eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Organizacja i obsługa w dniach 19-23 maja 2014 r. wizyty studyjnej w Budapeszcie dla ekspertów projektu ADAPT2DC w tymzakup biletów lotniczych, kolejowych i ewentualnie autokarowych, zapewnienie noclegów i częściowego wyżywienia, zapewnienie transportu na trasie lotnisko/dworzec - hotel, zakup polisy ubezpieczenia NNW, sporządzenie materiału filmowego z wizyty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Kraków: Organizacja i obsługa w dniach 19-23 maja 2014 r. wizyty studyjnej w Budapeszcie dla ekspertów projektu ADAPT2DC w tym: zakup biletów lotniczych, kolejowych i ewentualnie autokarowych, zapewnienie noclegów i częściowego wyżywienia, zapewnienie transportu na trasie lotnisko/dworzec - hotel, zakup polisy ubezpieczenia NNW, sporządzenie materiału filmowego z wizyty
Numer ogłoszenia: 87589 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i obsługa w dniach 19-23 maja 2014 r. wizyty studyjnej w Budapeszcie dla ekspertów projektu ADAPT2DC w tym: zakup biletów lotniczych, kolejowych i ewentualnie autokarowych, zapewnienie noclegów i częściowego wyżywienia, zapewnienie transportu na trasie lotnisko/dworzec - hotel, zakup polisy ubezpieczenia NNW, sporządzenie materiału filmowego z wizyty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa w dniach 19-23 maja 2014 r. wizyty studyjnej w Budapeszcie dla ekspertów projektu ADAPT2DC w tym: zakup biletów lotniczych, kolejowych i ewentualnie autokarowych, zapewnienie noclegów i częściowego wyżywienia, zapewnienie transportu na trasie lotnisko/dworzec - hotel, zakup polisy ubezpieczenia NNW, sporządzenie materiału filmowego z wizyty. 2.Zamówienie składa się z dwóch części: Część I 1)Zakup biletów lotniczych w klasie ekonomicznej z maksymalnie jedną przesiadką dla 7 osób z bagażem rejestrowanym oraz bagażem podręcznym: a)Lot z Krakowa do Budapesztu (lotnisko Ferenca Liszta - BUD) w dniu 19 maja z wylotem nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i przylotem nie później niż o godz. 19. dla 7 osób, b)Lot z Budapesztu (BUD) do Krakowa w dniu 22 maja z wylotem nie wcześniej niż o godzinie 19.00 dla 6 osób, c)Lot z Budapesztu (BUD) do Krakowa w dniu 21 maja z wylotem nie wcześniej niż o godzinie 19.00 dla 1 osoby, 2)Zakup biletów kolejowych lub biletów kolejowych i autokarowych na przejazd z Krakowa (dworzec główny) do Budapesztu (dworzec Budapest Keleti) w dniu 19 maja oraz biletów kolejowych na przejazd w przedziale z kuszetkami z odjazdem z Budapesztu (dworzec główny) w dniu 22 maja wieczorem i przyjazdem do Krakowa (dworzec główny) w dniu 23 maja rano dla jednej osoby. 3)Zapewnienie transportu samochodowego dla 8 osób w godzinach dostosowanych do zapewnionych biletów, o których mowa w pkt 1) i 2): a)w dniu 19 maja z lotniska (BUD) do hotelu w Budapeszcie opisanego szerzej w punkcie 5), w którym będą zakwaterowani uczestnicy, dla 7 osób, b)w dniu 22 maja z ww. hotelu na lotnisko (BUD) dla 6 osób, c)w dniu 21 maja z ww. hotelu na lotnisko (BUD) dla 1 osoby, d)w dniu 19 maja z dworca Budapest Keleti do ww. hotelu dla 1 osoby, e)w dniu 22 maja z ww. hotelu na dworzec Budapest Keleti dla 1 osoby. 4)Zakup polisy ubezpieczeniowej NNW dla każdego z uczestników na cały okres jego podróży, w wysokości 100 000 zł na osobę. 