eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielopole Skrzyńskie › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Wielopole Skrzyńskie: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
Numer ogłoszenia: 87834 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielopole Skrzyńskie , Wielopole Skrzyńskie 200, 39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2214819 w. 45, faks 0-17 2214830.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie z nieruchomości zamieszkałych Przedmiot zamówienia nie obejmuje podmiotów gospodarczych, szkół, instytucji, itp. 2. Odpady będą odbierane z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie od mieszkańców , którzy zamieszkują stale i czasowo na terenie 5 sołectw : Wielopole Skrzyńskie, Nawsie, Glinik, Broniszów i Brzeziny. Ilość mieszkańców Gminy Wielopole Skrzyńskie objętych deklaracjami - 7018. Liczba nieruchomości z których należy odebrać odpady komunalne - 1790. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu realizacji zamówienia może ulec zmianie. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach z budynków mieszkalnych, wystawionych na trasie odbioru w ilości ok. 330,00 Mg. 2) Odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem segregowanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach z budynków mieszkalnych, wystawionych na trasie odbioru, w ilości ok.270,00 Mg w tym: 1) tworzywa sztuczne o kodach 20 01 39 2) szkło o kodach 20 01 02, 15 01 07 3) metal o kodach 15 01 04, 20 01 4) papier, tekturę, odzież i tekstylia, opakowania wielomateriałowe ulegające biodegradacji o kodach 20 01 01, 15 01 01, 20 01 10, 20 01 11, 15 01 05, 15 01 06 5) odpady kuchenne i odpady ogrodowe o kodach 20 01 08, 20 02 01 3) Odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym zamówieniem pozostałych odpadów zebranych jednorazowo w łącznej ilości ok. 80,00 Mg: 1) odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 2) zużytych opon o kodzie 16 01 03 3) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodzie 20 01 35, 20 01 36 4) baterie, akumulatory, chemikalia, świetlówki, przeterminowane leki 5) odpady budowlane i remontowe, które powstały w gospodarstwie domowym w wyniku prowadzenia drobnych robót nie wymagających pozwolenia wydanego przez starostę o kodzie 17 01 01,17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 81, 17 01 82, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03. 4. Szacowana ilość odpadów komunalnych do odebrania w ramach zamówienia wynosi około 680 Mg. Odbiór odpadów komunalnych na terenie gminy będzie się odbywać w systemie workowym. 5. Podana Ilość odpadów jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za zwiększenie lub zmniejszenie wskazanych ilości odpadów komunalnych. 6. Wykonawca w trakcie realizacji umowy odbierze każdą ilość odpadów zgromadzonych w workach oraz wystawionych podczas jednorazowej zbiórki. 7. Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki przeznaczone do selektywnego gromadzenia odpadów o pojemności 120 l lub 60 l w następujących kolorach: 1) worek żółty na tworzywa sztuczne - około 30.000 szt. 2) worek zielony na szkło białe i kolorowe - około 15.000 szt. 3) worek czerwony na metal - około 6.000 szt. 4) worek niebieski na papier, tekturę, odzież i tekstylia, opakowania wielomateriałowe ulegające biodegradacji - około 6.000 szt. 5) worek brązowy na odpady kuchenne i odpady ogrodowe - około 4.000 szt. 8. Worki przeznaczone do odbioru odpadów mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu np. tworzywa sztuczne i posiadać logo Wykonawcy. 9. Odbiór odpadów segregowanych i niesegregowanych z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie odbywał się będzie według wyboru Wykonawcy wykazanego w ofercie: 1) 1 raz w miesiącu w zabudowie rolniczej w miejscowości Wielopole Skrzyńskie, Nawsie, Glinik, Broniszów, Brzeziny oraz w każdy piątek z centrum Wielopola zgodnie z harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (załącznik nr 11 i 12 do SIWZ trasy odbioru odpadów ). 2) 2 razy w m-cu w okresie od 1.07.2015r. do 30.09.2015r. z terenu zabudowy rolniczej w miejscowości Wielopole Skrzyńskie, Nawsie, Glinik, Brzeziny, Broniszów poza centrum Wielopola Skrzyńskiego oraz 1 raz w miesiącu w okresie od 1.10.2015r. do 30.06.2016r. w zabudowie rolniczej w miejscowości Wielopole Skrzyńskie, Nawsie, Glinik, Broniszów, Brzeziny i w każdy piątek z centrum Wielopola zgodnie z harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. (załącznik nr 11 i 12 do SIWZ trasy odbioru odpadów ). 10. Odbiór odpadów wymienionych w pkt 3 ppkt 3, wystawionych przez mieszkańców na trasie odbioru odpadów odbędzie się 1 raz w roku w określonym przez Zamawiającego terminie. 11. Wykonawca zobowiązany jest drukować kody kreskowe, z podziałem na odpady segregowane i odpady zmieszane, które wraz z workami będzie przekazywał właścicielom nieruchomości w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia. 12. Z chwilą zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej wygenerowane kody kreskowe, które następnie Wykonawca wydrukuje w formie naklejki w ilości około 108 000 sztuk na papierze odpornym na działanie warunków atmosferycznych umożliwiającym odczyt kodu kreskowego. 13. Wykonawca przed dniem 1 lipca 2015r. jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt każdemu właścicielowi gospodarstwa : 1) nalepki identyfikujące poszczególne gospodarstwa domowe w formie kodu kreskowego w ilości niezbędnej na czas realizacji zmówienia 2) harmonogram odbioru odpadów wraz z informacją, w formie ulotki (zasady segregacji) miejsca odbioru worków na odpady ( w przypadku nie pobrania worków lub braku worków w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca wyznaczy co najmniej jeden punkt odbioru worków na sołectwo np. sklep). 