eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › NA USŁUGĘ BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE W OBIEKCIE PRZY UL. GOMULICKIEGO 5 I W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 28, A TAKŻE DLA SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU W OBIEKCIE PRZY UL. RYNEK 37 I PRZY UL. SZKOLNA 12.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Ostrołęka: NA USŁUGĘ BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE W OBIEKCIE PRZY UL. GOMULICKIEGO 5 I W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 28, A TAKŻE DLA SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU W OBIEKCIE PRZY UL. RYNEK 37 I PRZY UL. SZKOLNA 12.
Numer ogłoszenia: 87600 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce , ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 744 41 60, faks 29 691 70 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA USŁUGĘ BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE W OBIEKCIE PRZY UL. GOMULICKIEGO 5 I W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 28, A TAKŻE DLA SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU W OBIEKCIE PRZY UL. RYNEK 37 I PRZY UL. SZKOLNA 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część pierwsza: bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie i budynku Sądu Okręgowego w Ostrołęce zlokalizowanych w Ostrołęce: obiekt przy ul. Gomulickiego 5, budynek przy ul. Kościuszki 28 oraz na terenie elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektów. 2. Część druga: bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Pułtusku zlokalizowanych w Pułtusku przy ul. Rynek 37 i ul. Szkolna 12 oraz na terenie elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny w SIWZ na stronie internetowej: www.ostroleka.so.gov.pl.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) dla części pierwszej: 8 000,00 zł 2) dla części drugiej: 5 000,00 zł 3) dla części pierwszej i drugiej razem: 13 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia 1. Dla części pierwszej: aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia uprawniającą do wykonania zamówienia, o której mowa w art. 15., ust. 1. ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późniejszymi zmianami). 2. Dla części drugiej: aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia uprawniającą do wykonania zamówienia, o której mowa w art. 15., ust. 1. ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późniejszymi zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia 1. dla części pierwszej: wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi ochrony osób i mienia w minimum w 2 obiektach użyteczności publicznej (np.: sądy, urzędy, banki) o wartości 250 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Każda usługa musi spełniać następujące warunki: - świadczenie usług na podstawie umowy przez okres minimum 12 miesięcy; - usługi realizowane w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2. 2. dla części drugiej: wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi ochrony osób i mienia w minimum w 2 obiektach użyteczności publicznej (np.: sądy, urzędy, banki) o wartości 150 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Każda usługa musi spełniać następujące warunki: - świadczenie usług na podstawie umowy przez okres minimum 12 miesięcy; - usługi realizowane w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia Dla części pierwszej: - 3 pracowników na Posterunek PS w/na obiekcie i jego elementach zagospodarowania terenu przy ul. Gomulickiego 5; - 2 pracowników na Posterunek PS w/na budynku i jego elementach zagospodarowania terenu przy ul. Kościuszki 28; - 1 pracownika - Koordynator spośród w/w pracowników Posterunek PS; - 2 pracowników Załogi ZPI; - posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; - posiadających poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne oraz zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; - posiadających minimum 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) w sprawowaniu Ochrony w obiektach użyteczności publicznej np.: sądy, urzędy, banki; - zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę w wymiarze godzin/czasu pracy zgodnym z ustaleniami w SIWZ powyżej przez cały okres realizowania Umowy/Usługi; - posiadających pełną zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań Ochrony; - posiadających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem Ochrony; - posiadających, odznaczających się komunikatywnością, zdyscyplinowaniem, kulturą osobistą i schludnym wyglądem; - bez uzależnień (alkohol oraz środki odurzające). Dla części drugiej: - 3 pracowników na posterunek PS w obiekcie Sądu Rejonowego w Pułtusku przy ul. Rynek 37 i Szkolna 12 wraz z elementami zagospodarowania terenu przy ul. Rynek 37 i Szkolna 12; - 1 pracownik - koordynator spośród 3 w/w pracowników; - 2 pracowników Załogi ZPI; - posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; - posiadających minimum 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) w sprawowaniu ochrony bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej; - zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę w wymiarze godzin/czasu pracy zgodnym z ustaleniami w SIWZ powyżej przez cały okres realizowania Umowy/Usługi; - posiadających pełną zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań ochrony fizycznej;- posiadających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia; - posiadających komunikatywność, zdyscyplinowanie, kulturę osobistą i schludny wygląd;- bez uzależnień (alkohol oraz środki odurzające).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia Dla części pierwszej: Oświadczenie, że posiada opłacone/ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona rozporządzeniem Ministra Finansów (Dz. U z 2013 r., poz. 1550); Dla części drugiej: Oświadczenie, że posiada opłacone/ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona rozporządzeniem Ministra Finansów (Dz. U z 2013 r., poz. 1550)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy i pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Kościuszki 28, 07-410 Ostrołęka, pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, Biuro Podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie i budynku Sądu Okręgowego w Ostrołęce zlokalizowanych w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5 i ul. Kościuszki 28 oraz na terenie elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu Sądu Okręgowego w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5 i Kościuszki 28..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Pułtusku zlokalizowanych w Pułtusku przy ul. Rynek 37 i ul. Szkolna 12 oraz na terenie elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu Sądu Rejonowego w Pułtusku przy ul. Rynek 37 i Szkolna 12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.