eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › Część 1usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 Część 2 usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia dwóch kontenerów umywalkowych wyposażonych w dwanaście umywalek każdy, zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie w kompleksach wojskowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Wędrzyn: Część 1: usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 Część 2 : usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia dwóch kontenerów umywalkowych wyposażonych w dwanaście umywalek każdy, zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie w kompleksach wojskowych
Numer ogłoszenia: 87104 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1: usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 Część 2 : usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia dwóch kontenerów umywalkowych wyposażonych w dwanaście umywalek każdy, zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie w kompleksach wojskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowościach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp. 1. Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usługi sanitarnej polegającej na: dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowościach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp, 2. Przedmiotem usługi jest dostarczenie, pozostawienie do używania na czas trwania zlecenia i obsługa (serwis) : a) kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę, pisuar i umywalkę na okres 1 tygodnia wraz z 1 serwisem po każdym 1 tygodniu używania (w tym serwis końcowy na koniec zlecenia), b) kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę, pisuar, umywalkę i lustro na okres od 1 do 3 dni wraz z serwisem końcowym, (tzw. kabiny imprezowe), c) kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę, pisuar i umywalkę w systemie ciągłym na cały okres obowiązywania umowy wraz z 1 serwisem po każdym 1 tygodniu używania (w tym serwis końcowy na koniec zlecenia), d) umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa o pojemności wody min. 150 l. wody czystej i brudnej na okres 1 tygodnia wraz z 1 serwisem po każdym 1 tygodniu używania (w tym serwis końcowy na koniec zlecenia), e) umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa o pojemności wody min. 150 l. wody czystej i brudnej na okres od 1 do 3 dni wraz z serwisem końcowym, (tzw. umywalki imprezowe), f) wykonanie dodatkowych obsług (serwisów) kabin i umywalek pozostawionych do używania na czas trwania zlecenia. 3. W zakres obsługi kabiny wchodzi : opróżnienie zbiornika z nieczystości, umycie kabiny, zalanie zbiornika płynem hamującym rozkład nieczystości i zapachowym, uzupełnienie wody w zbiorniku umywalki, uzupełnienie mydła w dozownikach, uzupełnienie ręczników papierowych w podajnikach, uzupełnienie papieru toaletowego w uchwytach (min 2 rolki), naprawa drobnych uszkodzeń. 4.W zakres obsługi umywalki wchodzi : opróżnienie zbiornika brudnej wody, umycie urządzenia, zalanie zbiornika czystą wodą, uzupełnienie mydła w dozownikach, uzupełnienie ręczników papierowych w podajnikach, naprawa drobnych uszkodzeń. 6. Wyposażenie kabin sanitarnych : a) bezodpływowy zbiornik z wentylacją, b) pisuar, c) umywalka z zintegrowanym zbiornikiem na wodę, d) dozownik mydła w płynie, e) podajnik ręczników papierowych, f) podajnik na dwie rolki papieru toaletowego, g) wieszak na ubranie, h) antypoślizgowa podłoga, i) zamek wewnętrzny, j) wskaźnik damski - męski, k) wskaźnik wolne - zajęte, l) lustro ( w kabinach imprezowych), 7. Wyposażenie umywalek : a) dwie pompki nożne do podawania wody, b) zakryty zbiornik na czystą wodę o pojemności. min. 150 l., c) zakryty zbiornik na brudna wodę o pojemności. min. 150 l., d) dwa dozowniki na mydło w płynie, e) podajnik na ręczniki papierowe, 8. Wykonawca zapewnia prawidłowe funkcjonowanie udostępnionych kabin sanitarnych i umywalek również przy ujemnych temperaturach zewnętrznych. 9. Warunki płatności: zapłata nastąpi przelewem bankowym w ciągu 30 dni od przyjęcia faktury wraz z protokołem odbioru na rachunek bankowy Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia siłami własnymi. Część 2 : usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia dwóch kontenerów umywalkowych wyposażonych w dwanaście umywalek każdy, zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowości Wędrzyn. 1. Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia dwóch kontenerów umywalkowych wyposażonych w dwanaście umywalek każdy, zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowości Wędrzyn. 1.1. Lokalizacja : Wędrzyn - Obozowisko nr 4. 1.2. Okres wynajmu : od 13.05.2015 r. do 17.06.2015 r. 1.3. Ilość kontenerów : 2 szt. 1.4. Zasilanie w wodę : Pobór wody z punktu (hydrantu) wskazanego przez zamawiającego w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (przewody zasilające, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Woda udostępniona będzie przez zamawiającego nieodpłatnie. 1.5. Odbiór ścieków: Wykonawca podłączy kontenery do istniejącej sieci kanalizacyjnej zamawiającego za pośrednictwem studzienki kanalizacyjnej w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (rury, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Zrzut ścieków z kontenerów odbywać się będzie nieodpłatnie. 1.6. Zasilanie w energię niezbędną do prawidłowego funkcjonowania kontenerów tj. podgrzewania wody, oświetlenia i ogrzewania Wykonawca zabezpiecza w swoim zakresie w sposób gwarantujący nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Podłączenie i niezbędny osprzęt zasilający kontenery zabezpiecza Wykonawca. Zamawiający nie udostępni przyłącza energii elektrycznej 1.7. Kontenery powinny być sprawne technicznie, instalacja elektryczna hermetyczna wyposażona w wyłączniki różnicowoprądowe oraz posiadająca aktualne badania szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych i rezystancji izolacji. 1.8. Dostarczone kontenery muszą być sprawne technicznie, czyste i posiadać estetyczny wygląd wewnątrz i na zewnątrz. 1.9. W cenie wynajmu kontenerów winny być zawarte koszty : 1.9.1 Dostarczenia kontenerów do m. Wędrzyn w miejsce ich eksploatacji i odbiór po zakończeniu wynajmu. 1.9.2 Rozładunku i ustawienia w miejscu wskazanym oraz załadunku po zakończeniu wynajmu. 1.9.3 Podłączenia kontenerów przez personel Wykonawcy do źródła energii elektrycznej, zbiornika zimnej wody i rozłączenie po zakończeniu wynajmu. 1.9.4 Personel serwisowy do obsługi kontenerów i urządzeń towarzyszących, w tym sprzątanie kontenerów 4 raz w ciągu doby. 1.10 Wykonawca gwarantuje możliwość prawidłowego funkcjonowania kontenerów sanitarnych również w przypadku wystąpienia ujemnych temperatur zewnętrznych. Dodatkowe informacje dotyczące ilości zamawianych kontenerów sanitarnych oraz przenośnych systemów sanitarnych znajdują się w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymaga się stosowania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-kopię zezwolenia na świadczenie usług w zakresie transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Sulęcin. -wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - certyfikat ISO - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 5701 ; 69-211Wędrzyn bud.33 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 08:45, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 5701 ; 69-211Wędrzyn bud.33 Kancelaria jawna pokój nr 211.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowościach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usługi sanitarnej polegającej na: dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowościach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp, 2. Przedmiotem usługi jest dostarczenie, pozostawienie do używania na czas trwania zlecenia i obsługa (serwis) : a) kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę, pisuar i umywalkę na okres 1 tygodnia wraz z 1 serwisem po każdym 1 tygodniu używania (w tym serwis końcowy na koniec zlecenia), b) kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę, pisuar, umywalkę i lustro na okres od 1 do 3 dni wraz z serwisem końcowym, (tzw. kabiny imprezowe), c) kabin przenośnych WC wyposażonych w muszlę, pisuar i umywalkę w systemie ciągłym na cały okres obowiązywania umowy wraz z 1 serwisem po każdym 1 tygodniu używania (w tym serwis końcowy na koniec zlecenia), d) umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa o pojemności wody min. 150 l. wody czystej i brudnej na okres 1 tygodnia wraz z 1 serwisem po każdym 1 tygodniu używania (w tym serwis końcowy na koniec zlecenia), e) umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa o pojemności wody min. 150 l. wody czystej i brudnej na okres od 1 do 3 dni wraz z serwisem końcowym, (tzw. umywalki imprezowe), f) wykonanie dodatkowych obsług (serwisów) kabin i umywalek pozostawionych do używania na czas trwania zlecenia. 