eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › SUKCESYWNE DOSTAWY STERYLNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY STERYLNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 87471 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY STERYLNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamówienie składa się z 19 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 Strzykawki, igły Pakiet 2 Infuzja dożylna oraz przyrządy do przygotowywania leków Pakiet 3 Kaniule, filtry i cewniki dla dzieci i noworodków Pakiet 4 Przyrządy do przetaczań Pakiet 5 Przyrządy do żywienia dojelitowego Pakiet 6 Sprzęt medyczny sterylny 1 Pakiet 7 Sprzęt medyczny sterylny 2 Pakiet 8 Sprzęt medyczny sterylny 3 Pakiet 9 Sprzęt medyczny sterylny 4 Pakiet 10 Sprzęt medyczny sterylny 5 Pakiet 11 Sprzęt medyczny sterylny 6 Pakiet 12 Sprzęt medyczny sterylny 7 Pakiet 13 Osłona na mikroskop i przewody Pakiet 14 Klipsy tytanowe do klipsownicy stalowej, wielorazowej Johnson & Johnson Pakiet 15 Sprzęt medyczny sterylny laryngologiczny Pakiet 16 Przyrządy do przygotowywania leków Pakiet 17 Zestawy do infuzji Pakiet 18 Bezigłowy system do infuzji Pakiet 19 Zestaw infuzyjny 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ Formularz cenowy. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ - złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch dostaw w przedmiocie zamówienia, o wartości zgodnie z tabelą zamieszczoną w załączniku nr [ I ] do SIWZ, w zależności od pakietu, do którego przystępuje wykonawca (łączna wartość równa sumie wartości pakietów, na które wykonawca składa ofertę). Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ; Liczba pakietu Wymagana wysokość wykazu dostaw w zł 1 2 1 36 149,97 zł 2 53 532,30 zł 3 10 774,99 zł 4 32 550,98 zł 5 3 105,54 zł 6 2 494,80 zł 7 16 948,32 zł 8 24 652,97 zł 9 2 894,34 zł 10 9 011,75 zł 11 17 525,71 zł 12 6 383,70 zł 13 5 415,60 zł 14 2 362,08 zł 15 5 513,83 zł 16 1 583,71 zł 17 881,28 zł 18 103,80 zł 19 2 640,60 zł SUMA 234 526,28 zł Zamawiający nie wymaga złożenia dostaw wykonanych nienależycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - dla pakietu 12: dot. poz. 6 - zaciskacz do pępowiny musi być mikrobiologicznie czysty, co należy potwierdzić poprzez dołączenie oświadczenia producenta dot. poz. 10 - Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu badań klinicznych oraz rekomendacji instytucji i towarzystw specjalistycznych dla szczoteczek do wymazów cytologicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ 5. Wzór oświadczeń - część [G] stanowiący załącznik do SIWZ 6. Wykaz dostaw - część [H] 7. Tabela wykaz dostaw - część [I]

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba, że inny punkt umowy stanowi inaczej. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga podpisania aneksu do umowy), - nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów, - gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, - w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym, - w razie konieczności zmiany miejsca dostawy, - w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 3. Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiany te nie wymagają podpisania aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 Strzykawki, igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość j.m 1 Strzykawka j.uż. 2 ml z rozszerzoną skalą 3ml, tłok barwny,kontrastujący z komorą strzykawki , a 100 szt. 700 op 2 Strzykawka j.uż. 5 ml z rozszerzoną skalą 6ml, tłok barwny,kontrastujący z komorą strzykawki, a 100 szt. 900 op 3 Strzykawka j.uż. 10 ml z rozszerzoną skalą 12ml, tłok barwny,kontrastujący z komorą strzykawki, a 100 szt. 900 op 4 Strzykawka j.uż. 20 ml z rozszerzoną skalą 24ml, tłok