Sucha Beskidzka: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z matematyki dla uczniów ZS im . Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 8717 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 875 79 00, faks 33 874 15 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z matematyki dla uczniów ZS im . Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z matematyki dla uczniów ZS im . Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. pozostałe informacje w siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki określone w siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Staż pracy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie z uwzględnianiem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: a) zmiana terminu i warunków wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, b) zmiana osoby prowadzącej zajęcia wskazanej w ofercie Wykonawcy w przypadku gdy na etapie realizacji zamówienia zaistnieje wyjątkowy wypadek losowy na okres tego zdarzenia np. choroby przy spełnieniu łącznie następujących warunków: - Wykonawca uprawdopodobni (odpowiednimi dokumentami) zdarzenie losowe, o którym mowa wyżej, - Wykonawca wskaże nową osobę prowadzącą zajęcia (Zastępcę), który musi posiadać wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone w Rozdz III pkt 4 lit b) siwz - Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę osoby prowadzącej zajęcia. c) innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Kościelna 5b pok. 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5 b - Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 : Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa I Wymiar zajęć: 24 godziny lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów kształcących się w zawodzie: kucharz. Termin realizacji zajęć: od podpisania umowy do 18.04.2015. Zajęcia powinny odbywać się w poniedziałki w godz. 12.20 - 13.05, we wtorki 08.00 - 08:45 oraz w dniach 17.02.2015r., 24.02.2015r. i 07.04.2014 w godz. 09.00 - 12.00. Proponowane terminy są dostosowane do planu lekcji oraz zajęć fakultatywnych i kół zainteresowań dla danej grupy, a odstępstwa od nich mogą mieć miejsce tylko za zgodą Lidera Szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie ewentualne zmiany w podanych terminach, które mogą wyniknąć w związku ze zmianą planu lekcji w semestrze II..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. staż pracy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 : Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa II Wymiar zajęć: 24 godziny lekcyjne na grupę. Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów kształcących się w zawodzie: technik żywienia i gospodarstwa domowego. Termin realizacji: od podpisania umowy do 18.04.2015r. Zajęcia powinny odbywać się w czwartki w godz. 09.00 - 12.00 Proponowane terminy są dostosowane do planu lekcji oraz zajęć fakultatywnych i kół zainteresowań dla danej grupy, a odstępstwa od nich mogą mieć miejsce tylko za zgodą Lidera Szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie ewentualne zmiany w podanych terminach, które mogą wyniknąć w związku ze zmianą planu lekcji w semestrze II. pozostałe informacje w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. staż pracy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa III Wymiar zajęć: 24 godziny lekcyjne na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów kształcących się w zawodzie: technik hotelarstwa/technik obsługi turystycznej. Termin realizacji: od podpisania umowy do 18.04.2015r. Zajęcia powinny odbywać się w poniedziałki w godz. 13.20 - 14.05 oraz w dniach 16.02.2015r., 17.02.2015r. i 23.02.2015r. w godz. 09.00 - 13.00. Proponowane terminy są dostosowane do planu lekcji oraz zajęć fakultatywnych i kół zainteresowań dla danej grupy, a odstępstwa od nich mogą mieć miejsce tylko za zgodą Lidera Szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie ewentualne zmiany w podanych terminach, które mogą wyniknąć w związku ze zmianą planu lekcji w semestrze II. pozostałe informacje w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. staż pracy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa IV Wymiar zajęć: 24 godziny lekcyjne na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów kształcących się w zawodzie: technik hotelarstwa. Termin realizacji: od podpisania umowy do 18.04.2015r. Zajęcia powinny odbywać się we wtorki w godz. 09:40 - 10.25 oraz w dniach 17.02.2015r., 19.02.2015r., 20.02.2015r. i 07.04.2015 w godz. 09.00 - 12.00. Proponowane terminy są dostosowane do planu lekcji oraz zajęć fakultatywnych i kół zainteresowań dla danej grupy, a odstępstwa od nich mogą mieć miejsce tylko za zgodą Lidera Szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie ewentualne zmiany w podanych terminach, które mogą wyniknąć w związku ze zmianą planu lekcji w semestrze II. pozostałe informacje w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. staż pracy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa V Wymiar zajęć: 24 godziny lekcyjne na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów kształcących się w zawodzie: technik ekonomista. Termin realizacji: od podpisania umowy do 18.04.2015r. Zajęcia powinny odbywać się w poniedziałki w godz. 08.00 - 08.45, w czwartki w godz. 15.00 - 15.45 oraz w dniach 19.02.2015r., 26.02.2015r. w godz. 09.00 - 12.00. Proponowane terminy są dostosowane do planu lekcji oraz zajęć fakultatywnych i kół zainteresowań dla danej grupy, a odstępstwa od nich mogą mieć miejsce tylko za zgodą Lidera Szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie ewentualne zmiany w podanych terminach, które mogą wyniknąć w związku ze zmianą planu lekcji w semestrze II. pozostałe informacje w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. staż pracy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6: Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej - grupa VI Wymiar zajęć: 24 godziny lekcyjne na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów kształcących się w zawodzie: technik informatyk/technik organizacji reklamy. Termin realizacji: od podpisania umowy do 18.04.2015r. Zajęcia powinny odbywać się w poniedziałki w godz. 13.20 - 14.05 oraz w dniach 18.02.2015r., 19.02.2015r. i 20.02.2015r. w godz. 08.00 - 12.00. Proponowane terminy są dostosowane do planu lekcji oraz zajęć fakultatywnych i kół zainteresowań dla danej grupy, a odstępstwa od nich mogą mieć miejsce tylko za zgodą Lidera Szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie ewentualne zmiany w podanych terminach, które mogą wyniknąć w związku ze zmianą planu lekcji w semestrze II. pozostałe informacje w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. staż pracy - 5
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa artykułów metalowych
- Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2024 roku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
- Dostawę ubrań i artykułów z włókniny i flizeliny
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 godz. grupowego kursu komputerowego podstawowego dla 10uczestników projektu pn."Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu pn. "Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro" z ŚWK OHP w Kielcach"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- przeprowadzenie seminarium Być na studiach i studiować - dwie różne sprawy! w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego (...)
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.