eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człopa › Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Człopa: Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 87266 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Człopa , ul. Mickiewicza 9, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2591063, faks 67 2591046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowaści prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: przedmiar robót i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Zamówienie w szczególności obejmuje: 1) Leśnictwo Borowik: droga pożarowa nr DL/A15-1, oddz. 98g (wg starej numeracji oddz. 158) - naprawa dwóch odcinków o łącznej długości 120 m (50m + 70m) mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm i szerokości 3,5 m; 2) Leśnictwo Dzicza: a) Droga pożarowa nr 22 (nr inw. 220/1171) - remont drogi o dł. 1,498 km poprzez wzruszenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego do głębokości 6-8 cm (np. równiarką ze zrywakami), nadanie profilu drodze, uzupełnienie braków kruszywa w miejscach występowania największych ubytków kruszywem łamanym granitowym o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm, zagęszczenie nawierzchni drogi walcem po nadaniu profilu i uzupełnieniu braków kruszywa, ścięcie poboczy i nadanie im profilu; wzmocnienie geokratą komórkową prawego pobocza na początkowym odcinku drogi o długości 50 m. Przewidywana orientacyjna ilość kruszywa na uzupełnienia - 100 ton; b) Dojazd do pola biwakowego w m. Dzwonowo, oddz. 285a (wg starej numeracji oddz. 282a) - naprawa odcinka o długości 30 m mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m; c) Droga pożarowa nr 20 (nr inw. 220/902): remont odcinka 2,0 km poprzez wzruszenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego wapiennego do głębokości 6-8 cm (np. równiarką ze zrywakami), nadanie profilu drodze, uzupełnienie braków kruszywa w miejscach występowania największych ubytków kruszywem łamanym granitowym o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm, zagęszczenie nawierzchni drogi walcem po nadaniu profilu i uzupełnieniu braków kruszywa, ścięcie poboczy i nadanie im profilu. Przewidywana orientacyjna ilość kruszywa na uzupełnienia - 150 ton; 3) Leśnictwo Grodzisko: droga leśna nr DL/B11-1 oddz. 168a (wg starej numeracji oddz. 65), długość miejsc do naprawy 100 m - naprawa mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m. 4) Leśnictwo Jeleni Róg: a) Droga pożarowa nr 18 (nr inw. DL/A18): oddz. 238h (wg starej numeracji oddz. 235) - naprawa odcinka o długości 90m i oddz. 255a - naprawa odcinka o długości 40m (łącznie 130 m); naprawa mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m; oddz. 276a (wg starej numeracji oddz. 273) - naprawa odcinka o długości 90m mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m, z wykarczowaniem pni o śr. do 40 cm - 3 szt. ; b) Droga pożarowa nr 20 (nr inw. DL/A20-4), oddz. 297f (wg starej numeracji oddz. 294) - naprawa odcinka o długości 60 m mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m; c) Droga leśna nr DL/B15, oddz. 257a, j (wg starej numeracji oddz. 275) - naprawa dwóch odcinków o łącznej długości 190 m (oddz. 257a - 70 m + 257j - 120 m) mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m; d) Droga leśna nr DL/B16-2, oddz. 310d (wg starej numeracji oddz. 303) - naprawa odcinka o długości 150 m mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m; 5) Leśnictwo Zamkowy Las: droga leśna gruntowa w oddz. 24 f, g (wg starej numeracji oddz. 6) - łączna długość miejsc do naprawy 240 m (oddz. 24f - 150 m i 24g - 90 m), z wykarczowaniem pni o śr. do 40 cm w ilości 3 szt.; naprawa mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m. 6) Leśnictwo Jagolice: droga pożarowa nr 37, nr inw. 220/903 oddz. 527a (wg starej numeracji oddz. 185): remont odcinka 0,2 km poprzez wzruszenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego do głębokości 6-8 cm (np. równiarką ze zrywakami), nadanie profilu drodze, uzupełnienie braków kruszywa w miejscach występowania największych ubytków kruszywem łamanym granitowym o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm, zagęszczenie nawierzchni drogi walcem po nadaniu profilu i uzupełnieniu braków kruszywa, ścięcie poboczy i nadanie im profilu. Przewidywana orientacyjna ilość kruszywa na uzupełnienia - 20 ton; 7) Leśnictwo Mokrzyca: droga leśna nr DL/B32, oddz. 612g - 629a (wg starej numeracji oddz. 261), łączna długość miejsc do naprawy 350 m, z wykarczowaniem pni o śr. do 40 cm w ilości 5 szt.; naprawa mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m. 8) Leśnictwo Raczyk: droga leśna nr DL/B44 oddz. 369g (wg starej numeracji oddz. 73i), do naprawy odcinek o dł. 100 m; naprawa - zgodnie z przedmiarem, polegająca na wykonaniu koryta o głębokości 20 cm i szerokości 3,5m, wykonanie piaskowej warstwy odsączającej o grubości 15 cm po zagęszczeniu, wzmocnienie podłoża geowłókniną, wykonanie warstwy podsypkowej piaskowej o grubości 3 cm po zagęszczeniu, mieszanka optymalna o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m. 9) Leśnictwo Wołowe Lasy: droga leśna pożarowa nr DL/A26-1 oddz. 424b (wg starej numeracji oddz. 62a) - naprawa odcinka 50 m, w tym 30 m o szerokości 5 m i 20 m o szerokości 3,5 m, z wykarczowaniem pni o śr. do 40 cm w ilości 3 szt.; naprawa mieszanką optymalną o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,5 m..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium wniesione zgodnie z art. 45 ust. 3 Pzp. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2014, poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Ludowy w Zakrzewie Oddział w Człopie Nr rachunku : 85 8944 0003 3900 3795 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2015 roku. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji,poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji,poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji,poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta,poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji,poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp . 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym musi być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa pełnomocnik. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa pełnomocnik. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum następującym sprzętem: Równiarka samojezdna - 1 szt., walec statyczny lub wibracyjny 8-10 ton samojezdny - 1 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: jedną osobą - kierownikiem robót - w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w specjalności budowlanej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót w powyższej specjalności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa pełnomocnik. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oferta sporządzona zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć odpowiednie pełnomocnictwo; b) Uproszczony kosztorys ofertowy. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden dokument; c) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres wykonywania zamówienia. Wyłącznie w przypadku, jeżeli Wykonawca wykazał, że przy realizacji zamówienia będzie polegał na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W związku z art. 144 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania następujących zmian w Umowie: a. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji, gdy: będzie to wynikiem zmiany odpowiednich przepisów, dochowanie terminu umownego realizacji zlecenia jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, powstały inne przeszkody lub utrudnienia w realizacji umowy spowodowane przez osoby trzecie lub warunki pogodowe, w których wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót nie było możliwe. b. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. c. Pozostałe zmiany zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, d. zwiększenie lub zmniejszenie zakresu wykonanych prac wynikających z księgi obmiarów i kosztorysu powykonawczego. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a. Wykonawca: wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. b. Zamawiający: wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 3. Wniosek powinien zawierać co najmniej: a. Opis propozycji zmiany, b. Uzasadnienie zmiany, c. Obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Sporządzony wniosek musi zostać podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego, jak również reprezentujące je osoby na budowie: kierownika budowy. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności. 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną np.: zmiana nr rachunku bankowego, b. Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 8. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp. Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_czlopa/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Człopa, ul. Mickiewicza 9, 78-630 Człopa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Nadleśnictwa Człopa, ul. Mickiewicza 9, 78-630 Człopa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.