3. W zakres obsługi kabiny wchodzi : opróżnienie zbiornika z nieczystości, umycie kabiny, zalanie zbiornika płynem hamującym rozkład nieczystości i zapachowym, uzupełnienie wody w zbiorniku umywalki, uzupełnienie mydła w dozownikach, uzupełnienie ręczników papierowych w podajnikach, uzupełnienie papieru toaletowego w uchwytach (min 2 rolki), naprawa drobnych uszkodzeń. 4. W zakres obsługi umywalki wchodzi : opróżnienie zbiornika brudnej wody, umycie urządzenia, zalanie zbiornika czystą wodą, uzupełnienie mydła w dozownikach, uzupełnienie ręczników papierowych w podajnikach, naprawa drobnych uszkodzeń. 6. Wyposażenie kabin sanitarnych : a) bezodpływowy zbiornik z wentylacją, b) pisuar, c) umywalka z zintegrowanym zbiornikiem na wodę, d) dozownik mydła w płynie, e) podajnik ręczników papierowych, f) podajnik na dwie rolki papieru toaletowego, g) wieszak na ubranie, h) antypoślizgowa podłoga, i) zamek wewnętrzny, j) wskaźnik damski - męski, k) wskaźnik wolne - zajęte, l) lustro ( w kabinach imprezowych), 7. Wyposażenie umywalek : a) dwie pompki nożne do podawania wody, b) zakryty zbiornik na czystą wodę o pojemności. min. 150 l., c) zakryty zbiornik na brudna wodę o pojemności. min. 150 l., d) dwa dozowniki na mydło w płynie, e) podajnik na ręczniki papierowe, 8. Wykonawca zapewnia prawidłowe funkcjonowanie udostępnionych kabin sanitarnych i umywalek również przy ujemnych temperaturach zewnętrznych. 9. Warunki płatności: zapłata nastąpi przelewem bankowym w ciągu 30 dni od przyjęcia faktury wraz z protokołem odbioru na rachunek bankowy Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia siłami własnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. posiadanie certyfikatu ISO 9001 - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia dwóch kontenerów umywalkowych wyposażonych w dwanaście umywalek każdy, zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowości Wędrzyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia dwóch kontenerów umywalkowych wyposażonych w dwanaście umywalek każdy, zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowości Wędrzyn. 1.1. Lokalizacja : Wędrzyn - Obozowisko nr 4. 1.2. Okres wynajmu : od 13.05.2015 r. do 17.06.2015 r. 1.3. Ilość kontenerów : 2 szt. 1.4. Zasilanie w wodę : Pobór wody z punktu (hydrantu) wskazanego przez zamawiającego w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (przewody zasilające, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Woda udostępniona będzie przez zamawiającego nieodpłatnie. 1.5. Odbiór ścieków: Wykonawca podłączy kontenery do istniejącej sieci kanalizacyjnej zamawiającego za pośrednictwem studzienki kanalizacyjnej w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (rury, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Zrzut ścieków z kontenerów odbywać się będzie nieodpłatnie. 1.6. Zasilanie w energię niezbędną do prawidłowego funkcjonowania kontenerów tj. podgrzewania wody, oświetlenia i ogrzewania Wykonawca zabezpiecza w swoim zakresie w sposób gwarantujący nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Podłączenie i niezbędny osprzęt zasilający kontenery zabezpiecza Wykonawca. Zamawiający nie udostępni przyłącza energii elektrycznej 1.7. Kontenery powinny być sprawne technicznie, instalacja elektryczna hermetyczna wyposażona w wyłączniki różnicowoprądowe oraz posiadająca aktualne badania szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych i rezystancji izolacji. 1.8. Dostarczone kontenery muszą być sprawne technicznie, czyste i posiadać estetyczny wygląd wewnątrz i na zewnątrz. 1.9. W cenie wynajmu kontenerów winny być zawarte koszty : 1.9.1 Dostarczenia kontenerów do m. Wędrzyn w miejsce ich eksploatacji i odbiór po zakończeniu wynajmu. 1.9.2 Rozładunku i ustawienia w miejscu wskazanym oraz załadunku po zakończeniu wynajmu. 1.9.3 Podłączenia kontenerów przez personel Wykonawcy do źródła energii elektrycznej, zbiornika zimnej wody i rozłączenie po zakończeniu wynajmu. 1.9.4 Personel serwisowy do obsługi kontenerów i urządzeń towarzyszących, w tym sprzątanie kontenerów 4 raz w ciągu doby. 1.10 Wykonawca gwarantuje możliwość prawidłowego funkcjonowania kontenerów sanitarnych również w przypadku wystąpienia ujemnych temperatur zewnętrznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. certyfikat ISO - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.