eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawka › Modernizacja obiektów lekkoatletycznych i boiska do piłki nożnej przy ul. Przyjaciół Żołnierza 6a w Lubawce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-15

Lubawka: Modernizacja obiektów lekkoatletycznych i boiska do piłki nożnej przy ul. Przyjaciół Żołnierza 6a w Lubawce
Numer ogłoszenia: 87427 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawka , Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7411588 w. 22, faks 0-75 7411262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektów lekkoatletycznych i boiska do piłki nożnej przy ul. Przyjaciół Żołnierza 6a w Lubawce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie modernizacji istniejącego kompleksu sportowego położonego przy ul. Przyjaciół Żołnierza 6a w Lubawce, na działce nr 257/1 obręb 3, stanowiącej własność Zamawiającego. Modernizacji podlegać będzie bieżnia szutrowa oraz boisko piłkarskie wewnątrz bieżni. Ze względu na dwufunkcyjność kompleksu (stadion piłkarski i lekkoatletyczny) planuje się wykonanie zakola wschodniego z nawierzchnią z trawy naturalnej, w którym umieszczona zostanie rzutnia oszczepem z rozbiegiem z nawierzchnią syntetyczną, rzutnia do pchnięcia kulą i rzutnia do rzutów dyskiem i młotem. Zakole zachodnie wykonane będzie z nawierzchni syntetycznej i umieszczonych będzie w nim większość urządzeń lekkoatletycznych tj. skocznia do skoku wzwyż, rzutnia do rzutów oszczepem, skocznia do skoku w dal i trójskoku, skocznia do skoku o tyczce, rów z wodą do biegów z przeszkodami. Zamówienie obejmuje również zakup i montaż fabrycznie nowego wyposażenia obiektu w urządzenia stałe trwale mocowane do podłoża. Po zakończeniu modernizacji obiekt powinien uzyskać kategorię VB. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie remontu szutrowej bieżni lekkoatletycznej okólnej o długości 400 m., w wyniku czego powstanie bieżnia z czterema torami okrężnymi i sześcioma torami na prostej sprinterskiej o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie asfaltobetonowej. Szerokość toru 1,22 m., 2) wykonanie remontu oraz budowa urządzeń lekkoatletycznych, 3) wykonanie remontu boiska piłkarskiego wewnątrz bieżni, poprzez wyprofilowanie istniejącej płyty boiska i ułożenie trawy naturalnej z rolki o parametrach trawy sportowej, 4) wykonanie instalacji odwadniającej boisko, bieżnię i obiekty lekkiej atletyki, 5) wykonanie instalacji teletechnicznych, 6) montaż wiaty przeszklonej dla spikera i sędziów oraz sprzęt pomiarowy, 7) montaż wiat mobilnych dla zawodników rezerwowych, 8) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w okolicach wiat, 9) wykonanie schodów terenowych w okolicy mety, 10) wykonanie ogrodzenia wysokości 1,2 m. wokół bieżni, 11) wykonanie niwelacji terenu oraz profilowanie skarp, 12) wykonanie trawników, 13) wykonanie przebudowy sieci kolidujących z projektowanymi obiektami, 14) demontaż nieczynnej instalacji oświetlenia terenu wraz ze słupami, 15) rozbiórka ogrodzenia i krawężników wokół bieżni, rozbiórka istniejących wiat wraz z nawierzchniami utwardzonymi itd., 16) wykonanie wycinki drzew kolidujących z inwestycją. W zakres prac budowlanych wchodzi: przygotowanie terenu budowy, rozebranie obrzeży i krawężników betonowych, rozebranie bramek do piłki nożnej oraz urządzeń lekkoatletycznych, rozebranie ogrodzenia bieżni, korytowanie pod nawierzchnie sportowe bieżni lekkoatletycznej - 3284,89 m3, korytowanie pod nawierzchnię trawiastą boiska do piłki nożnej - 3837,60 m3, wywóz urobku (ziemi i odpadów) na składowisko - 7967,49 m3, wykonanie podbudowy mineralnej i asfaltobetonowej pod nawierzchnię poliuretanową - 3357,70 m2, wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej - 3957,70 m2, wykonanie urządzeń lekkoatletycznych (rów z wodą, zeskok do skoku w dal i trójskoku wraz z belkami odbicia - 3 szt., zabudowa koła do pchnięcia kulą, zabudowa skrzynki do skoku o tyczce, zabudowa fundamentów i kotew klatki do rzutu dyskiem i młotem), wykonanie nawierzchni trawiastej boiska piłkarskiego - 8528,0 m2, wykonanie nawierzchni trawiastej, trawa siana - 1500,0 m2, budowa ogrodzenia bieżni o wysokości 1,20 m. - 470,60 m., wykonanie odwodnienia liniowego bieżni z koryt odwodnienia liniowego - 400 m., budowa kanalizacji deszczowej z rur PCV oraz studni o średnicy 1200, 1000 i 425 mm - 1 kpl, dostawa i montaż w studni zasuwy odcinającej - 1 kpl, dostawa i zabudowa zbiornika żelbetowego na wody deszczowe, montaż rurarzu i okablowania instalacji zraszania, wykonanie zasilania rozdzielni elektrycznej obsługującej bieżnię, budowa rozdzielni elektrycznej, wykonanie instalacji elektrycznych do obsługi studni teletechnicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.21.22.10 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 30 czerwca 2015 r. do godziny 10.00. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji pełnowymiarowych stadionów lekkoatletycznych (bieżnia okrężna o obwodzie 400 m., z minimalną liczbą 4/6 torów na okrężnej i na prostej, wszystkie skocznie i rzutnie, z płytą boiska z trawy naturalnej), na których zainstalowano oferowany rodzaj nawierzchni. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden z wykonanych obiektów uzyskał certyfikat IAAF lub Świadectwo PZLA potwierdzające kategorię co najmniej VB lub został pozytywnie zweryfikowany pod kątem zgodności z przepisami PZLA przez Przewodniczącego Kolegium Sędziów Lekkiej Atletyki dla właściwego województwa. Roboty te winny być wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Spełnianie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200 000 PLN (dwieście tysięcy złotych). Spełnianie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia Wykonawcy i opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające jakość nawierzchni poliuretanowej: a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014-02, lub aprobata techniczna Instytutu Techniki Budowlanej (ITB), lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny, b) kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta, c) atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni. d) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, e) certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni, na wykonaną nawierzchnię poliuretanową wykonawca musi udzielić gwarancji 60 miesięcy. Do oferty Wykonawca musi dołączyć próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach minimum 10 x 10 cm, z etykietą producenta oraz typem i nazwą produktu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) Zmiana umowy jest nieistotna i nie dotyczy treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiana nieistotna rozumiana jest w ten sposób, że wiedza o jej wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania; 2) Zmiana umowy jest istotna w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod następującymi warunkami: a) zmiana umowy wywołana została przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, oraz: - nie powoduje zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, - nie powoduje zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do innych Wykonawców biorących udział w postępowaniu jak też nie prowadzi do zmiany kręgu Wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu; b) występuje zgodna wola stron umowy na jej wprowadzenie. 2. Przed dokonaniem zmiany zawartej umowy Zamawiający dokona oceny istotności zmiany w odniesieniu do realiów danego przypadku, uwzględniając konieczność zachowania podstawowych zasad procedur udzielania zamówień publicznych, tj: - zasady uczciwej konkurencji, - zasady równego traktowania wykonawców, - zasady przejrzystości. 3. Szczegółowy zakres dopuszczalnych zmian i warunki ich wprowadzenia do umowy są następujące: - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia przyczyn zewnętrznych uniemożliwiających prowadzenie robót na które żadna ze stron umowy nie miała żadnego wpływu np. powódź czy inne nieprzewidywalne okoliczności, - zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wykonawca zastosuje właściwą stawkę VAT do robót wykonywanych po dacie wprowadzenia zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubawka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubawka, Plac Wolności 1, 58-420 Lubawka pokój nr 5. Cena 50zł obejmuje kserokopię SIWZ z załącznikami..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Lubawka, Plac Wolności 1, 58-420 Lubawka, Biuro Obsługi Interesanta pokój nr 8 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.