Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87227 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Drezdenko: Przebudowa drogi w miejscowości Lipno
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325753-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 333171-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 362892-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
00053000575110, ul.
ul. Warszawska
1,
66530
Drezdenko, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
095 7638027; 7620202, faks
095 7620220, e-mail
inwestycje@drezdenko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.drezdenko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi w miejscowości Lipno
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi w miejscowości Lipno 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej polegająca na wykonaniu poszerzenia jezdni do 4,50 m. 3. Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. Roboty przygotowawcze, b. Roboty rozbiórkowe, c. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, d. Wykonanie nawierzchni asfaltowej (długość 2,6 km), e. Wykonanie nawierzchni gruntowej pobocza. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami, b. Aktualizacja przekazanych przez zarządcę książek dróg zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ramach inwestycji, c. Wszelkie czynności i formalności związane z zajęciem pasa drogowego. Ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca, d. Wykonanie i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej, o minimalnych wymiarach 80/120 cm, na stelażu stalowym, fundamencie betonowym. Wzór tablicy określa załącznik do SIWZ. Układ tablicy powinien zawierać następujące elementy: a. logo Unii Europejskiej b. logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 Tablica powinna być wykonana z materiału trwałego, gwarantującego długi okres jej eksploatacji. Tło tablicy powinno być białe, a czcionka typu Arial/Times New Roman w kolorze czarnym (z wyjątkiem logotypów, które powinny zostać w oryginalnych kolorach). 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: projekty wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, tabela elementów rozliczeniowych. 6. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 7. Zakres zamówienia nie obejmuje montażu słupów oświetleniowych, o których mowa w projekcie budowlanym. 8. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, c) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 9. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 10. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach). 11. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. 12. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie "papierowej" i elektronicznej. 13. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako "takie lub równoważne". Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów oraz wzornictwa. 14. Zamawiający informuje, że przewiduje płatności częściowe. W budżecie na 2016 roku zaplanowano kwotę 130.000,00 zł. Pozostałe płatności będą zrealizowane w 2017 roku. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace budowlane (operatorzy maszyn, pracownicy fizyczni)
II.4) Główny kod CPV:
45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta do 16.05.2017r., aneksem przedłużono termin do 30.06.2017r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/12/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Drogowo Usługowe "DROMAX" Ryszard Kobierski i Karol Kobierski s.c.,
dromax.kobierski@onet.eu,
ul. Gorzowska 36,
66-500,
Strzelce Kraj., kraj/woj.
lubuskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/05/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe polegające na wykonaniu dodatkowej podbudowy z kruszywa łamanego oraz likwidacji spękań istniejącej nawierzchni asfaltowej zgodnie z protokołem konieczności
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po wykonaniu odkrywek istniejącej podbudowy stwierdzono, że stan odbiega od założeń projektowych oraz pojawiły się spękania nawierzchni jezdni, co spowodowało konieczność wykonania robót dodatkowych aby zrealizować zadanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Przebudowa skweru przy ul. Kościuszki i ul. Poniatowskiego na dz. nr ewid. 368 w Drezdenku
- Nowoczesna biblioteka w przedwojennej kawiarni - modernizacja biblioteki w Drezdenku
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 107957B i nr 107923B w miejscowości Jabłonka-Świerczewo
- "Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie
- Przebudowa drogi gminnej w m. Rumienica
- Infrastruktura drogowa na terenie Gminy Brzozie
- Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.