barwny,kontrastujący z komorą strzykawki, a 100 szt. 800 op 5 Strzykawka do podaży cytostatyków typu omnifix trzyczęściowa luer, 10 ml a 100 szt. 6 op 6 Strzykawka do podaży cytostatyków typu omnifix trzyczęściowa luer, 20 ml a 100 szt. 6 op 7 Strzykawka 3-częściowa do podawania insuliny ( 100 I.U/ml) o poj. 1ml a 100szt 1 op 8 Strzykawka do podawania insuliny o poj. 1ml z zatopioną igłą 29G 1/2 0,33x12mm 100 szt 9 Strzykawka cewnikowa 50ml 1500 szt. 10 Strzykawka do TBC z igłą 0,5x16 a 100 szt 18 op 11 Strzykawka JANET 100 ml z podwójną skalą 1100 szt 12 Strzykawka perfuzyjna do pomp 20ml a 100 szt. 2 op 13 Strzykawka perfuzyjna do pomp 50 ml bursztynowa 100szt 9 op. 14 Strzykawka do pomp infuzyjnych 50ml z podwójną skalą 12500 szt 15 Igła do penów rozm. 29G (0,33 x 12,7 mm) a 100 szt. 40 op 16 Igła j.uż. 0,5 -0,9 posiadająca barwny kod odpowiadający rozmiarowi umieszczony na opak. jednostkowym a 100 szt. 1100 op 17 Igła j.uż. 1,1 - 1,2posiadająca barwny kod odpowiadający rozmiarowi umieszczony na opak. jednostkowym a 100 szt. 800 op 18 Igła motylek z końcówką luer-lock w rozmiarach: 18G, 19G, 20G, 21G, 22G, 23G, 25G, 30 szt 19 Igła do bezpiecznego pobierania leku, jałowa 1,2 x 30-40 mm (18G) a 100 szt. 900 op 20 Strzykawka JANET 100 ml z podwójną skalą z dodatkową końcówką wielkości ok 2,5cm ściętą pod kątem 45 st. 300 szt 1. Wymagania dotyczące pozycji 12; 13 - strzykawka do pomp infuzyjnych, 3-częściowa, bezlateksowa, wykonana z polipropylenu, z końcówka luer-lock, posiadającą podwójne gumowe uszczelnienie tłoka oraz dodatkową blokadę zapobiegającą niekontrolowanemu wysunięciu tłoka z komory strzykawkowej tj. dodatkowe ożebrowanie poprzeczne tłoku i rowek w komorze strzykawki. Skala kontrastująca, czytelna. na końcu tłoka specjalne wycięcie na uchwyt pompy, kompatybilna z zaleceniami producenta pomp. 2. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 Infuzja dożylna oraz przyrządy do przygotowywania leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość szt 1 Kaniula bezpieczna typu wenflon dożylna obwodowa z wbudowanym plastikowym lub metalowym elementem bezpieczeństwa pasywnego nakrywający igłę po wyjęciu w celu zapobiegania przypadkowemu nakłuciu,posiadająca filtr hydrofobowy, wykonana z poliuretanu, wykończona korkiem standardowym z portem bocznym z samodomykającym się korkiem, jałowa, apirogenna, nietoksyczna,z kontrastem Rtg ( min 3 linie ) 0,7x19 mm 24G żółta, przepływ 23ml/min 0,9 x 25mm 22 G niebieska .min przepływ 36-42 ml/min., 1,1x 25mm 20 G różowa min. przepływ 65-67ml/min, 1,1 x od 32-33mm 20 G różowa min. przepływ od 61-67 ml/min,1,3x od 32- 33mm 18 G zielona min przepływ od 95 -103 ml/min, 1,3 x 45 mm 18 G zielona min. przepływ 95 -103 ml/min 40000 2 Kaniula typu wenflon dożylna obwodowa ,posiadająca filtr hydrofobowy, wykonana z PTFE, wykończona korkiem standardowym, z portem bocznym z samodomykającym się korkiem, jałowa, apirogenna, nietoksyczna,z kontrastem Rtg ( min 2 linie ) 0,7x19mm 24G zółta przepływ 20ml/min 0,9 x 25mm 22 G niebieska .min przepływ 36-42 ml/min., 1,1 x od 32-33mm 20 G różowa min. przepływ od 60-67 ml/min,1,3 x 45 mm 18 G zielona min. przepływ 90 -103 ml/min, 1,5x45mm 17G biała przepływ od125ml -128 ml/min, 1,7 x45mm 16G szara przepływ od 180 do 196ml/min, 2,1x45mm 15G pomarańczowa przepływ 270-300ml/min 4000 3 Kaniula dożylna obwodowa wykonana z FEP lub PTFE posiadająca filtr hydrofobowy, port boczny,samodomykający się korek,jałowa, nietoksyczna, apirogenna,z kontrastem Rtg (min 2 linie ),wbudowany plastikowy lub metalowy element bezpieczeństwa pasywnego,nakrywający igłę po wyjęciu w celu zapobiegania przypadkowemu nakłuciu, 26 G fioletowa od 0,6 do 0,62 x19mm przepływ 17ml/min 600 3 Koreczki do kaniul dożylnych