14. W przypadku niewystarczającej ilości nalepek identyfikujących kolejne kody kreskowe, Wykonawca będzie dostarczał, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem mieszkańców, niezwłocznie od zgłoszenia tej okoliczności przez pracownika Urzędu Gminy. 15. W przypadku zgłoszenia braku worków w punktach ich odbioru Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić braki w terminie 3 dni od zgłoszenia. 16. Wraz z odbiorem odpadów komunalnych, Wykonawca zarejestruje ilość worków na podstawie odczytu kodów kreskowych umieszczonych na workach, odebranych z danej nieruchomości z podziałem na frakcje odpadów i sporządzi raport z wykonanego zadania, który następnie przekaże Zamawiającemu w formie uzgodnionej z Zamawiającym. 17. Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych gminnych, a także wewnętrznych drogach wiejskich. 18. Trasy zbiórki odpadów zostały przedstawione na mapie stanowiącej załącznik nr 12 SIWZ i wynoszą : 1) Brzeziny - ok. 44,5 km 2) Wielopole Skrz. - ok. 24,1 km 3) Nawsie - ok. 17,1 km 4) Glinik - ok. 21,9 km 5) Broniszów - ok. 13,4 km tj. łącznie ok.121 km 19. Zamawiający zastrzega również, że wskazana długość tras może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności objęcia zbiórką odpadów nieruchomości znajdujących się poza aktualnie ustalonymi trasami. 20. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 21. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych w należytej czystości (sprzątanie miejsc po zabraniu worków z odpadami w przypadku jego zanieczyszczenia). 22. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca, przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych , sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzną) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. 23. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu zachodniego województwa podkarpackiego zgodnie z obowiązującymi uchwałami Sejmiku Województwa Podkarpackiego dotyczącymi Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownego dokumentu zapewniającego przekazywanie odpadów opisanych w niniejszym punkcie do właściwej instalacji w terminie od ogłoszenia wyników przetargu do dnia podpisania umowy. 24. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz.21 ze zmian.) 25. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku. 26. Odbioru odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną w WPGO zapewnia sobie Wykonawca. 27. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 28. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach a w szczególności spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 (Dz.U.2013,poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 29. W celu zapewnienia ochrony środowiska Wykonawca zobowiązany jest do stosowania urządzeń i pojazdów : 1) których konstrukcja będzie zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady 2) które będą zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu 3) będących we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. 30. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu sprawozdań i informacji o jakich mowa w art.9n ustawy z dnia 13 września o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 31. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 32. Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy karty przekazania odpadów segregowanych i niesegregowanych . 33. Wykonawca odbiera odpady z terenu gminy z nieruchomości zamieszkałych. Nie dopuszcza się zbierania - dopełniania pojazdu odpadami z terenu innej gminy lub z nieruchomości niezamieszkałych. 34. Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres usług i dostaw objętych zamówieniem oraz dodatkowo obejmować wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 zł, (słownie: trzy tysiące złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Wielopole Skrzyńskie Nr 88 9173 0002 0000 0273 2000 0020 z adnotacją wadium -Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, po z. 275) 5) termin wniesienia wadium: wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 6) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania , w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art.45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: a) wpis do Rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wielopole Skrzyńskie b) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy obowiązek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotu zamówienia o z podaniem ilości odebranych odpadów, przedmiotu, dat wykonania oraz potwierdzeniem, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie, gdzie ilość odebranych odpadów w ramach 1 usługi wynosi min 100 ton/rok.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy obowiązek za spełniony, jeżeli na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim sprzętem : a) co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych b) co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy obowiązek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Częstotliwość odbioru odpadów - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy dotyczących: 1) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 2) Zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia -po stronie Wykonawcy. 3) Zmiany z danych osobowych oraz rachunku bankowego. 4) Zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów objętych umową, które zostały podane orientacyjnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielopole.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wielopole.bip.gmina.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wielopole Skrzyńskie 39-110 Wielopole Skrzyńskie 20, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.