eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie kompleksowego remontu konserwatorskiego Baszty Złodziejskiej (w tym korekty dachu) i przyległego odcinka muru obronnego na Wawelu, zgodnie z projektem, ST, przedmiarem - sprawa nr X/ZKnW/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Kraków: Wykonanie kompleksowego remontu konserwatorskiego Baszty Złodziejskiej (w tym korekty dachu) i przyległego odcinka muru obronnego na Wawelu, zgodnie z projektem, ST, przedmiarem - sprawa nr X/ZKnW/14
Numer ogłoszenia: 88025 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego remontu konserwatorskiego Baszty Złodziejskiej (w tym korekty dachu) i przyległego odcinka muru obronnego na Wawelu, zgodnie z projektem, ST, przedmiarem - sprawa nr X/ZKnW/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu konserwatorskiego Baszty Złodziejskiej, w tym korekty dachu i przyległego odcinka muru obronnego na Wawelu, na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji. Zakres planowanych prac obejmuje: 1) wymiana zadaszenia Baszty Złodziejskiej z płaskiej postaci dachu krytego blachą miedzianą na więźbę czterospadową stalowo-drewnianą z pokryciem z dachówki mnich-mniszka z płotkami śniegowymi i masztem flagowym aluminiowym h=4,5m i ogromem Cu fi 8mm, wykonaniem wieńca żelbetowego pod murłaty oraz z zabezpieczeniem drewna do RNO; 2) roboty konstrukcyjne wymiany wzgl. wzmocnienia stropów żelbetowymi konstrukcjami z rurarzem dla instalacji elektrycznych i słaboprądowych w tym z przeszklonymi otworami i otworami zejść, rekonstrukcją lub konserwacją belkowań i drewnianych wykończeń sufitów; 3) roboty budowlane w tym przebudowa schodów drewnianych między dwoma stropami i wykonanie jednych nowych schodów drewnianych, wykonanie schodów drabiniastych aluminiowych i stalowych kręconych do masztu, 4) roboty budowlane wykonania przegród gipsowo-kartonowych na rusztach i ścianek WC spoinowanych z cegły z odzysku z okładzinami ceramicznymi; 5) wykonanie podłóg z desek dębowych-olejowanych na kleju na trzech kondygnacjach i podłogi żywicznej typu przemysłowego na wylewce cementowej; 6) wymiana stolarki drzwiowej (WC), wymiana okien Ip; 7) konserwacja okien skrzynkowych i pozostałych z uzupełnieniami: z uszczelkowaniem, z przeniesieniem okuć; 8) konserwacja elementów ruchomych sklepu i regałów magazynowych wraz z impregnacją ppoż. do RNO; 9) prace instalacyjne wg projektu w tym instalacji wody i ciepłej wody z podgrzewaczy objętościowych do umywalek, wykonanie kanalizacji ogólnospławnej i instalacji hydrantów, wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami; 10) wykonanie wentylacji mechanicznej WC z wyrzutniami dachówkowymi ceramicznymi; 11) wykonanie nowej instalacji elektrycznej gniazd, oświetlenia i urządzeń (podgrzewaczy i wentylatorów); 12) prace konserwatorskie na elewacjach-konserwacja całości wątków i kamieniarki, korekta zwieńczenia kawalier; 13) prace konserwatorskie we wnętrzach ścian kamiennych i obramień kamiennych okien i drzwi; 14) prace konserwatorskie ścian ceglanych i parapetów ceglanych; 15) wykonanie konserwacji stolarki okiennej poza Ip; 16) wykonanie konserwacji stolarki drzwi zewnętrznych parteru oraz IIp z ganku, 17) konserwacja podłogi IIIp i belkowania stropów z impregnacją ppoż.; 18) wykonanie dokumentacji powykonawczych: konserwatorskiej oraz ogólnobudowlanej i branżowej z lokalizacją. Zamawiający posiada PB, niektóre elementy PW, STWiORB, przedmiary. Ewentualne uzupełnienia dokumentacji, które Wykonawca uzna za potrzebne (np. rysunki warsztatowe), winien wykonać we własnym zakresie i na własny koszt. Przewiduje się etapowanie robót wg załączonego ramowego harmonogramu, który zostanie uściślony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym Prace prowadzone będą na terenie Wzgórza Wawelskiego tj. zespołu zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków, a jednocześnie czynnego zespołu muzealnego. Przewiduje się ograniczenie dziennego czasu pracy i ograniczenia godzin transportu. Dane techniczne: pow. zabudowy wraz z murem 154,4 m2; pow. użytkowa 199,9 m2; kubatura baszty 1302,6 m3. Dokumentacja dla w/w zamówienia obejmuje: Projekt budowlany-wykonany przez: Architektura Budownictwo SIMA Jerzy Lasoń, 30-698 Kraków ul. Jar 5, listopad 2013, wraz z częścią niejawną dotyczącą instalacji alarmowych; Elementy Projektu Wykonawczego-wykonane przez: Architektura Budownictwo SIMA Jerzy Lasoń 30-698 Kraków