standardowe, kompatybilne z kaniulą 20000 4 Koreczki typu Combi w trzech kolorach :niebieski,czerwony, biały 300 5 Kranik trójdrożny stosowany w terapii infuzyjnej i transfuzyjnej z optycznym identyfikatorem położenia 2300 6 Kranik trójdrożny z przedłużaczem 7cm,10 cm , 25 cm 600 7 Mandryn z zamknięciem luer-lok 50 1 Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 Kaniule, filtry i cewniki dla dzieci i noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Ilość szt. 1 Kaniula wykonana z politera fluoroetylenu (PTFE) ze zdejmowalnym uchwytem ułatwiającym wprowadzenie kaniuli do naczynia, widoczna w USG, miękkimi skrzydełkami ułatwiajacymi trzymanie kaniuli, wolna od PCV i lateksu, rozmiar 06 i 07. 1600 2 Filtr do żywienia neonatologiczny dla wcześniaków i noworodków, maksymalny czas stosowania 24h, wyposażony w zacisk szczelinowy i samoodpowietrzacz, bardzo mały, płaski, łatwy do umocowania, membrana 1,2um , eliminuje cząstki nieorganiczne i grzyby, przepływ 10ml/h, objętość wypełnienia 0,5ml, powierzchnia filtrowania 1,65cm2, nie zawiera lateksu,sterylny 50 3 Filtr infuzyjny neonatologiczny dla wcześniaków i noworodków, maksymalny czas stosowania 96h, wyposażony w zacisk szczelinowy i samoodpowietrzacz, bardzo mały, płaski, łatwy do umocowania, membrana 0,2um , eliminuje cząstki nieorganiczne, bakterie, endotoksyny i grzyby, przepływ 100ml/h, objętość wypełnienia 0,4ml, powierzchnia filtrowania 1,65cm2, nie zawiera lateksu, sterylny 50 4 Filtr infuzyjny, maksymalny czas stosowania 96h, wyposażony w zacisk szczelinowy, port Y i samoodpowietrzacz, membrana 0,2um, eliminuje cząstki nieorganiczne, bakterie, endotoksyny i grzyby, przepływ 800ml/h, objętość wypełnienia 2,0 ml, powierzchnia filtrowania 11,0 cm2, nie zawiera lateksu, sterylizowany radiacyjnie 250 5 Cewnik dopępowinowy jednoświatłowy CH 2,5; CH 3,5 3 6 Cewnik dopępowinowy dwuświatłowy CH 3,5 3 1.Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 Przyrządy do przetaczań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość szt. 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z drenem o dł. min. 150 cm i komorą kroplową o dł. Min. 6 cm, bez łącznika do dodatkowej iniekcji bez igły, j.uż., jałowe, aspirogenne, nietoksyczne, sterylizowane tlenkiem etylenu. 90000 2 Zestaw do szybkiego przetaczania krwi z pompką i filtrem 130 3 Przyrząd do przetaczania krwi z drenem o dł. min. 150 cm i komorą kroplową o dł. min. 9 cm, bez łącznika do dodatkowej iniekcji bez igły, j.uż., jałowe, aspirogenne, nietoksyczne, sterylizowane tlenkiem etylenu. 2400 4 Przyrząd do przetaczania z precyzyjnym regulatorem przepływu w kroplówce, dokładna skala w zakresie 0-250ml/godz. z portem do wstrzykiwań i drenem o dł.226cm 50 5 Przyrząd do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻ opakowanie papierowo - foliowe 160 6 Przyrząd do przetaczania leków światłoczułych z zabezpieczeniem na kolec po użyciu zestawów 600 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 Przyrządy do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość szt. 1 Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji do pompy Flocare do butelek - wolny od DEHP 50 2 Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej do butelek - wolny od DEHP 100 3 Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji do pompy Flocare do opak. Miękkich - wolny od DEHP 20 4 Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej do opak. Miękkich - wolny od DEHP 25 5 Poliuretanowy zgłębnik do żywienia dojelitowego z niebieską linią kontrastującą w promieniach RTG, posiadający prowadnicę Ch 8/130 10 6 Poliuretanowy zgłębnik do żywienia dojelitowego z niebieską linią kontrastującą promieniach RTG, posiadający prowadnicę Ch 10/110 10 7 Poliuretanowy zgłębnik do