5)Zapewnienie noclegów wraz z wyżywieniem w hotelu minimum 4-gwiazdkowym w odległości maksimum 500 m od adresu: 1054 Budapest, Hold u. 3-5, w pokojach jednoosobowych lub do pojedynczego wykorzystania dla wszystkich uczestników na cały okres ich pobytu, w tym: a)zapewnienie noclegów ze śniadaniami od 19 do 22 maja (3 noclegi) dla 7 osób, b)zapewnienie noclegów ze śniadaniami od 19 do 21 maja (2 noclegi) dla 1 osoby, c)zapewnienie dwudaniowej obiadokolacji na ciepło z ciepłymi i zimnymi napojami dla 8 osób w tym samym hotelu w dniu 19 maja i 20 maja z możliwością wyboru pełnego posiłku w wersji wegetariańskiej i wegańskiej. Do dnia 12 maja 2014 r. Zamawiający może powiadomić Wykonawcę o wystąpieniu niezależnej od Zamawiającego zmiany programu wizyty studyjnej. W takim przypadku strony uzgodnią możliwą modyfikację kwestii organizacyjnych bez zwiększania zakresu zamówienia. Część II Sporządzenie materiału filmowego z wizyty studyjnej w Budapeszcie w dniach 20-22 maja 2014 r. 1)Materiał obejmować będzie wskazane przez Zamawiającego fragmenty spotkań i dyskusji w ramach wizyty studyjnej w Budapeszcie w dniach 20-22 maja 2014 r., w tym wypowiedzi wskazanych osób. 2)Realizacja będzie mieć miejsce z wykorzystaniem dwóch kamer. 3)Osoba lub osoby nagrywające materiał filmowy będą do dyspozycji Zamawiającego przez cały czas trwania wizyty studyjnej zgodnie z jej ramowym programem, stanowiącym załącznik do umowy. 4)Podczas nagrywania materiału filmowego Wykonawca będzie korzystał z uwag i sugestii Zamawiającego. W szczególności dotyczy to wskazywania przez Zamawiającego fragmentów spotkania, które winny być nagrywane. 5)Wykonawca i Zamawiający będą komunikować się na bieżąco podczas realizacji przedmiotu zamówienia drogą telefoniczną, elektroniczną i osobiście poprzez osoby do kontaktu wskazane w §8 umowy. 6)Osoba lub osoby nagrywające materiał filmowy w Budapeszcie będą dysponować znajomością języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację. 7)Wykonawca przekaże Zamawiającemu surowy materiał filmowy w terminie do 26 maja 2014 r. 8)Fragmenty surowego materiału do wykorzystania w materiale filmowym, o którym mowa w pkt 10) zostaną wybrane w porozumieniu z Zamawiającym. Ostateczna akceptacja wyboru zostanie potwierdzona przez Zamawiającego drogą elektroniczną. 9)Wykonawca na prośbę Zamawiającego wykorzysta w materiale filmowym dodatkowe materiały przekazane przez Zamawiającego, które mogą m.in. obejmować nagrany wcześniej materiał filmowy, fotografie, elementy graficzne, tekst do przeczytania przez lektora. 10)Wykonawca sporządzi zmontowany materiał filmowy o długości 10-15 minut oraz 3 minutowy spot w jakości HD, obydwie wersje w języku angielskim oraz dodatkowo z polskimi napisami. 11)Materiał filmowy zawierał będzie m.in.: - podkład dźwiękowy, do którego Wykonawca dysponuje autorskimi prawami majątkowymi, - tekst w języku angielskim czytany przez profesjonalnego lektora - Brytyjczyka lub Amerykanina, - elementy graficzne i animację w czołówce, - napisy końcowe. 12)Wykonawca zapewni wszystkie elementy produkcji materiału filmowego, w tym montaż, korekcję barwną, udźwiękowienie, przygotowanie elementów graficznych. 13)Wykonawca zapewni cały sprzęt potrzebny do przygotowania materiału filmowego, w tym kamery, statywy, filtry, sprzęt dźwiękowy. 14)Wykonawca złoży materiały filmowe, o których mowa w pkt 5) i 8) na płytach CD lub nośnikach pamięci USB w formacie umożliwiającym otwarcie przy pomocy programu Windows Media Player do Departamentu Polityki regionalnej UMWM, ul. Wielicka 72A w Krakowie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 63.51.20.00-1, 92.11.12.50-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Dla I części zamówienia: warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest podmiotem uprawnionym do organizowania imprez turystycznych, wpisanym do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268, z późn. zm).