eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Wola Krzysztoporska i Jeżów w gminie Wola Krzysztoporska w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Piotrków Trybunalski: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Wola Krzysztoporska i Jeżów w gminie Wola Krzysztoporska w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim.
Numer ogłoszenia: 86813 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Piotrkowski , ul. Dąbrowskiego 7, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 732 88 00, faks 44 732 88 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Wola Krzysztoporska i Jeżów w gminie Wola Krzysztoporska w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Wola Krzysztoporska i Jeżów w gminie Wola Krzysztoporska w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim. 2.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę, określonych w harmonogramie, dotyczących: 2.1.badania stanów prawnych nieruchomości; 2.2.rozwiązanie osnowy ewidencyjnej i realizacyjnej; 2.3.utworzenie bazy działek, konturów i użytków; 2.4.utworzenie projektu operatu opisowo-kartograficznego; 2.5.wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego i rozpatrzenie uwag i zastrzeżeń złożonych w trakcie wyłożenia. 3.CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU. Województwo - łódzkie Powiat - piotrkowski Jednostka ewidencyjna - gmina Wola Krzysztoporska Obręb ewidencyjny - Wola Krzysztoporska Powierzchnia - 624 ha. Ilość działek ewidencyjnych - 1695. Szacunkowa liczba budynków - 1244. Szacunkowa liczba nieruchomości lokalowych - 382. Ilość jednostek rejestrowych - 838. Mapy ewidencyjne prowadzone są w postaci wektorowej w systemie informatycznym EWMAPA FB v 10.19 dla WINDOWS, pozyskane na potrzeby Systemu Identyfikacji Działek Rolnych LPIS. Część opisowa ewidencji gruntów prowadzona jest w systemie informatycznym EGB WIN v 6.29. Dla obrębu Wola Krzysztoporska gm. Wola Krzysztoporska dane do granic działek ewidencyjnych znajdują się w operatach pomiarowych: nr 210/11/24/63 (tzw. operatach podstawowych służących do celów założenia powszechnej ewidencji gruntów) oraz w operacie scaleniowym nr 210/11/163/72. Granice działek mierzono metodą klasyczną na osnowę ewidencyjną. Dokumentacja ta zawiera min. protokoły ustalenia granic wsi, protokoły ustalenia stanu władania. W obrębie Wola Krzysztoporska w bazie danych ewidencyjnych brak danych dotyczący budynków i lokali. Od roku 2003 mapa numeryczna uzupełniana jest budynkami pochodzącymi z bezpośrednich pomiarów wykonywanych przy pracach geodezyjnych (mapy sytuacyjno - wysokościowe, inwentaryzacje powykonawcze, podziały nieruchomości), w obecnej chwili do mapy numerycznej wniesiono 481 budynków. 4.CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU. 5.Województwo - łódzkie. Powiat - piotrkowski. Jednostka ewidencyjna - gmina Wola Krzysztoporska. Obręb ewidencyjny- Jeżów. Powierzchnia - 584 ha. Ilość działek ewidencyjnych - 768. Szacunkowa liczba budynków - 393. Szacunkowa liczba lokali - brak. Ilość jednostek rejestrowych - 279. Mapy ewidencyjne prowadzone są w postaci wektorowej w systemie informatycznym EWMAPA FB v 10.19 dla WINDOWS, pozyskane na potrzeby Systemu Identyfikacji Działek Rolnych LPIS. Część opisowa ewidencji gruntów prowadzona jest w systemie informatycznym EGB WIN v 6.29. Dla obrębu Jeżów gm. Wola Krzysztoporska dane do granic działek ewidencyjnych znajdują się w operatach pomiarowych: nr 222/1/4/69 (tzw. operatach podstawowych służących do celów założenia powszechnej ewidencji gruntów) ,w operacie scaleniowym nr 210/11/163/72, w operacie odnowienia ewidencji gruntów 222/1/496/89 . Granice działek mierzono metodą klasyczną na osnowę ewidencyjną. Dokumentacja ta zawiera min. protokoły ustalenia granic wsi, protokoły ustalenia stanu władania. W obrębie Jeżów w bazie danych ewidencyjnych brak danych dotyczący budynków i lokali. Od roku 2003 mapa numeryczna uzupełniana jest budynkami pochodzącymi z bezpośrednich pomiarów wykonywanych przy pracach geodezyjnych (mapy sytuacyjno - wysokościowe, inwentaryzacje powykonawcze, podziały nieruchomości), w obecnej chwili do mapy numerycznej wniesiono 109 budynków. 4. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarto w: Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - Wola Krzysztoporska (Załącznik nr 1 do SIWZ), Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - Jeżów (Załącznik nr 2 do SIWZ), Warunkach technicznych wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków (Załącznik nr 3 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zabezpieczy swoją ofertę wadium w wysokości 6.000 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1.pieniądzu; 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3.gwarancjach bankowych; 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Piotrkowie Trybunalskim Nr rachunku: 66 2030 0045 1110 0000 0026 3630 z dopiskiem: Wadium do przetargu na Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Wola Krzysztoporska i Jeżów w gminie Wola Krzysztoporska. 5.Wadium wniesione w pieniądzu musi zostać uznane na wskazanym rachunku bankowym przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb., Al. 3 Maja 33 (kasa), w godzinach od 730 do 1630. 7.Zwrot wadium nastąpi na warunkach i w trybie przewidzianym w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków wielkości minimum 1000 ha każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie -1-2-( zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne {Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287 t.j.}

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie -1-2-( zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne {Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287 t.j.}

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz podatków oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 tys.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie w przedmiocie wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 34 ust. 4) - Załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Dąbrowskiego 7 97-300 Piotrków Tryb..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe: 97-300 Piotrków Tryb., ul. Dąbrowskiego 7, Biuro Obsługi Interesanta, sala 112 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.