eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Przebudowa ul. Wiosennej w Kołobrzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Kołobrzeg: Przebudowa ul. Wiosennej w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 86800 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49730 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Wiosennej w Kołobrzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : ELEMENT A. Przebudowa ul. Wiosennej 1. Roboty budowlane: 1)Prace przygotowawcze 2)Roboty rozbiórkowe 3)Roboty ziemne 4)Wzmocnienie istniejącego podłoża 5)Nawierzchnia jezdni, chodnika i ścieżki rowerowej 6)Roboty wykończeniowe 7)Oznakowanie 8)Przykanaliki kanalizacji deszczowej 9)Przyłącza kanalizacji deszczowej do posesji - wymiana 10)Nowe przykanaliki kanalizacji deszczowej do posesji 11)Wymiana odcinka sieci kanalizacji deszczowej 12)Roboty naprawcze na istniejących studniach 13)Wykonanie nasadzeń zamiennych - 2 szt. drzew rodzimych z gatunków liściastych (do wyboru z rodzaju: dąb, buk, lipa) o wysokości min. 250 cm (wraz z opalikowaniem) 2.Tablica pamiątkowa Wielkość tablicy pamiątkowej 70x90cm. Tablica musi zostać wykonana z materiału pozwalającego zachować trwałość przez co najmniej 5 lat licząc od dnia zakończenia inwestycji (płyta z laminatu, nadruk - sitodruk). Sposób montażu - tablica wolnostojąca obustronna. 3.Dokumentacja powykonawczaMapa sytuacyjna powykonawcza, dokumentacja projektowa z naniesionymi zmianami, badania, aprobaty, opinie, Dziennik Budowy , dokładane obmiary powykonawcze robót (książka obmiarów) oraz oświadczenie/a Kierownika Budowy. W ramach obsługi geodezyjnej należy zapewnić załącznik do mapy powykonawczej zawierający powierzchnię wykonanych nawierzchni tj. rodzaj wykonanej nawierzchni i jej ilość w m2 (wyszczególnienie na: powierzchnię jezdni, chodnika, ścieżki rowerowej, zjazdów), rodzaj i długości wykonanych i remontowanych sieci. Załącznik powinien być sporządzony przez Wykonawcę (Kierownika Budowy) i potwierdzony przez uprawnionego geodetę. Kompletną dokumentację powykonawczą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w 3 egzemplarzach + wersja elektroniczna podczas odbioru końcowego zadania. 4.Organizacja ruchu w czasie prowadzonych robót. Przez cały czas trwania robót Wykonawca robót musi zapewnić ciągłość komunikacyjną umożliwiająca dojazd do poszczególnych posesji. Dlatego też w cenie oferty należy ująć koszty wykonania: a)projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z zatwierdzeniem, b)czasowych dróg objazdowych z płyt żelbetowych oraz ich utrzymanie w czasie budowy - co uwzględni w projekcie organizacji ruchu na czas budowy, c)czasowych chodników umożliwiających komunikacje pieszą oraz ich utrzymanie, d)Wykonanie oznakowania na czas budowy i jego utrzymanie. W cenie oferty należy również ująć koszty związane z wykonaniem i ustawieniem odpowiednich znaków informacyjnych związanych ze zmianą organizacji ruchu na czas budowy, jeśli będą wymagane oraz zawiadomienie właściwych organów na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w organizacji ruchu, jak również poinformowanie Komunikacji Miejskiej. 5.Wykonanie nasadzeń zamiennych Nasadzenie 2 szt. drzew rodzimych z gatunków liściastych (do wyboru z rodzaju: dąb, buk, lipa) o wysokości min. 250 cm (wraz z opalikowaniem). Opalikowania drzew należy dokonać poprzez montaż 3 palików drewnianych okorowanych o długości min. 2,5 m i grubości O 6 cm wokół drzew na głębokość 0,5 m oraz założenie 3 wiązań elastycznych wiążąc drzewko do palików i stabilizując je w podłożu. ELEMENT B. Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Wiosennej 1. Roboty budowlane: 1)Prace przygotowawcze 2)Roboty rozbiórkowe 3)Roboty ziemne 4)Roboty montażowe sieci i przyłączy wodociągowych 5)Przełączenia nowych przyłączy wodociągowych 6)Próby ciśnienia, dezynfekcja, badania wody, 7)Oznakowanie zasuw i hydrantów 2. Tablica pamiątkowa Wielkość tablicy pamiątkowej 3,0 x 2,0 m. Tablica musi zostać wykonana z materiału pozwalającego zachować trwałość przez co najmniej 5 lat licząc od dnia zakończenia inwestycji (płyta z laminatu, nadruk - sitodruk). Sposób montażu - tablica wolnostojąca mocowana na słupkach stalowych jednostronna. 3. Dokumentacja powykonawcza. Mapa geodezyjna - powykonawcza 4 kpl w tym jedna z domiarami do zasuw i hydrantów. Kompletną dokumentację powykonawczą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w 3 egzemplarzach + 2 wersje elektroniczne podczas odbioru końcowego zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1.Finansowanie: Element A - Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Element B - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMAR Kazimierz Domaracki, Tatów 3, 76-039 Biesiekierz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3071335,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2526405,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2526405,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3237419,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.