eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Usługa serwisowa sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Ścinawa stanowiących własność TAURON Dystrybucja S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Ścinawa: Usługa serwisowa sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Ścinawa stanowiących własność TAURON Dystrybucja S.A.
Numer ogłoszenia: 8715 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277295 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowa sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Ścinawa stanowiących własność TAURON Dystrybucja S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego serwisu sieci i urządzeń oświetleniowych, polegającego na: 1) prowadzeniu serwisu sieci i urządzeń oświetleniowych w sposób zapewniający jej ciągłą sprawność techniczną oraz wykonanie prac zgodnie z harmonogramem przedstawionym do umowy; 2) sprawdzaniu stanu świecenia opraw z udziałem Zamawiającego, pod względem ilości niesprawnych źródeł światła, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, przy czym Strony ustalają, że niniejsze prace będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00, nie częściej niż 1 raz w miesiącu, a zgłoszenie nastąpi z co najmniej 4 dniowym wyprzedzeniem; 3) całodobowej ciągłej obsługi za pośrednictwem zespołów Pogotowia Energetycznego umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę; 4) bezzwłocznym podejmowaniu działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych, takich jak: a) kolizja drogowa w wyniku, której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa, b) stan sieci stwarzający zagrożenie dla otoczenia, c) niesprawność fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej 20/0,4kV; 5) usuwaniu zgłoszonych usterek i niesprawności pojedynczych punktów świetlnych w czasie do 72 godzin od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego. Czas na wykonanie naprawy liczony będzie w sposób następujący: a) 72 godziny od telefonicznego zgłoszenia w dni powszednie, b) 72 godziny liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach, gdy zgłoszenie nastąpiło w dniu poprzedzającym dzień wolny; 6) usuwaniu na własny koszt usterek sieci oświetleniowej wskazanych w pkt 4; 7) zawiadomieniu Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej, których usunięcie w ww. terminach jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz wskazaniem terminu, w którym awaria zostanie usunięta; 8) zgłoszeniu każdorazowo Zamawiającemu usunięcie niesprawności wraz z podaniem miejsca i terminu (z podaniem daty i godziny) usunięcia awarii, przyczyny awarii, rodzaju dokonanej naprawy pod numery telefonów wskazane w umowie potwierdzone niezwłocznie faksem lub e-mail, dokonane w terminie: a) niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego do godziny 12.00, b)niedopełnienie powyższych warunków zgłoszeniowych będzie jednoznaczne z niedotrzymaniem terminu wykonania naprawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAURON Dystrybucja S.A., ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 729875,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1011515,61

  • Oferta z najniższą ceną: 1011515,61 / Oferta z najwyższą ceną: 1011515,61

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na usługi, które mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Sieci i urządzenia oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Ścinawa objęte niniejszą usługą są własnością TAURON Dystrybucja S.A. ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, a zadaniem własnym Gminy jest zapewnienie oświetlenia placów i dróg. Świadczenie przedmiotowej usługi jest niezbędne dla zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania sieci oświetlenia drogowego. Biorąc pod uwagę strukturę własności oświetlenia oraz obowiązek ustawowy Zamawiającego wynikający z art. 18 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 3 pkt 22 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne polegający na zapewnieniu finansowania oświetlenia (w tym kosztów utrzymania) przez Gminę oraz brak zgody właściciela wymienionych sieci i urządzeń na prowadzenie prac konserwacyjnych na jego majątku przez inne podmioty, zasadnym staje się udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.