eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Przebudowa dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Hrubieszowie w tymZad. nr 1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Białopole - Hrubieszów - Granica Państwa od km 35+675 do km 36+593 w m. Odletajka. Zad. nr 2. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Alojzów od km 20+125 do km 21+115 w m. Czartowczyk.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Hrubieszów: Przebudowa dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Hrubieszowie w tym: Zad. nr 1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Białopole - Hrubieszów - Granica Państwa od km 35+675 do km 36+593 w m. Odletajka. Zad. nr 2. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Alojzów od km 20+125 do km 21+115 w m. Czartowczyk.
Numer ogłoszenia: 87059 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Hrubieszowie w tym: Zad. nr 1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Białopole - Hrubieszów - Granica Państwa od km 35+675 do km 36+593 w m. Odletajka. Zad. nr 2. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Alojzów od km 20+125 do km 21+115 w m. Czartowczyk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót będzie obejmował między innymi: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Białopole - Hrubieszów - Granica Państwa od km 35+675 do km 36+593 w m. Odletajka. 1) roboty pomiarowe, 2) odsłonięcie krawędzi jezdni, ścinka poboczy, 3) frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. do 4 cm, 4) przełożenie zjazdu z kostki brukowej gr. 8 cm. 5) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni jezdni, 6) skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową, 7) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym AC16W 50/70 gr. 3 cm, 8) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70, gr. 6 cm dla KR3, 9) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm dla KR3, 10) utwardzenie poboczy i zjazdów mieszanką stabilizującą 0-31,5 mm oraz destruktem, 11) demontaż oraz ponowny montaż barier ochronnych stalowych, 12) wykonanie oznakowania poziomego jezdni, 12) dostosowanie oznakowania pionowego do wysokości 2,0 m od krawędzi jezdni, 13) wymiana urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego U-1a, U-1b, Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Alojzów od km 20+125 do km 21+115 w m. Czartowczyk. 1) roboty pomiarowe, 2) frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. do 7 cm, 3) odsłonięcie krawędzi jezdni, ścinka poboczy, 4) przełożenie zjazdów indywidualnych i przejścia dla pieszych z kostki brukowej 5) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni jezdni, 6) skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową, 7) wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym AC16W 50/70 gr. 3 cm, 8) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70, gr. 6 cm dla KR3, 9) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm dla KR3, 10) utwardzenie poboczy i zjazdów mieszanką stabilizującą 0-31,5 mm oraz destruktem, 11) wykonanie oznakowania poziomego jezdni, 12) dostosowanie oznakowania pionowego do wysokości 2,0 m, 13) wymiana i regulacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego U-1a, U-1b, 14) demontaż oraz ponowny montaż barier ochronnych stalowych. Wartość robót: 1 186 991,87 zł w tym: Zad. 1: 699 186,99 zł Zad. 2: 487 804,88 zł.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.23.32.28-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.11.10.00-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Zad. 1: 20 900,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy dziewięćset zł 00/100). Zad. 2: 14 600,00 zł. (słownie złotych: czternaście tysięcy sześćset zł 00/100). Razem oba zadania: 35 500,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy pięćset zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. W tytule wpłaty zaleca się wpisanie Wadium na Remont mostów i przepustów 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 128) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia w oparciu o Załącznik- Wykaz wykonanych robót. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.290) dróg publicznych o kategorii obciążenia ruchem min KR 3 o wartości robót co najmniej: Dla zadania nr 1: 860 000,00 zł (brutto), Dla zadania nr 2: 600 000,00 zł (brutto), i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o Załącznik- Wykaz osób wraz z załącznikiem do wykazu osób oraz Załącznik Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie (wraz z podstawą do dysponowania) a) osobą zdolną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku: - kierownika budowy/robot branży drogowej - z doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy/robót na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie dróg publicznych o kategorii obciążenia ruchem min KR 3 o wartości robót co najmniej: Dla zadania nr 1: 860 000,00 zł (brutto), Dla zadania nr 2: 600 000,00 zł (brutto), posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do prowadzenia robót w zakresie przewidzianym w niniejszej dokumentacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) Zmianie dotyczącej wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie 2) Zmianie terminu wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów), uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z SST. 3) Zmianach osobowych: a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. b) zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wykonywanie robót przez podwykonawców nie wskazanych w ofercie lub zakres nie wskazany w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom. Zamiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ. 4) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż inny proponowany podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art.26 ust 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stosunku nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) powierzenie podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 6 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - pokój nr 3 Sekcji Technicznej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - pokój nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 846972691 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Językiem do porozumiewania się jest język polski. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - inż. Paweł Kozdroń lub inż. Piotr Skubisz tel. 84 696-20-93 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Pasieka Robert tel. 84 696-20-93. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem 846972691 lub pocztą elektroniczną na adres rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. nr 1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Białopole - Hrubieszów - Granica Państwa od km 35+675 do km 36+593 w m. Odletajka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Białopole - Hrubieszów - Granica Państwa od km 35+675 do km 36+593 w m. Odletajka. 1) roboty pomiarowe, 2) odsłonięcie krawędzi jezdni, ścinka poboczy, 3) frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. do 4 cm, 4) przełożenie zjazdu z kostki brukowej gr. 8 cm. 5) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni jezdni, 6) skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową, 7) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym AC16W 50/70 gr. 3 cm, 8) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70, gr. 6 cm dla KR3, 9) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm dla KR3, 10) utwardzenie poboczy i zjazdów mieszanką stabilizującą 0-31,5 mm oraz destruktem, 11) demontaż oraz ponowny montaż barier ochronnych stalowych, 12) wykonanie oznakowania poziomego jezdni, 12) dostosowanie oznakowania pionowego do wysokości 2,0 m od krawędzi jezdni, 13) wymiana urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego U-1a, U-1b, Wartość robót: 699 186,99 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.23.32.28-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.11.10.00-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin udzielonej rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. nr 2. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Alojzów od km 20+125 do km 21+115 w m. Czartowczyk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Alojzów od km 20+125 do km 21+115 w m. Czartowczyk. 1) roboty pomiarowe, 2) frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. do 7 cm, 3) odsłonięcie krawędzi jezdni, ścinka poboczy, 4) przełożenie zjazdów indywidualnych i przejścia dla pieszych z kostki brukowej 5) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni jezdni, 6) skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową, 7) wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym AC16W 50/70 gr. 3 cm, 8) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70, gr. 6 cm dla KR3, 9) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm dla KR3, 10) utwardzenie poboczy i zjazdów mieszanką stabilizującą 0-31,5 mm oraz destruktem, 11) wykonanie oznakowania poziomego jezdni, 12) dostosowanie oznakowania pionowego do wysokości 2,0 m, 13) wymiana i regulacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego U-1a, U-1b, 14) demontaż oraz ponowny montaż barier ochronnych stalowych. Wartość robót: 487 804,88 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.28-2, 45.23.32.28-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.11.10.00-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin udzielonej rękojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.