warunków technicznych planowanych przyłączy oraz wykonywania odbiorów przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych, Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. książki eksploatacji obiektów. Przyjęcia do eksploatacji nowych odcinków sieci i urządzeń wodno kanalizacyjnych związanych z przedmiotem zamówienia i na zasadach określonych w zamówieniu w ramach rozbudowy infrastruktury, która odbywać się będzie staraniem i na koszt Właściciela Przestrzegania zasad dobrych praktyk gospodarczych i ekologicznych, a także dbałości o unikanie konfliktu interesów, Informowania Inspektora ds. wodociągu i kanalizacji w Gminie Osieck o istotnych okolicznościach realizacji umowy, Umożliwienia Właścicielowi przeprowadzania kontroli stanu technicznego infrastruktury i przyjmowania wniosków i zaleceń odnoszących się do stanu powierzonego majątku, Zapewnienia należytego stanu sanitarnego wody zasilającej odbiorców i jakości ścieków odprowadzanych do wód powierzchniowych, Ponoszenia odpowiedzialności wobec sanitarno-ekologicznych służb państwowych sprawujących nadzór nad prawidłową pracą urządzeń wodno-kanalizacyjnych i oczyszczalni ścieków, Ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku klęsk żywiołowych, wyładowań atmosferycznych, współdziałanie na rzecz przywrócenia urządzeń do stanu pierwotnego, Uiszczania opłat i kar związanych z urządzeniami w przypadku przekroczenia norm określonych w właściwych przepisach, W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym w związku z wykonywaniem prac związanych z urządzeniami wodociągowymi i urządzeniami kanalizacyjnymi, do których utrzymania zgodnie z umową dzierżawy zobowiązany jest Wykonawca, dopełnić obowiązków wynikających z przepisów o drogach publicznych własnym staraniem i na własny koszt. USŁUGA NIE OBEJMUJE: Opłat Marszałkowskich. Opłat z tytułu dozoru technicznego UDT. Ponoszenia kosztów energii elektrycznej zasilającej urządzenia w oczyszczalniach i pompowniach ścieków oraz w stacji uzdatniania wody i pompowniach na sieci wodociągowej. Odczytywania stanów wodomierzy, poboru i rozliczania należnych opłat za dostarczoną wodę i wprowadzone ścieki. Wydawania warunków technicznych przyłączenia do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Wykonywania wymaganych badań jakości wody i ścieków. Kosztów utrzymywania aktywności kart SIM w monitorowanych obiektach - OŚ, SUW, pompowniach. Koszt materiałów np. wodomierze, zawory, złączki, plomby..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.00.00 - Woda pitna 65.11.10.00 - Przesył wody pitnej 65.12.00.00 - Obsługa zakładów oczyszczania wody 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 90.48.10.00 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz usług wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonywał minimum 2 usługi o podobnym charakterze. Usługi ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi sprzęt, który znajduje się w jego posiadaniu na zasadzie własności,najmu,dzierżawy,możliwości wypożyczenia, niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby oferent przystępujący do niniejszego postępowania posiadał dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu: koparko ładowarka kołowa, auto dostawcze posiadające przestrzeń bagażową o dł. co najmniej 2 m i pojemność co najmniej 3 m3, ciągnik z niezbędnym sprzętem, zestaw kluczy, chwytaki, linki, urządzenie do udrażniania kanalizacji, rozpory zabezpieczające ściany wykopu, sprężarka min. 15 bar, beczkowóz do wody o poj. co najmniej 2 m3, wóz asenizacyjny, beczkowozy do wywozu osadów i odpadów ściekowych załącznik nr 10.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dokona wypisu kadry zatrudnionych przez niego pracowników wraz ze wskazaniem Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck, wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego załącznik nr 9. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas podjęcia działań w kierunku usunięcia awarii - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość zmiany treści umowy: rezygnacji z części usług, zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, pod warunkiem przydzielenia osób o równoważnych kwalifikacjach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osieck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osiecku ul. Rynek 1 08-445 Osieck pok.6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Osiecku, ul. Rynek 1, pok. nr 1 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/13/2024 OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI
- Obsługa obiektów użyteczności publicznej na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w czterech częściach
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania, eksploatacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta Łodzi 2007-2011.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
więcej: Woda pitna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.