Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-17
Otwock: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU OTWOCKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
Numer ogłoszenia: 87346 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Otwocki , ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 778-1-300, faks 22 778-1-302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-otwocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU OTWOCKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Otwarcie i prowadzenie w rozumieniu ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 128) a) rachunków bieżących, b) rachunków pomocniczych oraz innych, c) rachunków lokat terminowych. d) rachunków walutowych. W trakcie realizacji zamówienia liczba jednostek oraz rachunków może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Prowadzenie przez Bank placówki bankowej lub punktu kasowego banku w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Górnej 13 w Otwocku. 3. Udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym do wysokości 3.000.000,00 PLN, bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek opłat, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. 4. Wykonywanie następujących czynności i usług: a) realizację poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym i innych bankach, b) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i od osób trzecich na rachunki Zamawiającego i jego jednostek w placówkach Banku bez pobierania opłat i prowizji, c) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach Banku bez pobierania opłat i prowizji, w tym realizacja czeków gotówkowych i list wypłat, d) realizację transakcji walutowych bez pobierania opłat i prowizji, e) prowadzenie elektronicznej obsługi rachunków, f) sporządzanie wyciągów bankowych w formie - papierowej - elektronicznej. Wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych. Każda operacja na wyciągu zarówno papierowym jak i elektronicznym musi zawierać numer rachunku odbiorcy, nazwę odbiorcy, kwotę operacji oraz tytuł płatności, g) potwierdzanie stanu salda na każde żądanie, h) wydawanie blankietów czekowych, i) wydawanie zaświadczeń, opinii o prowadzonym rachunku i współpracy z j.s.t., j) umożliwienie pełnego zastosowania podpisu elektronicznego k) kapitalizacja odsetek w okresach miesięcznych. 5. Automatyczne lokowanie środków na rachunku powyżej 10.000,00 zł na lokatach weekendowych. Usługa ta obejmuje środki zgromadzone na wszystkich rachunkach bankowych do obsługi Powiatu Otwockiego z wyłączeniem środków na rachunkach jednostek organizacyjnych pod warunkiem, że saldo konta rachunku przekracza kwotę 10.000,00 zł. 6. Przyjmowanie lokat negocjowanych o ile Wykonawca gwarantuje, że oprocentowanie na lokatach negocjowanych będzie dla Zamawiającego korzystniejsze niż wynikające z oprocentowania środków na rachunkach bieżących i pozostałych rachunkach Powiatu. 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: a) lokaty weekendowe dla kwoty powyżej 10.000,00 zł były oprocentowane w oparciu o stawkę WIBID ON +/- marża, b) środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych oraz lokat negocjowanych dla kwoty powyżej 10.000,00 zł były oprocentowane w oparciu o stawkę WIBID 1M +/- marża, c) odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach były naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca. Dla wyliczenia odsetek przyjmuje się, że rok ma 365(366) dni. 8. Bank udzieli Zamawiającemu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu do wysokości 3.000.000,00 PLN. Od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym Wykonawca pobierał będzie odsetki w oparciu o stawkę WIBOR 1M +/- marża Wykonawcy. Bank nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji. Prawnym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) zainstalował bez pobierania dodatkowych opłat w siedzibie Zamawiającego pełne oprogramowanie związane z systemem bankowości elektronicznej na 15 stanowiskach i na 18 stanowiskach w pozostałych jednostkach organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz nieodpłatnie przekazywał i instalował wersje aktualizacyjne do przedmiotowego oprogramowania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. System musi spełniać wymogi systemu wielostanowiskowego, tj. umożliwić jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, 2) nieodpłatnie przekazał i zainstalował wszelkie akcesoria niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa pracy dla użytkowników korzystających z usług banku, 3) bezpłatnie przeszkolił wskazanych pracowników w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, 4) wyznaczył z podaniem danych osobowych minimum jednego doradcę klienta dla Zamawiającego, pozostającego w dyspozycji Zamawiającego w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Otwocku i jednostek organizacyjnych Powiatu. O zmianie osoby (osób) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej. 10. Ceny jednostkowe, prowizje, marże, oferowane przez Wykonawcę w ofercie nie mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego. 11. Wykonawca po zawarciu umowy z Zamawiającym na obsługę budżetu zawrze także odrębną umowę z każdą jednostką organizacyjną Powiatu Otwockiego wymienioną w zał. Nr 2 na prowadzenie obsługi bankowej budżetu tych jednostek na warunkach określonych w umowie z Zamawiającym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie upoważniające do wykonywania czynności bankowych wymagane ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 128), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 139 ustawy Prawo bankowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 45
- 2 - Oprocentowania środków na rachunkach bieżących oraz pomocniczych - 45
- 3 - Oprocentowanie lokat weekendowych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane warunki umożliwiające dokonanie zamiany umowy. 1) Inicjatorami zmian w umowie mogą być: Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wynagrodzenia - Wykonawca może obniżyć cenę za usługę w przypadku tańszych usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Otwocku, ul. Komunardów 10, wejście D, pokój nr 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 w Kancelarii Starostwa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy 20 000 kolumn szklanych z filtrem do generatora Mo/Tc
- Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwaczy do kontrastu
- Remont chodnika w ul. Górnej w Otwocku.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji (...) "Rewitalizacja terenu bazaru - budowa dwukondygnacyjnego obiektu usługowo - handlowego, w stylu nawiązującym do architektury nadwiślańskiej "Świdermajer"(...)
- Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do badań metodą elektrochemiluminescencji
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.