Łuków: Docieplenie i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
Numer ogłoszenia: 88003 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łukowski , ul. Józefa Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982203, faks 025 7987491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dociepleniem i remontem sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym. Budynek sali gimnastycznej jest obiektem w całości niepodpiwniczonym wykonanym w technologii tradycyjnej, połączony z jednokondygnacyjnym budynkiem łącznika, który to prowadzi do budynku dydaktycznego ZS. Z łącznika możliwe jest także bezpośrednie wyjście na przyległe obiekty sportowe. Obiekty budowane były w latach 60, 70-tych. Na parterze znajduje łącznik z dwoma wiatrołapami, a w części sali gimnastycznej pomieszczenie magazynowe, komunikacja i pomieszczenie sali gimnastycznej. Łącznik pierwotnie przekryty był stropodachem z pokryciem z papy asfaltowej na lepiku. W latach późniejszych na liczne przecieki przebudowano dach na konstrukcję drewnianą dwuspadową z pokryciem z blachy dachówkopodobnej. Na sali gimnastycznej dach czterospadowy o konstrukcji drewnianej płatwiowo - krokwiowej z 2-oma ramami stolcowymi. Pokrycie dachowe także stanowi blacha dachówkopodobna. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część 1 - Docieplenie sali gimnastycznej z łącznikiem; Część 2 - Remont sali gimnastycznej. W ramach części 1 należy wykonać w szczególności: - docieplenie ścian zewnętrznych w bezspoinowym systemie dociepleń (BSO technologią - lekka mokra) styropianem frezowanym EPS 70-032 Fasada gr. 12cm; - roboty towarzyszące i przygotowawcze, związanych technologicznie z wykonywaniem dociepleń ścian - remont cokołu, tynkowanie i malowanie niezbędnych fragmentów na elewacji. W ramach części 2 należy wykonać w szczególności: - prace rozbiórkowe i demontażowe; - podkłady pod posadzki, izolacje podposadzkowe oraz warstwy wyrównawcze; - podłogę sportową syntetyczną wielowarstwową sali gimnastycznej wraz z konstrukcją nośną; - wymianę dwóch tablic do gry w koszykówkę; - prace malarskie ścian wewnętrznych; - wymianę tablicy elektrycznej; - izolację stropu nad parterem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Dla części 1 zamówienia: Projekt budowlany - załącznik nr 10.1 do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanego - załącznik nr 11.1 do SIWZ Dla części 2 zamówienia: Projekt budowlany - załącznik nr 10.2 do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanego - załącznik nr 11.2 do SIWZ Podstawą do wycenienia prac i sporządzenia oferty są projekty budowlane (zał. nr 10.1 i 10.2 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 11.1 i 11.2 do SIWZ). Załączony przedmiar robót (zał. nr 9.1 i 9.2 do SIWZ) należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy...
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.21.14-6, 45.43.21.11-5, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: . Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część 1 - 1 800 zł (słownie jeden tysiąc osiemset złotych). część 2 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 94 9206 0009 0004 9546 2000 0610 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, : - dla części 1 - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na dociepleniu budynku użyteczności publicznej o wartości brutto co najmniej 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). - dla części 2 - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu podłogi sportowej syntetycznej wielowarstwowej o wartości brutto co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełniania warunku (spełnia - nie spełnia) dokonana zostanie na podstawie przedłożonego wykazu, który należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych głównych usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego o wpisaniu na listę jej członków - osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych. Ocena spełniania warunku (spełnia - nie spełnia) dokonana zostanie na podstawie przedłożonego wykazu, który należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz osób oraz oświadczenia ws. uprawnień osób wykonujących zamówienie, stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dla części 1 - roboty budowlane polegające na dociepleniu budynku użyteczności publicznej o wartości brutto co najmniej 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Dla części 2 - roboty budowlane polegające na wykonaniu podłogi sportowej syntetycznej wielowarstwowej o wartości brutto co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Rękojmia na roboty budowlane - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na: a) zmianie terminu zakończenia zamówienia poprzez aneksowanie umowy, spowodowanej wystąpieniem klęski żywiołowej lub w związku z warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów - pod warunkiem pisemnego potwierdzenia wystąpienia takiego faktu przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego dokonaniem odpowiednich wpisów w dzienniku budowy; b) zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych umową; c) zmianie rozwiązań technicznych w projekcie budowlanym - gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót spowodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej wraz z ewentualną zmianą terminu zakończenia robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Czerwonego Krzyża 4 21-400 Łuków..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków p.209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Docieplenie sali gimnastycznej z łącznikiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 1 należy wykonać w szczególności: - docieplenie ścian zewnętrznych w bezspoinowym systemie dociepleń (BSO technologią - lekka mokra) styropianem frezowanym EPS 70-032 Fasada gr. 12cm; - roboty towarzyszące i przygotowawcze, związanych technologicznie z wykonywaniem dociepleń ścian - remont cokołu, tynkowanie i malowanie niezbędnych fragmentów na elewacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Rękojmia na roboty budowlane - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sali gimnastycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 2 należy wykonać w szczególności: - prace rozbiórkowe i demontażowe; - podkłady pod posadzki, izolacje podposadzkowe oraz warstwy wyrównawcze; - podłogę sportową syntetyczną wielowarstwową sali gimnastycznej wraz z konstrukcją nośną; - wymianę dwóch tablic do gry w koszykówkę; - prace malarskie ścian wewnętrznych; - wymianę tablicy elektrycznej; - izolację stropu nad parterem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.43.21.14-5, 45.43.21.11-5, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Rękojmia na roboty budowlane - 10
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Modernizacja boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Szkół w Czerśli i Zalesiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi powiatowej nr 1348L odcinek Lipiny - Dąbrówka
- ZAKUP 11 SZT. PARKOMATÓW
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.