eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) w rozbiciu na zakresy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Katowice: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) w rozbiciu na zakresy
Numer ogłoszenia: 88077 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38068 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 65, faks 32 207 85 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) w rozbiciu na zakresy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) w rozbiciu na zakresy. 2. Świadczenie usług restauracyjnych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, w ramach organizowanych przez Zamawiającego spotkań/konferencji na terenie województwa śląskiego, w dniach od poniedziałku do piątku. Wynajęcie miejsca świadczenia usługi i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca świadczenia usługi restauracyjnej poza ustalony obszar za obopólną zgodą. O ewentualnych zmianach miejsca świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego (mailowo/ faksem/ pisemnie). Wynajęcie miejsca świadczenia usługi i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego. 4. Ilość asortymentu objętego usługą restauracyjną określona w załączniku nr 3 do siwz, stanowi maksymalną ilość zamówienia. Dotyczy zakresu: I, II, III: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości asortymentu objętego usługą restauracyjną, niż wskazana, do ilości nie mniejszej niż 70% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Działanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Schematu II Pomocy Technicznej Programu Rozwoju żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zmniejszyć liczbę asortymentu objętego usługą restauracyjną o więcej niż 30% wartości zamówienia, a wówczas Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Dotyczy zakresu nr IV: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości asortymentu objętego usługą restauracyjną, niż wskazana, do ilości nie mniejszej niż 60% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zmniejszyć liczbę asortymentu objętego usługą restauracyjną o więcej niż 40% wartości zamówienia, a wówczas Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 5. Rozliczanie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 7. Przedmiotowe usługi są opisane w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług m.in. kodami PKWiU: 56.21.19.0 - usługi przygotowania i dostarczenia żywności dla pozostałych odbiorców zewnętrznych (catering), 56.30.10.0 - usługi przygotowania i podania napojów. 8. Jeżeli Zamawiający w którymkolwiek miejscu podał nazwy własne produktów wówczas dopuszcza się stosowanie towarów równoważnych. Za towar równoważny Zamawiający rozumie produkt który będzie posiadał takie same parametry (konsystencja, skład surowcowy oraz cechy jakościowe), a także walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa) jak produkty określone w Załączniku nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.31.00.00 - Restauracyjne usługi kelnerskie 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Przedmiot umowy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Schematu II Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. - dotyczy zakresu nr II.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) dla Wydziału Terenów Wiejskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERVICE CATERING Modzelewski Dariusz, Ul. 1 Maja 5, 44-325 Mszana, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13986,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14056,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12508,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22600,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych) dla Kancelarii Sejmiku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMC MAKARIOS Dominik Przepióra, Ul. Puszkina 16, 35-328 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12084,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5524,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.