eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 - ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-23

Ogłoszenie nr 87035 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.

Jelenia Góra: Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 - ETAP I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66782-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 32516200000, ul. ul. Mickiewicza 21, 58500 Jelenia Góra, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 75 67 12 830, faks 756 471 745, e-mail srjg.przetargi@jelenia-gora.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SĄDY POWSZECHNE

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 - ETAP I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OG/ZP-20/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji oraz załączniki do niniejszej SIWZ. - Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez biuro projektowe Zakład Budowlany Czadrów - Ciejak z siedzibą 58-405 Krzeszów, ul. Czadrów 121, składającej się z projektu budowlanego z elementami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót. - Roboty realizowane będą na podstawie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę wydanej przez Prezydent Miasta Jelenia Góra, Nr 111/2017 z dnia 30.03.2017 r., znak A-B.6740.93.2017. Charakterystyka robót budowlanych: Zamierzenie remontowe: 1. PIWNICE Skucie zawilgoconych tynków na ścianach zewnętrznych i ich odtworzenie przy użyciu tynków renowacyjnych, Wykucie i usunięcie istniejących stalowych drzwi do skarbca, Wykucie otworu drzwiowego i osadzenie drzwi wewnętrznych, Zdarcie starych powłok malarskich, przetarcie starych tynków i wykonanie nowych gładzi w oznaczonych i remontowanych pomieszczeniach piwnic, malowanie ścian i sufitów, Dodatkowa izolacja przeciwogniowa ścian z pomieszczeniach piwnic poprzez montaż płyt gipsowo-kartonowych "Ogień" zgodnie z ekspertyzą o stanie ochrony przeciwpożarowej, Wymiana posadzek z płytek gresowych w części komunikacyjnej piwnic z likwidacją schodów i wykonaniem pochylni, Wymiana oznaczonych drzwi wewnętrznych na drzwi odporności ogniowej EI30 i EI 60 Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z wymianą opraw (zakłada się wykorzystanie i modernizację istniejącej instalacji), 2. PARTER Rozbiórka metalowych ścianek działowych w pomieszczeniach adaptowanych na archiwum, Montaż okładzin ściennych, obudowy słupów i sufitu podwieszanego w pomieszczeniach przyszłego archiwum z płyt ogniochronnych na ruszcie metalowym, Montaż nowych ścianek działowych z płyt ogniochronnych Montaż drzwi o odporności ogniowej zgodnie z ekspertyzą o stanie ochrony przeciwpożarowej, Montaż klap przeciwpożarowych na przejściach istniejących instalacji Wykonanie gładzi na okładzinach i malowanie, Wymiana posadzki w przyszłym archiwum z płytek gresowych z cokolikami, Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z wymianą opraw (zakłada się wykorzystanie i modernizację istniejącej instalacji) z wykonaniem pomiarów, 3. KLATKA SCHODOWA Wymiana drzwi na klatce schodowej na drzwi odporności ogniowej Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z wymianą opraw (zakłada się wykorzystanie i modernizację istniejącej instalacji) z wykonaniem pomiarów, 4. ISTNIEJĄCE INSTALACJE GRZEWCZE, KLIMATYZACYJNE, SYGNALIZACYJNE Przełożenie istniejących instalacji grzewczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (demontaż i ponowny montaż) i urządzeń wynikające z demontażu lub przebudowy ścianek, wykonaniu okładzin ściennych i sufitowych, Połączenie lub uzupełnienie istniejących i nowych instalacji elektrycznych, sygnalizacyjnych i alarmowych wynikające z demontażu lub przebudowy ścianek, wykonaniu okładzin ściennych i sufitowych i sprawdzenie poprawności ich działania, Montaż kurtyny powietrznej w strefie wejścia z przyłączeniem do istniejącej lub uzupełnionej instalacji. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, osób wykonujących czynności będące robotami budowlanymi realizowanymi w miejscu wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarami robot (Załączniki nr 9.2 do SIWZ). Realizacja robót na podstawie umowy o pracę polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1(1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45316000-5, 45331000-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT624641.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlana Śliwiński s.c. Jan Śliwiński, Grzegorz Śliwiński, biuro@sliwinskisc.pl, ul. Rubinowa 8, 58-560, Jelenia Góra, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 768308,49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 768308,49
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 768308,49
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.