eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu dwudziestu jeden komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Szczecin: Wykonanie remontu dwudziestu jeden komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części
Numer ogłoszenia: 87812 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dwudziestu jeden komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu jeden komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części: 1) Część I zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Dubois 12/3, ul. Dubois 19/3; 2) Część II zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Komuny Paryskiej 2/3 m. 106, ul. Komuny Paryskiej 2/3 m. 304, ul. Komuny Paryskiej 2/3 m. 305; 3) Część III zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Retry 9/6, ul. Retry 9/47; 4) Część IV zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Długosza 3/17, ul. Niemierzyńskiej 6/32; 5) Część V zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bohaterów Warszawy 7/12, ul. Bolesława Śmiałego 45/15; 6) Część VI zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy Al. Piastów 59/13, ul. Langiewicza 12/29, ul. Jagiełły 17/11; 7) Część VII zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Kolumba 6/31, ul. Kolumba 6a/10, ul. Kolumba 6a/13; 8) Część VIII zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Piekary 3/11, ul. Bogusława 24/24, ul. Motorowej 1/9; 9) Część IX zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Karola Miarki 5/7. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ I 1) nr 3 w budynku przy ul. Dubois 12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 48,62 m2): a) branża budowlana - naprawa tynków, szklenie, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, montaż detektorów tlenku węgla, mycie, wywóz gruzu, przestawienie pieca, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary, montaż tablicy, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej, montaż ustępu, baterii, 2) nr 3 w budynku przy ul. Dubois 19 (powierzchnia użytkowa lokalu - 15,96 m2) a) branża budowlana - montaż detektorów tlenku węgla, przestawienie pieca, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, kuchenki elektrycznej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż zlewu, ustępu, wodomierza, próba instalacji gazowej, CZĘŚĆ II 3) nr 106 w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 2/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 48,73 m2) a) branża budowlana - naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, wymiana okien, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana tablicy, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż kuchenki gazowej, montaż zlewozmywaka, baterii, wodomierza, próba instalacji gazowej, 4) nr 304 w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 2/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 15,23 m2): a) branża budowlana - naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana tablicy, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż kuchenki gazowej, montaż zlewozmywaka, wodomierza, próba instalacji gazowej, 5) nr 305 w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 2/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,49 m2): a) branża budowlana - naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej, i okiennej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, szklenie, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana tablicy, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż kuchenki gazowej, zlewozmywaka, wodomierza, baterii, próba instalacji gazowej, CZĘŚĆ III: 6) nr 6 w budynku przy ul. Retry 9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 28,00 m2): a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, rekontrola kominiarska, naprawa posadzki, montaż nawiewników okiennych, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej c) branża sanitarna - montaż kuchenki gazowej, wanny, zlewozmywaka, ustępu, umywalki, baterii, próba instalacji gazowej, 7) nr 47 w budynku przy ul. Retry 9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 29,01 m2): a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, rekontrola kominiarska, szklenie, montaż nawiewników w oknach, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż kuchenki gazowej, wanny, zlewozmywaka, ustępu, wodomierza, baterii, próba instalacji gazowej, CZĘŚĆ IV: 8) nr 17 w budynku przy ul. Długosza 3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,56 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej, montaż nawiewników okiennych, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu, rekontrola kominiarska b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablic, montaż grzejnika akumulacyjnego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, baterii, termy elektrycznej, wodomierza, zlewozmywaka, 9) nr 32 w budynku przy ul. Niemierzyńskiej 6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 48,53 m2): a) branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, montaż detektora tlenku węgla, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, rekontrola kominiarska, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, montaż wodomierza, ustępu, próba instalacji gazowej, CZĘŚĆ V: 10) nr 12 w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,04 m2): a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, montaż nawiewników okiennych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż wodomierza, kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, 11) nr 15 w budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 45 (powierzchnia użytkowa lokalu - 44,11 m2): a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, i drzwiowej, naprawa posadzki, rekontrola kominiarska, przestawienie pieca kaflowego, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, wlz, montaż grzejnika elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż wodomierza, kuchenki gazowej, ustępu, próba inst. gazowej, CZĘŚĆ VI 12) nr 13 w budynku przy Al. Piastów 59 (powierzchnia użytkowa lokalu - 45,03 