żywienia dojelitowego z niebieską linią kontrastującą w promieniach RTG, posiadający prowadnicę Ch 12/110 10 8 Zestaw do jejunostomii umożliwiający chirurgiczne założenie zgłębnika służącego do żywienia bezpośrednio do jelita w rozmiarze Ch 8/70 cm 10 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość J.m. 1 Dwukomorowy sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej z wydzieloną komorą zastawki wodnej, komorą na wydzielinę o pojemności 3000 ml, komorę. Zestaw musi posiadać: specjalny, zabezpieczony port igłowy, umożliwiający pobieranie świeżo zdrenowanego płynu do badań możliwość podłączenia i współpracy z przenośną próżnią. Budowa kompaktowa o wysokości maksymalnej 25 cm, o stabilnej podstawie, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie. Dren łączący bezlateksowy zabezpieczony przed zagięciem metalową sprężyną z zatyczką. Wszystkie elementy w jednym sterylnym opakowaniu razem z serwetą. 10 szt 2 Wielokomorowy, sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej posiadający wydzieloną komorę zastawki podwodnej z barwnikiem, komorę na wydzielinę o pojemności min.2200 ml, wydzieloną wodną komorę regulacji siły ssania z barwnikiem, samouszczelniającym portem igłowym, posiadający automatyczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim dodatnim ciśnieniem oraz mechaniczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim ciśnieniem ujemnym z filtrem. Zestaw z samouszczelniającym portem igłowym do pobierania próbek drenowanego płynu tuż przy drenie łączącym. Możliwość wyciszenia bez ingerencji w system centralnej próżni oraz autoregulacja intensywności bąblowania. Zestaw o budowie kompaktowej, o stabilnej podstawie i wysokości maksymalnej 25cm, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie, z dwoma niezależnymi drenami łączącym bezlateksowymi zabezpieczonymi przed zagięciem metalowymi sprężynami.Wszystkie elementy w jednym sterylnym opakowaniu razem z serwetą 10 szt 3 Dren z trokarem typu trójgraniec, wykonany z termoplastycznego PCV, z linią widoczną w RTG, ze znacznikami głębokości co 2 cm, z oznaczeniem rozmiaru na drenie i płaskim uchwycie trokara, z zabezpieczeniem przed uszkodzeniem opakowania przez trokar, rozm. Ch 28F, 32F sterylny 30 szt 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość J.m. 1 Dren Kehr wykonany z 100% silikonu Ch12 - Ch20 opakowanie papierowo - foliowe 7 szt 2 Dren Kehr wykonany z 100% lateksu Ch12 - Ch20 opakowanie papierowo - foliowe 100 szt 3 Zestaw do drenażu pooperacyjnego ran, pojemnik mieszek 400ml, dren łączący, zawór samozamykający umożliwiający ponowne wytwarzenie podciśnienia bez rozłączania zestawu, podwójnie pakowany w worek foliowy i zewn. opakowanie foliowo-papierowe 100 szt 4 Zestaw do drenażu pooperacyjnego ran, pojemnik mieszek 400ml, dren łączący, zawór samozamykający umożliwiający ponowne wytwarzenie podciśnienia bez rozłączania zestawu, dren łączący, dren Redona Ch8-18, podwójnie pakowany w worek foliowy i zewn. opakowanie foliowo-papierowe 250 szt 5 Pojemnik mieszek (harmonijka) o poj. 400ml, do długotrwałego odsysania ran z mozliwością połączenia z drenami 180 szt 6 Dren REDONA Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.70 cm 50 szt 7 Dren REDONA Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.150 cm 800 szt 8 Ostrza chirurgiczne sterylne rozm.10 -26 , ze stali węglowej, opak. znaczone kolorystycznie w zależności od rozmiaru i kształtu ostrza (nr ostrza i nazwa producenta wygrawerowane bezpośrednio na ostrzu) a 100szt. 55 op 9 Skalpele sterylne rozm.10-26 - ostrze ze stali nierdzwewnej z wygrawerowanym numerem i z rączką plastikową z nazwą producenta op. a 10 szt 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość J.m. 1 Zestaw do odsysania