eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamińsk › Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów ogólnospożywczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Kamińsk: Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów ogólnospożywczych
Numer ogłoszenia: 87459 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Kamińsku , ul. XXX - lecia 1, 11-227 Kamińsk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7617400, faks 089 7617444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Więzienna. Zakład Karny w Kamińsku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów ogólnospożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 1. Kawa zbożowa w ilości 1 800 kg, (opakowanie do 25 kg); 2. Kisiel w ilości 400 kg, (opakowanie do 0,5 kg); 3. Majeranek w ilości 50 kg, (opakowania do 1 kg ); 4. Przyprawa do zup w płynie w ilości 2 200 l, ( opakowania 1 l ); 5. Przyprawa do mięs w ilości 70 kg, (opakowania do 1 kg ); 6. Czosnek granulowany w ilości 30 kg, (opakowania do 1 kg ); 7. Cynamon w ilości 30 kg, (opakowania do 1 kg ); 8. Pieprz ziołowy w ilości 80 kg, (opakowania do 1 kg ); 9. Pieprz naturalny w ilości 80 kg, (opakowanie do 1 kg ); 10. Papryka mielona ostra w ilości 90 kg, ( opakowania do 1 kg ); 11. Liść laurowy w ilości 60 kg, (opakowania 1 kg ); 12. Ziele angielskie w ilości 60 kg, (opakowania do 1 kg ); 13. Kwasek cytrynowy w ilości 40 kg (opakowania do 1 kg ); 14. Herbata granulowana w ilości 30 kg, (opakowania do 1 kg ); 15. Sól w ilości 2 400 kg, (opakowanie do 4 kg); 16. Woda źródlana mineralna niegazowana - w ilości 6801 l, (4534 butelek x 1,5 l); 17. Ocet spirytusowy 10 %, w ilości 800 l (opakowanie 1 l ); Część 2 1. Kasza jęczmienna w ilości 7 000 kg; 2. Kasza gryczana w ilości 1 500 kg; 3. Kasza manna w ilości 8 000 kg; 4. Ryż biały w ilości 9 500 kg; 5. Płatki owsiane w ilości 1 600 kg; 6. Mąka pszenna w ilości 7 500 kg; 7. Mąka ziemniaczana w ilości 300 kg; 8. Bułka tarta w ilości 400 kg; 9. Makaron w ilości 16 000 kg (świderki 8 000 kg, nitki 4 000 kg, rurki 4 000 kg.). Część 3 1. Koncentrat sosów w ilości kg 1 800 (biały 800 kg, pieczeniowy 500 kg, grzybowy 500 kg); 2. Koncertant zup instant w ilości 1600 kg (żurek 300 kg, grzybowa 300 kg, kalafiorowa 500 kg, bieszczadzka 500 kg); 3. Rosół koncentrat w ilości 2400 kg (jarzynowy 800 kg, drobiowy 800 kg, wołowy 800 kg); Część 4 1. Musztarda - w ilości 3 400 kg; 2. Ketchup w ilości 3 200 kg; 3. Majonez w ilości 1 500 kg; Część 5 1. Granulat sojowy w ilości 200 kg; 2. Kostka sojowa w ilości 400 kg; 3. Kotlet sojowy w ilości 500 kg; Część 6 1. Miód sztuczny płynny w ilości 3 000 kg Część 7 1. Cukier kryształ w ilości 8 000 kg ; Część 8 1. Puree ziemniaczane w ilości 2 500 kg ;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.87.12.00 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku składając oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Poprawnie wypełniony Formularz oferty cenowej stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia zawarto we wzorze umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. W uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom, co najmniej takim (niegorszym) jak oferowany produkt z gwarancją zachowania oferowanej ceny. 3. Podczas obowiązywania umowy ceny są stałe wskazane w Formularzu oferty cenowej Wykonawcy, mogą ulec zmianie jedynie w wymienionych poniżej przypadkach : a) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki - bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen - zmiany umowy. b) w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do zmiany cen towarów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kamińsku ul. XXX-lecia PRL 1 11-220 Górowo Iławeckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat w Zakładzie Karnym w Kamińsku ul. XXX-lecia PRL 1 11-220 Górowo Iławeckie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.