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Dla części I zamówienia: Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę organizacji wizyt studyjnych, spotkań lub konferencji o wartości, co najmniej 10.000,00 zł brutto. 2.Wykonawca w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. 4.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 5.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi, wymagań określonych przez Zamawiającego - załącznik nr 4 do siwz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 3. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz umożliwiającym ocenę, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winny w szczególności zawierać informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia niezależnej od Zamawiającego zmiany programu wizyty studyjnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umwm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pok. 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przedmiot zamówienia będzie finansowany z projektu ADAPT2DC - Adaptacja do zmian demograficznych w ramach Programu dla Europy Środkowej 2.W uzupełnieniu informacji zawartej w pkt II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zamówienie należy wykonać w terminie: część I do 23 maja 2014 r. Część II do 20 czerwca 2014 r. 3. Dokumenty w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć, o których mowa w pkt. III.4.1) dotyczą I części zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i obsługa w dniach 19-23 maja 2014 r. wizyty studyjnej w Budapeszcie dla ekspertów projektu ADAPT2DC w tym: zakup biletów lotniczych, kolejowych i ewentualnie autokarowych, zapewnienie noclegów i częściowego wyżywienia, zapewnienie transportu na trasie lotnisko/dworzec - hotel, zakup polisy ubezpieczenia NNW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zakup biletów lotniczych w klasie ekonomicznej z maksymalnie jedną przesiadką dla 7 osób z bagażem rejestrowanym oraz bagażem podręcznym: a)Lot z Krakowa do Budapesztu (lotnisko Ferenca Liszta - BUD) w dniu 19 maja z wylotem nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i przylotem nie później niż o godz. 19. dla 7 osób, b)Lot z Budapesztu (BUD) do Krakowa w dniu 22 maja z wylotem nie wcześniej niż o godzinie 19.00 dla 6 osób, c)Lot z Budapesztu (BUD) do Krakowa w dniu 21 maja z wylotem nie wcześniej niż o godzinie 19.00 dla 1 osoby, 2)Zakup biletów kolejowych lub biletów kolejowych i autokarowych na przejazd z Krakowa (dworzec główny) do Budapesztu (dworzec Budapest Keleti) w dniu 19 maja oraz biletów kolejowych na przejazd w przedziale z kuszetkami z odjazdem z Budapesztu (dworzec główny) w dniu 22 maja wieczorem i przyjazdem do Krakowa (dworzec główny) w dniu 23 maja rano dla jednej osoby. 3)Zapewnienie transportu samochodowego dla 8 osób w godzinach dostosowanych do zapewnionych biletów, o których mowa w pkt 1) i 2): a)w dniu 19 maja z lotniska (BUD) do hotelu w Budapeszcie opisanego szerzej w punkcie 5), w którym będą zakwaterowani uczestnicy, dla 7 osób, b)w dniu 22 maja z ww. hotelu na lotnisko (BUD) dla 6 osób, c)w dniu 21 maja z ww. hotelu na lotnisko (BUD) dla 1 osoby, d)w dniu 19 maja z dworca Budapest Keleti do ww. hotelu dla 1 osoby, e)w dniu 22 maja z ww. hotelu na dworzec Budapest Keleti dla 1 osoby. 4)Zakup polisy ubezpieczeniowej NNW dla każdego z uczestników na cały okres jego podróży, w wysokości 100 000 zł na osobę. 