eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminów ECDL BASE dla 100 uczestników projektu pn. /Podnieś kompetencje na Mokotowie/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.6.2, na podstawie umowy o dofinansowanie UDA-POKL.09.06.02-14-251/14-00 z dnia 23.12.2014 r. oraz aneksu nr UDA-POKL.09.06.02.-14-251/14-01 z dnia 23.01.2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-15

Warszawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminów ECDL BASE dla 100 uczestników projektu pn. /Podnieś kompetencje na Mokotowie/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.6.2, na podstawie umowy o dofinansowanie UDA-POKL.09.06.02-14-251/14-00 z dnia 23.12.2014 r. oraz aneksu nr UDA-POKL.09.06.02.-14-251/14-01 z dnia 23.01.2015 r.
Numer ogłoszenia: 87121 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminów ECDL BASE dla 100 uczestników projektu pn. /Podnieś kompetencje na Mokotowie/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.6.2, na podstawie umowy o dofinansowanie UDA-POKL.09.06.02-14-251/14-00 z dnia 23.12.2014 r. oraz aneksu nr UDA-POKL.09.06.02.-14-251/14-01 z dnia 23.01.2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminów ECDL BASE dla 100 uczestników projektu w Centrum Egzaminacyjnym ECDL lub w certyfikowanym laboratorium egzaminacyjnym ECDL posiadających aktualną akredytację wraz z przygotowaniem i wydaniem Certyfikatów ECDL w formie papierowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej ( wzór wniosku załącznik nr 1 do treści ogłoszenia) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.mokotow.waw.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a. wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem. b. formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę upoważnioną do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d. pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę, zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, e. poprawki lub zmiany ,również przy użyciu korektora, we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek, f. dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów , g. dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej załącznik nr 1 do treści ogłoszenia dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb s..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. Minimalne postąpienie wynosi 300,00 zł brutto. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 34.800,00 zł brutto. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach /Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm./ oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego /Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm./. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 10 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 23.06.2015 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A, wejście E.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od dnia wysłania zaproszeń.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

5 dni od dnia wysłania zaproszeń. Zamawiający zamyka licytację gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z wykonawców nie zostanie złożona inna oferta

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Nie dotyczy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zawarta w dniu /wykropkowanie/r. w Warszawie pomiędzy: Miastem st. Warszawa Dzielnicą Mokotów z siedzibą przy ul. Rakowieckiej 25/27, 02-517 Warszawa, zwanym dalej /Zamawiającym/, reprezentowanym na podstawie pełnomocnictwa nr /wykropkowanie/z dnia /wykropkowanie/r. przez: /wykropkowanie/- /wykropkowanie/ oraz na podstawie pełnomocnictwa nr /wykropkowanie/z dnia /wykropkowanie/r. przez: /wykropkowanie/wykropkowanie/ a: /wykropkowanie/reprezentowaną przez: /wykropkowanie/- /wykropkowanie/ /wykropkowanie/, zwanym w dalszej części umowy /Wykonawcą/, wyłonionym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./, o następującej treści: § 1 PRZEDMIOT UMOWY 1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia egzaminów ECDL Base dla 100 uczestników projektu pn. /Podnieś kompetencje na Mokotowie/, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.6.2, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.06.02-14-251/14-00 z dnia 23.12.2014 r., oraz Aneksu nr UDA-POKL.09.06.02-14-251/14-01 z dnia 23.01.2015 r. 2. Egzaminy zgodnie z Certyfikacją ECDL Base obejmowały będą cztery następujące moduły: podstawy pracy z komputerem, podstawy pracy w sieci, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne. 3. Wykonawca przeprowadzi na rzecz Zamawiającego łącznie 400 egzaminów - na jednego uczestnika przypadają 4 egzaminy przewidziane w ramach Certyfikatu ECDL Base. § 2 OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1. Wykonawca w porozumieniu z Kierownikiem projektu przygotuje harmonogramy egzaminów, które odbywać się będą w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.08.2015 r., zawierające w szczególności terminy i miejsca przeprowadzenia egzaminów. 