eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Wykonanie zagrody dla danieli z niezbędną infrastrukturą II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Poddębice: Wykonanie zagrody dla danieli z niezbędną infrastrukturą II
Numer ogłoszenia: 87679 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice , ul. Targowa 3, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6782975, faks 043 6784469.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_poddebice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zagrody dla danieli z niezbędną infrastrukturą II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część. Budowa zagrody dla danieli wraz z ogrodzeniem, systemem ogrodzeń naprowadzających i odłownią oraz infrastrukturą wewnętrzną, - wg załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na załączniku graficznym. Słupki o średniej grubości 14 cm i długości 3,0 m, wbijane w grunt przy pomocy kafara na głębokość 1,0 m w rozstawie co 6 m - długość ogrodzenia 3724 m, na ogrodzeniu od strony zewnętrznej dwie linie pastucha elektrycznego. Siatka do grodzenia stosowana do hodowli dzikich zwierząt z drutu ocynkowanego, z węzłami typu fixe knot o wysokości 2.0 m i parametrach zgodnych z opisem technicznym ogrodzenia. Beczka odłowni na słupkach o śr 14 cm, długości 3,0 m wbijanych kafarem w rozstawie co ok 1,5 m z deskowaniem poziomym wysokości 2,0 m z desek gr 25mm mocowanych na styk, długość deskowań 144,2 m. Zagroda odłowni na słupkach o śr 16 cm wbijanych kafarem, w rozstawie co 1,5 m, ściany z desek do wysokości 2 m. Część zadaszona o wymiarach 12,25 m x 5,36 m, dach dwuspadowy pokryty papą termozgrzewalną na podkładzie z płyt OSB o grubości 20 mm. Jako wyposażenie zagrody poskrom naskokowy z wagą elektroniczną (jako gotowe urządzenie zakupione oddzielnie) . Ambona obserwacyjna i cztery paśniki - wg załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na załączniku graficznym Ambona o konstrukcji drewnianej, paśniki dla danieli drewniane o wys. 1,7 m. (4 szt.), Poidła typu łąkowego o długości 2 m - jako gotowy wyrób w ilości 5 szt. 2. Część. Budowa dwóch bliźniaczych wiat zadaszonych na maszyny i urządzenia, o pow. 30,8 m2 każda, Wiaty na fundamentach w postaci ław betonowych wzmocnionych wieńcem z 4 prętów ze stali żebrowanej o gr 25 mm, w fundamentach kotwy do zamocowania podwalin. Ściany drewniane szkieletowe z poszyciem z desek struganych gr. 25 mm przybijanych gwoździami ocynkowanymi na zakładkę. Dachy o konstrukcji drewnianej oparte na oczepach i płatwiach pośrednich pokryte papą termozgrzewalną na płytach OSB gr. 20 mm. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej, rynny i rury spustowe z PCV. Wszystkie elementy przed wbudowaniem zabezpieczyć środkiem o właściwościach grzybobójczych. Powierzchnię desek i krawędziaków zabezpieczyć lakierem do drewna odpornym na działanie czynników atmosferycznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00-1, 34.92.82.00-0, 34.92.83.10-4, 44.10.00.00-4, 44.11.21.00-9, 45.21.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.1 W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie uzależnionej od części zamówienia , na które jest składana oferta, tj: - część zamówienia nr 1 wymagana kwota wadium 4 000,00 złotych, - część zamówienia nr 2 wymagana kwota wadium 1 000,00 złotych, Kwota wniesionego wadium musi odpowiadać sumie kwot wadiów poszczególnych części, na które składane będą oferty. 10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 10.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., nr konta: 28 2030 0045 1110 0000 0037 3730 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium - Wykonanie zagrody część. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału, dołączyć do oferty. 10.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione. 10.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wypłata z gwarancji nie może być uzależniona od zgłoszenia żądania wypłaty za pośrednictwem banku Zamawiającego, który to bank potwierdzi, że podpisy na żądaniu wypłaty zostały złożone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 10.6. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10.7. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 10.8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.9. Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona. 10.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 10.11. Zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 10.13. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawcy będą zobowiązani spełnić.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia - dwoma robotami budowlanymi związanymi z budową, przebudową lub remontem grodzenia i budynków kubaturowych o łącznej wartości każdej z nich nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto; - w przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia - dwoma robotami budowlanymi związanymi z budową, przebudową lub remontem budynków kubaturowych o łącznej wartości każdej z nich nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto; Uwaga ! W przypadku składania ofert na więcej niż na jedną część zamówienia, nie mogą być wykazane te same roboty, w ofercie dotyczącej innej części zamówienia (załącznik Nr 5 należy wypełnić oddzielnie dla każdej części zamówienia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawcy będą zobowiązani spełnić.