5)Zapewnienie noclegów wraz z wyżywieniem w hotelu minimum 4-gwiazdkowym w odległości maksimum 500 m od adresu: 1054 Budapest, Hold u. 3-5, w pokojach jednoosobowych lub do pojedynczego wykorzystania dla wszystkich uczestników na cały okres ich pobytu, w tym: a)zapewnienie noclegów ze śniadaniami od 19 do 22 maja (3 noclegi) dla 7 osób, b)zapewnienie noclegów ze śniadaniami od 19 do 21 maja (2 noclegi) dla 1 osoby, c)zapewnienie dwudaniowej obiadokolacji na ciepło z ciepłymi i zimnymi napojami dla 8 osób w tym samym hotelu w dniu 19 maja i 20 maja z możliwością wyboru pełnego posiłku w wersji wegetariańskiej i wegańskiej. Do dnia 12 maja 2014 r. Zamawiający może powiadomić Wykonawcę o wystąpieniu niezależnej od Zamawiającego zmiany programu wizyty studyjnej. W takim przypadku strony uzgodnią możliwą modyfikację kwestii organizacyjnych bez zwiększania zakresu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 63.51.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie materiału filmowego z wizyty studyjnej w Budapeszcie w dniach 20-22 maja 2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Materiał obejmować będzie wskazane przez Zamawiającego fragmenty spotkań i dyskusji w ramach wizyty studyjnej w Budapeszcie w dniach 20-22 maja 2014 r., w tym wypowiedzi wskazanych osób. 2)Realizacja będzie mieć miejsce z wykorzystaniem dwóch kamer. 3)Osoba lub osoby nagrywające materiał filmowy będą do dyspozycji Zamawiającego przez cały czas trwania wizyty studyjnej zgodnie z jej ramowym programem, stanowiącym załącznik do umowy. 4)Podczas nagrywania materiału filmowego Wykonawca będzie korzystał z uwag i sugestii Zamawiającego. W szczególności dotyczy to wskazywania przez Zamawiającego fragmentów spotkania, które winny być nagrywane. 5)Wykonawca i Zamawiający będą komunikować się na bieżąco podczas realizacji przedmiotu zamówienia drogą telefoniczną, elektroniczną i osobiście poprzez osoby do kontaktu wskazane w §8 umowy. 6)Osoba lub osoby nagrywające materiał filmowy w Budapeszcie będą dysponować znajomością języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację. 7)Wykonawca przekaże Zamawiającemu surowy materiał filmowy w terminie do 26 maja 2014 r. 8)Fragmenty surowego materiału do wykorzystania w materiale filmowym, o którym mowa w pkt 10) zostaną wybrane w porozumieniu z Zamawiającym. Ostateczna akceptacja wyboru zostanie potwierdzona przez Zamawiającego drogą elektroniczną. 9)Wykonawca na prośbę Zamawiającego wykorzysta w materiale filmowym dodatkowe materiały przekazane przez Zamawiającego, które mogą m.in. obejmować nagrany wcześniej materiał filmowy, fotografie, elementy graficzne, tekst do przeczytania przez lektora. 10)Wykonawca sporządzi zmontowany materiał filmowy o długości 10-15 minut oraz 3 minutowy spot w jakości HD, obydwie wersje w języku angielskim oraz dodatkowo z polskimi napisami. 11)Materiał filmowy zawierał będzie m.in.: - podkład dźwiękowy, do którego Wykonawca dysponuje autorskimi prawami majątkowymi, - tekst w języku angielskim czytany przez profesjonalnego lektora - Brytyjczyka lub Amerykanina, - elementy graficzne i animację w czołówce, - napisy końcowe. 12)Wykonawca zapewni wszystkie elementy produkcji materiału filmowego, w tym montaż, korekcję barwną, udźwiękowienie, przygotowanie elementów graficznych. 13)Wykonawca zapewni cały sprzęt potrzebny do przygotowania materiału filmowego, w tym kamery, statywy, filtry, sprzęt dźwiękowy. 14)Wykonawca złoży materiały filmowe, o których mowa w pkt 8) i 10) na płytach CD lub nośnikach pamięci USB w formacie umożliwiającym otwarcie przy pomocy programu Windows Media Player do Departamentu Polityki regionalnej UMWM, ul. Wielicka 72A w Krakowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.