2. Wykonawca poinformuje telefonicznie lub elektronicznie Zamawiającego o terminie i miejscu egzaminów ECDL Base nie później niż na 7 dni przed wyznaczonym terminem egzaminu. 3. Wykonawca przeprowadzi egzaminy w dni robocze w godzinach 17-20 i/lub w weekendy w godzinach 9-13. 4. Wykonawca przeprowadzi egzaminy ECDL Base w grupach nie większych niż 20 osób. 5. Zamawiający zastrzega, iż w ramach jednej grupy mogą zostać przeprowadzone nie więcej niż 2 egzaminy z modułów ECDL Base w jednym dniu. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w egzaminach ECDL Base, a tym samym liczby egzaminów w przypadku nieukończenia przez dostateczną liczbę osób kursów przygotowujących do egzaminów, rezygnacji lub wykluczenia uczestników z projektu. Wykonawca otrzyma wówczas wynagrodzenie za faktyczną liczbę przeprowadzonych egzaminów. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zorganizowania dodatkowego terminu na przeprowadzenie egzaminów ECDL Base dla uczestników, w stosunku do których stwierdzi się nieobecność na egzaminie w pierwotnym terminie. Kody egzaminacyjne takich uczestników zostaną wykorzystane podczas egzaminu zorganizowanego w dodatkowym terminie. 8. Wykonawca przeprowadzi egzaminy ECDL Base w Centrum Egzaminacyjnym ECDL lub w certyfikowanych laboratoriach egzaminacyjnych ECDL. Laboratoria egzaminacyjne muszą współpracować z jednym z Centrów Egzaminacyjnych akredytowanych przez Polskie Towarzystwo Informatyczne. 9. Wykonawca zagwarantuje, że Centrum Egzaminacyjne ECDL lub Laboratorium egzaminacyjne znajdować się będzie na terenie m.st. Warszawy w odległości nie większej niż 15 minut jazdy środkami transportu miejskiego od przystanku /Centrum/ /Warszawa/ zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy podanym przez Zarząd Transportu Miejskiego oraz w odległości nie większej niż 5 minut piechotą od przystanku docelowego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołów z przeprowadzonych egzaminów, zawierających w szczególności: imiona i nazwiska uczestników egzaminów, wykaz egzaminów, do których podszedł dany uczestnik, wyniki tych egzaminów, informację o tym czy jest to pierwszy czy kolejny egzamin dla danego uczestnika, daty przeprowadzonych egzaminów, a także imię i nazwisko egzaminatora. 11. Zamawiający po przeprowadzeniu egzaminów ECDL Base, otrzymaniu protokołów z egzaminów oraz certyfikatów ECDL Base od Wykonawcy podpisze z Wykonawcą protokół prawidłowgo odbioru, upoważniający Wykonawcę do wystawienia faktury/rachunku. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w /Opisie Przedmiotu Zamówienia/, który stanowi załącznik nr 1 do Umowy. § 3 TERMIN REALIZACJI Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.08.2015 r. § 4 WYNAGRODZENIE I ZASADY PŁATNOŚCI 1. Za prawidłowe wykonanie przez Wykonawcę czynności określonych w §1 i §2 niniejszej umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości do /wykropkowanie/ zł brutto /wykropkowanie/ za każdego uczestnika egzaminów ECDL Base, w tym: Wynagrodzenie za pierwszy egzamin ECDL Base za każdego uczestnika egzaminów wyniesie brutto /wykropkowanie/ zł /wykropkowanie/ Wynagrodzenie za każdy kolejny egzamin ECDL Base dla każdego uczestnika egzaminów wyniesie brutto /wykropkowanie/zł. /wykropkowanie/ 2. Łącznie Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie wynikające z ostatecznej liczby przeprowadzonych egzaminów. 3. Podstawą do wystawienia faktury VAT/rachunku jest potwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego wykonania przedmiotu umowy poprzez sporządzenie protokołu prawidłowego odbioru. 4. Wynagrodzenie będzie płatne po przedłożeniu prawidłowo wypełnionej faktury VAT/rachunku po zrealizowaniu przedmiotu umowy. Fakturę VAT/rachunek należy wystawiać na Miasto Stołeczne Warszawę, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481, jako odbiorcę i płatnika należy wpisać Dzielnicę Mokotów m.st. Warszawy ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa i złożyć w Urzędzie Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27. 5. Wynagrodzenie będzie płatne ze środków budżetowych zaplanowanych w dziale 853, rozdziale 85395, § /wykropkowanie/ kod zadania B/VI/3/10 załącznika Dzielnicy Mokotów do budżetu m.st. Warszawy na rok 2015r. 6. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na konto Wykonawcy nr /wykropkowanie/, zmiana numeru konta Wykonawcy nie wymaga aneksowania niniejszej umowy, o takiej zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego niezwłocznie w formie pisemnej. 7. Wynagrodzenie zostanie zapłacone za faktycznie zrealizowany przedmiot umowy do wysokości kwoty nie wyższej niż określona w ust. 1. 