pola operacyjnego z rączką zakończony kulką, dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscach i dopasowania do różnego typu ssaków, wzmacniany wzdłużnie, bez kontroli odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane 400 szt 2 Zestaw do odsysania pola operacyjnego z rączką zakończony kulką, dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscach i dopasowania do różnego typu ssaków, wzmacniany wzdłużnie,z kontrolą odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane 100 3 Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer bez kulki , dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscachi dopasowania do różnego typu ssaków, wzcacniany wzdłużnie, bez kontroli odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane 2000 szt 4 Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer bez kulki , dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscachi dopasowania do różnego typu ssaków, wzcacniany wzdłużnie, z kontrolą odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane 600 szt 5 Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer bez kontroli odsysania z końcówką standard 50 szt 6 Zestaw do odsysania pola operacyjnego typu OP FLEX SUPER Flow bez kulki, bez kontroli odsysania, długość min.200cm, podwójnie pakowane 30 szt 7 Dren do ssaka min.300cm 400 szt 8 Końcówka do odsysania pola operacyjnego bez kontroli odsysania, Ch 22 - 30 200 szt. 9 Końcówka do odsysania pola operacyjnego z kontrolą odsysania, Ch22 - Ch30 100 szt 10 Końcówka do odsysania pola operacyjnego z kulką, bez kontroli odsysania, Ch 22 - 30 100 szt 11 Dren ULMERA Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.70 cm 50 szt. 12 Igła do biopsji tnącej tkanek miękkich z regulowaną długością cięcia rozm.14G-10cm; 14G-12cm; 14G-20 cm; 18G-10cm: 18G-12cm; 18G-20cm 10 szt 13 Końcówka do odsysania pola operacyjnego z kulką, z kontrolą odsysania, Ch22 - Ch30 50 szt 14 Dren REDONA z trokarem stalowym Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.150 cm 20 szt. 15 Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej typu PERITOFIX zawierający: 1) trokar punkcyjny CH 10, z regulowaną głębokością wkłucia, składa się z metalowego mandrynu oraz kaniuli z tworzywa, 2) cewnik CH 9/50cm wykonany z poliuretanu, zamknięty koniec, boczne otwory, 3) kororowe oznaczenie długości, skalpel do nacięcia skóry 50 szt 16 Zestaw do kontrolowanej zbiórki stolca składający się z oznakowanej 45ml strzykawki, miękkiego i ealstycznego rękawa odprowadzająceo zawierającego kolorowy port irygacji, rękaw z jednej strony zakończony miękkim niskociśnieniowym balonikiem, z drugiej zamkniętym workiem zbiorczym. Zestaw posiada sygnalizator wypełnienia balonika, filtr węglowy oraz barwną kieszonkę na palec. 10 szt 17 Worki kompatybilne do zestawu odprowadzającego płynny stolec, op.10szt 3 op. 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość J.m. 1 Cewnik do karmienia dojelitowego Ch6; Ch8; Ch10 z luer - lock 100 szt 2 Kanka doodbytnicza, z atraumatycznym zakończeniem 20 szt 3 Cewnik rektalny Ch 18-28 250 szt 4 Worek sterylny do dobowej zbiórki moczu o poj. 2 litrów z zastawką anytzwrotną z odpływem w kształcie litery T z doładną skalą pomiarową co 50 ml.oraz portem do pobierania próbek moczu opakowanie papierowo - foliowe, 20 szt 5 Worek sterylny do dobowej zbiórki moczu o poj. 2l.z białą tylną ścianką z nadrukowanym polem do opisu danych pacjenta z dokładną skalą pomiarową co 100 ml z uniwersalnymi wieszakami z komorą Pasteura z filtrem hydrofobowym z zastawką antyzwrotną i portem bezigłowym do pobierania próbek 20 szt 6 Zestaw do godzinowej zbiórki moczu sterylny z komorą pomiarową o pojemności 500 ml ze skalą pomiarową co 1ml do min. 40 ml. z workiem o pojemności 2000 ml z tylną białą ścianką z dokładną skala pomiarową co 100 ml w worku z zastawką antyzwrotną w łączniku z cewnikiem Foley a i worku z filtrem hydrofobowym w worku i komorze oraz odpływem, dren dwukanałowy wyposażony w port bezigłowy do pobierania próbek moczu. 