eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Przebudowa dróg leśnych gruntowych w Leśnictwie Mosty w trzech etapach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Kraśnik: Przebudowa dróg leśnych gruntowych w Leśnictwie Mosty w trzech etapach
Numer ogłoszenia: 87430 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik , ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252041, 8252042, faks 081 8843709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg leśnych gruntowych w Leśnictwie Mosty w trzech etapach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg leśnych gruntowych w Leśnictwie Mosty w trzech etapach: etap I - droga nr DR/02/030, Obr. ewid. Słodków III, numery działek: 1903/4, 1904/2, 1907, 1908, 1912 - przebudowa na odcinku od km 0+000 do km 0+860,93 o nawierzchni z kruszywa łamanego: - szerokość 3,50m, - gruntowe pobocza obustronne szerokości 0,75m, - wykonanie dwóch mijanek, - wykonanie zjazdów na drogi boczne, - wykonanie odwodnienia poprzez wykonanie obustronnych rowów trapezowych gruntowych i umocnionych płytami ażurowymi o pochyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5 - wykonanie przepustów pod zjazdami HDPE o O 500mm etap II - droga nr DR/02/010, Obr. ewid. Słodków III, numery działek: 1911, 1912 - przebudowa na odcinku od km 0+000 do km 0+741,19 o nawierzchni z kruszywa łamanego: - szerokość 3,50m, - gruntowe pobocza obustronne szerokości 0,75m, - wykonanie czterech mijanek, - wykonanie zjazdów na drogi boczne, - wykonanie odwodnienia poprzez wykonanie obustronnych rowów trapezowych gruntowych i umocnionych płytami ażurowymi o pochyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5 - wykonanie przepustów pod drogą z PHED 2 x O 1000mm z umocnieniem wlotu i wylotu brukiem kamiennym zatopionym w betonie B20 etap III - droga nr DR/02/008, Obr. ewid. Słodków III, numery działek: 1906, 1907, 1911, 1912 przebudowa na odcinku od km 0+000 do km 0+610,91 o nawierzchni z kruszywa łamanego: - szerokość 3,50m, - gruntowe pobocza obustronne szerokości 0,75m, - wykonanie czterech mijanek, - wykonanie zjazdów na drogi boczne, - wykonanie odwodnienia poprzez wykonanie obustronnych rowów trapezowych gruntowych i umocnionych płytami ażurowymi o pochyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5 - wykonanie przepustów pod zjazdami HDPE o O 500mm 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarach robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (odpowiadających warunkom i zakresowi robót budowlanych określonych dokumentacją projektową i specyfikacją istotnych warunków zamówienia z załącznikami niniejszego postępowania), w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 14 000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz.730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 16 (kasa) w siedzibie zamawiającego lub dołączyć do oferty w sposób, który pozwoli zwrócić wadium wykonawcy bez zdekompletowania oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, zaś uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z potencjałem kadrowym (osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia tego warunku przez wykonawcę będzie wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót o wartości nie mniej niż 300 000 zł (brutto) każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (polegających na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg) odpowiednio potwierdzonych, że zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia tego warunku przez wykonawcę będzie dysponowanie przynajmniej niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami: - równiarka - co najmniej szt. 1, - koparko spycharka - co najmniej szt. 1, - walec drogowy (wibracyjny) min. 13 t. - co najmniej szt. 1, - samochody samowyładowcze do transportu kruszywa o ładowności do 20 ton - co najmniej szt. 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia tego warunku przez wykonawcę będzie dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do nadzoru robót budowlanych w specjalności drogowej. Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r nr 243 poz.1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za najważniejsze roboty zamawiający uznaje roboty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć: kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, inne zmiany: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia zamawiający dopuszcza zamianę materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych, technologicznie lepszych bez zmiany umowy i jej aneksowania; 2) termin realizacji może ulec zmianie w przypadku: - opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu (umowa zostanie podpisana w przedłużonym terminie związania ofertą), - opóźnienia przez zamawiającego w przekazaniu placu budowy lub frontu prac, - braków lub wad dokumentacji projektowej, - braków innych dokumentów budowy, jak np. nie przedłożenia zgłoszenia na budowę w dniu przekazania placu budowy, - wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wymagających czasu niezbędnego do dostosowania się wykonawcy do tych zmian, - przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od zamawiającego (przyczyny organizacyjne, finansowe), - konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych, niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmioty zamówienia, - przerwy na skutek konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień, które uniemożliwiają prowadzenie robót, - przerwy na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych, negatywnie wpływających na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, - przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, - działanie siły wyższej. Termin realizacji zamówienia zostanie przesunięty o okres trwania przyczyny lub o okres niezbędny na jej usunięcie. Termin realizacji zamówienia może być skrócony w przypadku pozyskania przez zamawiającego dodatkowych środków finansowych, co pozwoli na przesunięcie realizacji etapów zamówienia; 3) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku: - rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonywania robót dodatkowych i zamiennych, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 4) inne zmiany (za uprzednią zgodą zamawiającego): - w zakresie podwykonawstwa, w przypadku powierzenie podwykonawstwa, pomimo że pierwotnie wykonawca nie przewidywał realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców lub zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji zamówienia, jako podwykonawca, na którego potencjale opierał się wykonawca składając ofertę, w tych przypadkach wprowadzenie nowego podwykonawcy będzie możliwe pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, których wymagał zamawiający w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - w zakresie zmian kluczowego personelu (kierownika budowy, inspektora nadzoru), - wystąpienie zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), - zmiana adresu; 5) warunki zmian: - inicjowanie zmian umowy na pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizacje zamówienia: wpisy do dziennika robót, protokoły konieczności, kosztorysy robót zamiennych, dodatkowych; 6) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej lub zawarcie nowej umowy; 7) zmiana udziału podwykonawców nie wymaga pisemnego aneksu do umowy lub zawarcia nowej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój nr 3 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji II i III etapu do 31.08.2015r. Jeżeli zamawiający będzie dysponował wolnymi środkami finansowymi zakończenie II i III etapu zostanie przesunięte w terminie do dnia 15.10.2014r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.