8. Za dzień zapłaty wynagrodzenia uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 9. Wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia o jakiekolwiek dodatkowe wynagrodzenie, ani roszczenia o zwrot kosztów poniesionych w związku z wykonaniem umowy. § 5 KARY UMOWNE I ODSZKODOWANIA 1. Strony umowy ustalają, iż Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach: - w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, - za każdy stwierdzony przez Zamawiającego przypadek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków umownych przez Wykonawcę w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, za każdy przypadek z osobna. 2. Jeżeli szkoda poniesiona przez Zamawiającego w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przekroczy zastrzeżone kary umowne, wówczas Zamawiający ma prawo dochodzić od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym do pełnej wysokości poniesionej szkody. 3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar z należnego mu wynagrodzenia. § 6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od daty powzięcia wiadomości o takich okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez wyznaczania dodatkowego terminu, jeżeli zajdzie przynajmniej jedna z wymienionych poniżej przesłanek: a. Ulegnie rozwiązaniu umowa, na podstawie której realizowany jest projekt, o którym mowa w §1 ust.1; b. Zrealizowany przez Wykonawcę przedmiot umowy nie odpowiada opisowi znajdującemu się w Załączniku nr 1 do Umowy. 3. W przypadku odstąpienia od umowy w części nie wykonanej, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za należycie wykonaną część umowy. 4. Odstąpienie od Umowy, jej wygaśnięcie albo rozwiązanie nie wyłącza prawa Zamawiającego do naliczenia bądź potrącenia kar umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie. 5. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zamawiający oświadcza, iż realizuje obowiązki Administratora danych osobowych określone w ustawie o ochronie danych osobowych, zwanej dalej Ustawą. 2. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami Ustawy. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne skutki działania niezgodnego z przepisami, o których mowa w ust. 2. 4. Wykonawca oświadcza, że systemy wykorzystane w procesie przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznychi organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, /jeżeli dane osobowe przetwarzane będą w systemach informatycznych Wykonawcy/. 5. Wykonawca zapewnia, że przetwarzane dane osobowe będą wykorzystane wyłącznie w celu realizacji umowy. 6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do natychmiastowego powiadomienia o stwierdzeniu próby lub faktu naruszenia poufności danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji umowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić administratorowi przeprowadzenie kontroli procesu przetwarzania i ochrony danych osobowych. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku stwierdzenia łamania przez Wykonawcę warunków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji umowy. § 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Niniejsza umowa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego oraz Prawa zamówień publicznych. 3. Wykonawca nie może powierzyć zleconych w niniejszej umowie czynności do wykonania osobom trzecim. W przypadku braku możliwości wywiązania się z umowy w terminie określonym w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać ją w innym terminie, uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego. 4. Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent miasta stołecznego Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. 5. Strony umowy stwierdzają, iż zapoznały się z umową i dokonały interpretacji jej poszczególnych postanowień, w celu wyeliminowania ewentualnych, mogących powstać w przyszłości sporów na tle jej wykonania. 6. Oświadczenia składane w wykonaniu umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wręczane osobiście drugiej Stronie lub przesyłane na adres wskazany w umowie. Strony są zobowiązane do wzajemnego informowania się o zmianie adresu do korespondencji. W razie zaniedbania tego obowiązku korespondencję wysłaną na ostatni adres listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru i nieodebraną, uważa się za doręczoną. 7. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Ewentualne spory mogące powstać w związku z realizacją niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 9. Niniejszą umowę oraz załączniki stanowiące integralną część umowy sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt pn. /Podnieś kompetencje na Mokotowie/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.