20 szt 7 Zgłębnik żołądkowy bez zatyczki rozm. 16-22, dł. 100 cm, z końcówką atraumatyczną, otworami bocznymi, zakończenie zamknięte i zaokrąglone, posiada znaczniki kontrastujące w RTG, końcówka dalsza zgłębnika pozwala na podłączenie jej do strzykawek, łączników i innych drenów, opakowanie foliowo-papierowe 800 szt 8 Zgłębnik żołądkowy z zatyczką rozm. 14-22, dł. 125 cm, z końcówką atraumatyczną, otworami bocznymi, zakończenie zamknięte i zaokrąglone, posiada znaczniki kontrastujące w RTG, opakowanie foliowo-papierowe 150 szt. 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość J.m. 1 Sonda nosowo-żółciowa rozm.7F długość 250cm prosta 3 szt 2 Sonda Sengstakena Ch 21 15 szt 3 Igła do nakłuć lędźwiowych 19G (1,1x88); 20G (0,9x88); 22G (0,77x88); 22G (0,7x40) 300 szt 4 Igła do akupunktury G5 (0,25 x 40mm) a 100szt 300 op. 5 Igła do aspiracji szpiku 16G x 50mm 20 szt. 6 Igła do aspiracji szpiku 16G x 30mm 10 szt 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość J.m. 1 Kuweta Cultera 20ml sterylna 3000 szt 2 Zestaw do krwawego pomiaru ciśnienia krwi kompatybilny z monitorem funkcji życiowych Infinity Delta 20 szt 3 Zestaw do drenażu opłucnej z bezpieczną igłą -Veresa z workiem o pojemności 2000 ml. z strzykawką o pojemności 50/60 ml z kranikiem trójdrożnym 50 szt 4 Zestaw do nakłuć opłucnej z trzema igłami 14G, 16G, 18G dł. 90mm, worek 2l, zawór jednokierunkowy 60 szt 5 Zestaw do drenażu opłucnej z zastawką typu Plura-Seal w skład którego wchodzi: poliuretanowy cewnik o rozmiarze 8F/18Ga/19cm, igła z kranikiem trójdrożnym, samozamykająca się zastawka, strzykawka o pojemności 5ml, skalpel. 3 szt. 6 Zestaw do pobierania wydzielin z drzewa oskrzelowego sterylny opakowanie papierowo - foliowe, próbówka min. 10ml, dodatkowa zakrętka i nalepka identyfikacyjna 400 szt 7 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Ch 6-10 dł. 40cm opakowanie papierowo-foliowe 900 szt 8 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Ch 12-18 dł. 60cm opakowanie papierowo-foliowe 20000 szt 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość J.m. 1 Dren do tlenu 2,1 m 200 szt 2 Dren do tlenu 4 m 500 szt 3 Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy 1,5 m 500 szt 4 Przedłużacz do pompy infuzyjnej 1,5 m 5900 szt. 5 Nożyczki do przecinania zaciskacza jałowe 30 szt 6 Zaciskacz do pępowiny 1400 szt 7 Wziernik j.uż. Cusco S,M,L sterylne 1300 szt. 8 Penseta jednorazowego użytku 150 szt 9 Cewnik do podawania tlenu przez nos dł. drenu min. 200cm 3000 szt. 10 Szczoteczka do wymazów cytologicznych umożliwiająca pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki, tarczy i strefy transformacji, umożliwaiająca uzyskanie materiału bogatego w komórki endocerwikalne oraz prowadząca do detekcji zwiększonej ilości wirusa onkogennego HPV 600 szt 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Wymagania dot. poz. 6 - zaciskacz do pępowiny musi być mikrobiologicznie czysty, co należy potwierdzić poprzez dołączenie oświadczenia producenta 3. Wymagania dot. poz. 10 - Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu badań klinicznych oraz rekomendacji instytucji i towarzystw specjalistycznych dla szczoteczek do wymazów cytologicznych, 4. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 Osłona na mikroskop i przewody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość J.m. 1 Osłona na mikroskop typu Zeiss sterylna j.uż. o wym. 200 x 115 cm 200 szt 2 Osłona na przewody sterylna, j.uż. o wym. 200 x 16 cm 700 szt 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 Klipsy tytanowe do klipsownicy stalowej, wielorazowej Johnson & Johnson.