ul. Jar 5, listopad 2013; -Wytyczne dotyczące zakresu i technologii prac konserwatorskich w Baszcie Złodziejskiej i przyległym fragmencie muru obronnego na Wawelu - opracowany przez stanowisko konserwacji architektury ZKnW; -Przedmiar robót; -Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót-wykonane przez: Architektura Budownictwo SIMA Jerzy Lasoń 30-698 Kraków ul. Jar 5, listopad 2013. Inwestor uzyskał pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę: Pozwolenie konserwatorskie nr 1-2014 z 13.01.2014r.kserokopia 1 egz. Pozwolenie na budowę nr 354-2014 z dn. 17.02.2014r., znak: AU-01-3.6740.3.4.2014.JUR Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków określonych w w/w pozwoleniach. Szczególne warunki wykonywania prac i robót na Wzgórzu Wawelskim określa w/w załącznik do ST oraz Zarządzenie wewnętrzne Dyrektora z dn. 28.10.2010r. nr DN-0210-49-10 w sprawie przepisów regulujących kontrolę ruchu osobowego, środków transportu, materiałów, zabezpieczenia pomieszczeń służbowych oraz funkcjonowania zewnętrznych firm na terenie Zamku Królewskiego na Wawelu, w tym: Instrukcja kontroli ruchu osobowego oraz środków transportu w Zamku Królewskim na Wawelu; Regulamin funkcjonowania zewnętrznych firm wykonujących prace remontowe, konserwatorskie, porządkowe i inne w obiektach Zamku Królewskiego na Wawelu; Instrukcja ruchu materiałowego w Zamku Królewskim na Wawelu w zakresie materiałów i przedmiotów nie muzealnych. Przewiduje się ograniczenie dziennego czasu pracy. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 5 lat.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium przed terminem składania ofert. Wysokość wadium ustala się na kwotę 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać Koncesję MSWiA, na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz.U. 05.145.1221 j.t. wraz z późn. zm.) - kopia koncesji poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę musi być dołączona do wniosku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA MUSI WYKAZAĆ, IŻ wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -1) co najmniej 1 robotę polegającą na konserwacji wątku ceglanego w budynku wpisanym do rejestru zabytków, o wartości co najmniej 400 000,00 zł netto i - 2) co najmniej 1 konstrukcję (nową) dachową (więźby dachowej) lub przebudowę więźby dachowej z metalu o metrażu co najmniej 100m2 powierzchni rzutu i -3) co najmniej 1 pracę ciesielską wymiany lub uzupełnienia więźby na powierzchni rzutu prac 100m2 w budynku wpisanym do rejestru zabytków. Prace jw. mogą być wykonane w ramach jednej roboty budowlanej (jednego zamówienia) lub w ramach różnych zamówień. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. W celu potwierdzenia spełnienia nin. warunku wykonawca sporządzi wykaz robót. Wykaz musi zawierać informację o rodzaju robót ich wartości, dacie i miejscu wykonania, inwestorze (zamawiającym), metrażu i podstawie prawnej ochrony konserwatorskiej obiektu (numer wpisu do rejestru zabytków). Do informacji muszą być załączone dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty j.w. zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; dowodami tymi są dowody, o których mowa w par. 1 ust. 2 pkt 1 albo 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA MUSI WYKAZAĆ, IŻ; dysponuje: 1.1. osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011.165.987) tj. spełnia warunki określone w § 24 lub posiada uprawnienia (zaświadczenie), o których mowa w § 31 ww. rozporządzenia a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 1.2. osobą, która kierować będzie pracami konserwatorskimi, posiadającą kwalifikacje określone w par. 22 i 31 Rozporządzenia MKiDN z 27.07.2011 r. j.w., w zakresie zgodnym z planowanym zakresem prac konserwatorskich tj. konserwacji wątków ceglanych i kamiennych oraz detalu architektonicznego (kamiennego i drewnianego); osoba ta ma jednocześnie spełnić wymóg doświadczenia polegający na samodzielnym tj. (jako kierownik prac) przeprowadzeniu co najmniej jednej pracy, obejmującej konserwację wątków ceglanych, kamiennych lub kamienno-ceglanych w budynku wpisanym do rejestru zabytków i zakończonej odbiorem konserwatorskim; 1.3. osobami, które będą pełnić obowiązki kierownika robót branży sanitarnej i branży elektrycznej, posiadającymi uprawnienia przewidziane Prawem Budowlanym odpowiednio w branży instalacyjnej sanitarnej bez ograniczeń i branży elektrycznej bez ograniczeń oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011.165.987) tj. spełniającymi warunki określone w § 24 lub posiadającymi uprawnienia (zaświadczenie), o których mowa w § 31 ww. rozporządzenia a także wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 1.4. osobami, (co najmniej 1), która posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem systemu MM 8000 i CS6 (na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych Dz.U.10.182.1228 ze zm.) i 1.5. osobami, (co najmniej 1) wykonującymi prace montażowe związane z systemami bezpieczeństwa, którzy posiadają wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 j.t. wraz z późn. zm.); 1.6. osobą (co najmniej 1) kierującą pracami związanymi z systemem bezpieczeństwa, posiadającą aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów dawny Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów, przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia Dz.U.08.229.1528); Uwaga - w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa osobowego musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy - kopia poświadczenia poświadczona za zgodność przez wykonawcę musi być dołączona do wniosku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia nin. warunku wykonawca sporządzi wykaz osób. Wykaz musi zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej roboty będące przedmiotem postępowania), o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. (dwa miliony) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; przykładowa treść oświadczenia: Oświadczam, że wykonawca, którego reprezentuję spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. - 1) wykaz wykonanych (co najmniej 1) konserwacji wątku ceglanego w budynku wpisanym do rejestru zabytków, o wartości co najmniej 400 000,00 zł netto i - 2) wykaz wykonanych konstrukcji dachowych (co najmniej 1) (więźby dachowej) lub przebudowy więźby dachowej z metalu o metrażu co najmniej 100m2 powierzchni rzutu - i 3) wykaz wykonanych prac ciesielskich; wymiany lub uzupełnienia więźby (co najmniej w 1 miejscu) o powierzchni rzutu prac co najmniej 100m2 w budynku wpisanym do rejestru zabytków. Prace j.w. mogą być wykonane w ramach jednej roboty budowlanej (jednego zamówienia) lub w ramach różnych zamówień. Wykaz musi zawierać informację o rodzaju robót ich wartości, dacie i miejscu wykonania, inwestorze (zamawiającym), metrażu i podstawie prawnej ochrony konserwatorskiej obiektu (numer wpisu do rejestru zabytków); Do wykazu muszą być załączone dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty j.w. zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; dowodami tymi są dowody, o których mowa w par. 1 ust. 2 pkt 1 albo 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231); 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. 3.1. jednej (1) osoby, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U.2011.165.987) tj. spełnia warunki określone w §24 lub posiada uprawnienia (zaświadczenie), o których mowa w §31 ww. rozporządzenia a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3.2. jednej (1) osoby, która będzie kierować pracami konserwatorskimi, posiadającą kwalifikację określone w par. 22 i 31 Rozporządzenia MKiDN z 27.07.2011 r (j.w.); w zakresie zgodnym z planowanym zakresem prac konserwatorskich tj. konserwacji wątków ceglanych i kamiennych oraz detalu architektonicznego (kamiennego i drewnianego); osoba ta ma jednocześnie spełnić wymóg doświadczenia polegający na samodzielnym tj. (jako kierownik prac) przeprowadzeniu co najmniej jednej pracy, obejmującej konserwację wątków ceglanych, kamiennych lub kamienno-ceglanych w budynku wpisanym do rejestru zabytków i zakończonej odbiorem konserwatorskim; 3.3. jednej (1) osoby, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót branży sanitarnej; posiadającą uprawnienia przewidziane Prawem Budowlanym w branży instalacyjnej sanitarnej bez ograniczeń oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011.165.987) tj. spełniającą warunki określone w § 24 lub posiadającą uprawnienia (zaświadczenie), o którym mowa w § 31 ww. rozporządzenia a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3.4. jednej (1) osoby, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia przewidziane Prawem Budowlanym w branży elektrycznej bez ograniczeń oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011.165.987) tj. spełniającą warunki określone w § 24 lub posiadającą