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, montaż detektora tlenku węgla, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, baterii, ustępu, wodomierza, próba instalacji gazowej, opinia kominiarska 13) nr 29 w budynku przy ul. Langiewicza 12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,48 m2): a) branża budowlana - montaż nawiewników, wymiana okien, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, naprawa posadzki, naprawa pieca kaflowego, montaż detektora tlenku węgla, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzęty, tablicy, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, baterii, ustępu, wodomierza, zlewozmywaka, próba instalacji gazowej, opinia kominiarska, 14) nr 11 w budynku przy ul. Jagiełły 17 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,41 m2) a) branża budowlana - wymiana drzwi, wymiana okna, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, montaż grzejnika elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, opinia kominiarska, montaż ustępu, zlewozmywaka, baterii, wodomierza, próba instalacji gazowej, CZĘŚĆ VII 15) nr 31 w budynku przy ul. Kolumba 6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 22,77 m2): a) branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjna tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, b) branża elektryczna - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż kuchenki gazowej, zlewozmywaka, ustępu, próba instalacji gazowej, 16) nr 10 w budynku przy ul. Kolumba 6a (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,37 m2): a) branża budowlana - montaż nawiewników, drzwi, dwukrotne malowanie farbą emulsyjna tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - wymiana wodomierza, 17) nr 13 w budynku przy ul. Kolumba 6a (powierzchnia użytkowa lokalu - 28,47 m2): a) branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjna tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - próba instalacji gazowej, montaż kuchni gazowej, CZĘŚĆ VIII 18) nr 11 w budynku przy ul. Piekary 3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 50,52 m2): a) branża budowlana - montaż nawiewników, dwukrotne malowanie farbą emulsyjna tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, b) branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż kuchenki gazowej, baterii, zlewozmywaka, kotła gazowego, próba instalacji gazowej, 19) nr 24 w budynku przy ul. Bogusława 24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 29,96 m2): a) branża budowlana - montaż nawiewników, przestawienie pieców kaflowych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjna tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej, montaz ustępu, wodomierza, 20) nr 9 w budynku przy ul. Motorowej 1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 19,50 m2): a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjna tynków wewnętrznych, wymiana okien, naprawa posadzki, rekontrola kominiarska, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana tablicy, instalacji i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) branża sanitarna - montaż baterii, zlewozmywaka, wodomierza, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, CZĘŚĆ IX 21) nr 7 w budynku przy ul. Karola Miarki 5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,79 m2): a) branża budowlana - naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjna tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, odgrzybianie tynków, wydzielenie łazienki, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzęty, c) branża sanitarna - montaż zlewozmywaka, ustępu, komin wentylacyjny, grzejniki stalowe, kocioł gazowy, montaż komina spalinowego, kuchenki gazowej, 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną, a w przypadku Części IX (remont lokalu mieszkalnego przy ul. Karola Miarki 5/7), zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. UWAGA! Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Złożenie oferty na więcej niż dwie części, spowoduje jej odrzucenie w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia - (ul. Dubois 12/3, ul. Dubois 19/3) - 657,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt siedem złotych), 2) dla Części II zamówienia (ul. Komuny Paryskiej 2/3 m. 106, ul. Komuny Paryskiej 2/3 m. 304, ul. Komuny Paryskiej 2/3 m. 305) - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych), 3) dla Części III zamówienia (ul. Retry 9/6, ul. Retry 9/47) - 573,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt trzy złote), 4) dla Części IV zamówienia (ul. Długosza 3/17, ul. Niemierzyńskiej 6/32) - 487,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt siedem złotych), 5) dla Części V zamówienia (ul. Bohaterów Warszawy 7/12, ul. Bolesława Śmiałego 45/15) - 879,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt dziewięć złotych), 6) dla Części VI zamówienia (Al. Piastów 59/13, ul. Langiewicza 12/29, ul. Jagiełły 17/11) - 1 176,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt sześć złotych), 7) dla Części VII zamówienia (ul. Kolumba 6/31, ul. Kolumba 6a/10, ul. Kolumba 6a/13) - 578,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt osiem złotych), 8) dla Części VIII zamówienia (ul. Piekary 3/11, ul. Bogusława 24/24, ul. Motorowa 1/9) - 654,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt cztery złote), 9) dla Części IX zamówienia (ul. Karola Miarki 5/7) - 1 186,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto osiemdziesiąt sześć złotych), w terminie do dnia 05.06.2015 r. do godziny 9.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 10, przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie minimum jednego remontu lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdej z branż oddzielnie, dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 12 ust. 1 pkt 5 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10 70-546 Szczecin po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 50 zł na konto 91102047950000920202927580.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10 70-546 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.