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość J.m. 1. Klipsy tytanowe do klipsownicy stalowej, wielorazowej firmy Johnson & Johnson rozmiar ML a 4 szt. 600 szt. 2 Klipsy tytanowe do klipsownicy stalowej, wielorazowej firmy Johnson & Johnson rozmiar L a 4 szt. 160 szt. 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny laryngologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość J.m. 1 Folia PTFE wykonana z politetrafluoroetulenu, obojętna fizjologicznie nie powodująca odczynów alergicznych i nie zmieniająca swoich właściwości pod wpływem temperatury i środowiska rozm.60mmx 40mmx 0,2mm i 40mmx40mmx0,2mm 250 szt 2 Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego,kształt zapewniający dobre zamocowanie na błonie bębenkowej z możliwością usuwania dzięki obecności nitki, wytworzony z politetrafluoroetulenu o barwie białej, nitka wykonanaz przędzy poliamidowej, jałowy, sterylizowany tlenkiem etylenu, pakowany pojedyńczo TYP I średnica 0,9mm 20 szt 3 Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego,kształt zapewniający dobre zamocowanie na błonie bębenkowej z możliwością usuwania dzięki obecności nitki, wytworzony z politetrafluoroetulenu o barwie białej, nitka wykonanaz przędzy poliamidowej, jałowy, sterylizowany tlenkiem etylenu, pakowany pojedyńczo TYP II średnica 1,15mm 7 szt 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16 Przyrządy do przygotowywania leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość szt 1 Aplikator typu mini spike do pobieraniai przygotowywania leków, zawierający filtr antybakteryjny 0,45um, posiadający nieruchomą osłonę otaczającą nasadkę łączącą ze strzykawką. Samozamykająca się zatyczka portu. Dołączona zastawka przeciwdziałająca wyciekaniu w pozycji odwróconej. 500 2 Aplikator typu mini spike do pobierania i przygotowywania leków cytotoksycznych, zawierający filtr antybakteryjny, posiadający nieruchomą osłonę otaczającą nasadkę łączącą ze strzykawką. Samozamykająca się zatyczka portu. Zawierający dodatkowo filtr aerozolowy 0,2um. Dołączona zastawka przeciwdziałająca wyciekaniu w pozycji odwróconej. 80 3 Krótki kolec przelewowy do przelewania płynu z fiolek i innych opakowań 400 4 Nasadka na butelkę umożliwiająca bezpośrednie przeniesienie leku z fiolki do pojemnika 30 1. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 Zestawy do infuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość szt. 1 Bezpieczny zestaw do infuzji grawitacyjnej, zaopatrzony w zastawkę, do zastosowań w systemach zamkniętych. Zawierający : filtr hydrofobowy na końcu drenu i filtr hydrofilny w komorze kroplowej, zabezpieczający przed dostaniem się powietrza do drenu po opróżnieniu kroplówki.nie zawierający DEHP 400 2 Bezpieczny zestaw do infuzji grawitacyjnej do podaży cytostatyków, zaopatrzony w zastawkę, do zastosowań w systemach zamkniętych. Zawierający : filtr hydrofobowy na końcu drenu i filtr hydrofilny w komorze kroplowej, zabezpieczający przed dostaniem się powietrza do drenu po opróżnieniu kroplówki nie zawierający DEHP i PCV 50 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18 Bezigłowy system do infuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość szt. 1 Bezigłowy system do infuzji z zastawką z płaską membraną i portem luer-lock, min. 200 dostępów dla jednej zastawki 100 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19 Zestaw infuzyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość szt. 1 Zestaw infuzyjny do pompy Agilia 300 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedstawienia próbki 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.