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawcy będą zobowiązani spełnić.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że : - W zakresie sytuacji finansowej: dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż: - 100 000,00 zł w przypadku składania oferty tylko na część zamówienia nr 1, - 50 000,00 zł w przypadku składania oferty tylko na część zamówienia nr 2. W przypadku składania ofert na więcej niż 1 (jedną) część zamówienia, w/w środki finansowe lub zdolność kredytowa powinny odpowiadać kwocie stanowiącej sumę kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które wykonawca składa oferty. - W zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na dzień składania ofert i na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum: - 100 000,00 zł, w przypadku składania oferty na część zamówienia nr 1 - 50 000,00 zł, w przypadku składania oferty na część zamówienia nr 2 W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia, wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż Wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku z którego korzysta Wykonawca.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

L.p. Przyczyna /okoliczność Skutek - zmiana umowy /aneks 1. Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót - Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót . 2. Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa - Zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót 3. Wystąpienie robót koniecznych - Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót związane z wykonaniem robót koniecznych 4. Wystąpienie robót zamiennych Zmniejszenie lub pozostawienie wynagrodzenia na dotychczasowym poziomie 5. Znalezienie niewybuchów - Przesunięcie terminu wykonania zamówienia o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związanych z usunięciem niewybuchów 6. Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) - Zmniejszenie/ zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy: kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT 7. Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane. 8. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenie firmy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_poddebice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Nadleśnictwa Poddębice, 99 - 200 Poddębice, ul. Targowa 3, pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Nadleśnictwa Poddębice, 99 - 200 Poddębice, ul. Targowa 3, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa zagrody dla danieli wraz z ogrodzeniem, systemem ogrodzeń naprowadzających i odłownią oraz infrastrukturą wewnętrzną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słupki o średniej grubości 14 cm i długości 3,0 m, wbijane w grunt przy pomocy kafara na głębokość 1,0 m w rozstawie co 6 m - długość ogrodzenia 3724 m, na ogrodzeniu od strony zewnętrznej dwie linie pastucha elektrycznego. Siatka do grodzenia stosowana do hodowli dzikich zwierząt z drutu ocynkowanego, z węzłami typu fixe knot o wysokości 2.0 m i parametrach zgodnych z opisem technicznym ogrodzenia. Beczka odłowni na słupkach o śr 14 cm, długości 3,0 m wbijanych kafarem w rozstawie co ok 1,5 m z deskowaniem poziomym wysokości 2,0 m z desek gr 25mm mocowanych na styk, długość deskowań 144,2 m. Zagroda odłowni na słupkach o śr 16 cm wbijanych kafarem, w rozstawie co 1,5 m, ściany z desek do wysokości 2 m. Część zadaszona o wymiarach 12,25 m x 5,36 m, dach dwuspadowy pokryty papą termozgrzewalną na podkładzie z płyt OSB o grubości 20 mm. Jako wyposażenie zagrody poskrom naskokowy z wagą elektroniczną (jako gotowe urządzenie zakupione oddzielnie) . Ambona obserwacyjna i cztery paśniki - wg załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na załączniku graficznym Ambona o konstrukcji drewnianej, paśniki dla danieli drewniane o wys. 1,7 m. (4 szt.), Poidła typu łąkowego o długości 2 m - jako gotowy wyrób w ilości 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00-1, 34.92.82.00-0, 34.92.83.10-4, 44.10.00.00-4, 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa dwóch bliźniaczych wiat zadaszonych na maszyny i urządzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dwóch bliźniaczych wiat zadaszonych na maszyny i urządzenia, o pow. 30,8 m2 każda, Wiaty na fundamentach w postaci ław betonowych wzmocnionych wieńcem z 4 prętów ze stali żebrowanej o gr 25 mm, w fundamentach kotwy do zamocowania podwalin. Ściany drewniane szkieletowe z poszyciem z desek struganych gr. 25 mm przybijanych gwoździami ocynkowanymi na zakładkę. Dachy o konstrukcji drewnianej oparte na oczepach i płatwiach pośrednich pokryte papą termozgrzewalną na płytach OSB gr. 20 mm. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej, rynny i rury spustowe z PCV. Wszystkie elementy przed wbudowaniem zabezpieczyć środkiem o właściwościach grzybobójczych. Powierzchnię desek i krawędziaków zabezpieczyć lakierem do drewna odpornym na działanie czynników atmosferycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00-1, 44.11.21.00-9, 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.