uprawnienia (zaświadczenie), o których mowa w § 31 ww. rozporządzenia a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3.5. osobami, (co najmniej 1), która posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem systemu MM 8000 i CS6 (na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych Dz.U.10.182.1228 ze zm.) i 3.6. osobami, (co najmniej 1) wykonującymi prace montażowe związane z systemami bezpieczeństwa, którzy posiadają wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 j.t. wraz z późn. zm.); 3.7. osobą (co najmniej 1) kierującą pracami związanymi z systemem bezpieczeństwa, posiadającą aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów dawny Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów, przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia Dz.U.08.229.1528); Uwaga - w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa osobowego musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy - kopia poświadczenia poświadczona za zgodność przez wykonawcę musi być dołączona do wniosku. Wykaz musi zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku zobowiązanie do współpracy dla osób niebędących pracownikami Wykonawcy. 4. Oświadczenie, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają w/w wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimalna wartość polisy 2 000.000,00 zł,) 6. W przypadku grup kapitałowych, wykonawca wraz z wnioskiem składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; 7. Koncesja MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz.U. 05.145.1221 j.t. wraz z późn. zm.) - kopia koncesji poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę musi być dołączona do wniosku

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, tj. za każde dodatkowe 100m2 w konserwacji wątku ceglanego w budynku wpisanym do rejestru zabytków ponad jedną bezwzględnie wymaganą robotę, wykonawca otrzyma 1 pkt, oraz za każdą wykonaną nową więźbę dachową (1 sztuka) lub przebudowę konstrukcji dachowej z metalu, ponad jedną bezwzględnie wymaganą robotę wykonawca otrzyma 1 pkt, i za każdą następną 1 pracę ciesielską wymiany lub uzupełnienia więźby o powierzchni rzutu prac co najmniej 100m2 w budynku wpisanym do rejestru zabytków, ponad jedną bezwzględnie wymaganą robotę wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców, doświadczenie zostanie zsumowane

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzorze umowy

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, Wawel bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa. Wykonawca winien złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Przykładowa treść wniosku: Zwracam się z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie kompleksowego remontu konserwatorskiego Baszty Złodziejskiej (w tym korekty dachu) i przyległego odcinka muru obronnego na Wawelu, zgodnie z projektem, ST, przedmiarem - sprawa nr X/ZKnW/14. W załączeniu składam dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wraz z wnioskiem wykonawca winien złożyć dokumenty, o których mowa w punkcie III.4 oraz III.6 ogłoszenia (w punkcie III.4 ogłoszenia, uszczegółowionych w punkcie III.6 ogłoszenia). Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Wniosek należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej następująco: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na: Wykonanie kompleksowego remontu konserwatorskiego Baszty Złodziejskiej (w tym korekty dachu) i przyległego odcinka muru obronnego na Wawelu, zgodnie z projektem, ST, przedmiarem - sprawa nr X/ZKnW/14. Wnioski należy złożyć do 08.05.2014 r., godz. 12:00. Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wniosek pod rygorem nieważności musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po terminie, zamawiający niezwłocznie zwróci wniosek. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem (oryginał) podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców, - wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym, jako Pełnomocnik - należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu, -w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, wymagane zezwolenie musi złożyć wykonawca, który będzie realizował zakres zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania zezwolenia. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również warunek dotyczący sytuacji finansowej przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.