eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie Zdrój › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Jastrzębie Zdrój: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 86760 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 43 49 600, faks 32 47 40 146.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego pod nazwą O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. Oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy zadania. Podział przedmiotu zamówienia na części przedstawia się następująco: CZĘŚĆ I 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 4 osób pn. Operator koparko-ładowarki kl. III, w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 2.Całość zadania winna zostać zrealizowana nie później niż do 30.06.2015 r. 3.Rozpoczęcie realizacji szkolenia nastąpi po zakończeniu części konsultacji, warsztatów treningów i szkoleń w ramach aktywnej integracji prowadzonych odrębnym postępowaniem. O możliwości rozpoczęcia zajęć Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku uzasadnionej rezygnacji i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem. 5.Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparko-ładowarki kl. III Liczba uczestników: 4 osoby Liczba godzin na uczestnika: minimum 202 godzin, tj. minimum176 godzin (w tym:60 godzin praktycznych i 116 godzin teorii) + dodatkowe 26 godzin, ponieważ szkolenie przeznaczone jest dla osób bez doświadczenia zawodowego - stażu przy obsłudze techniczno eksploatacyjnej koparko-ładowarki. Za godzinę uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych. Zakres usługi w ramach szkolenia winien obejmować: a)Przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego, b)Przeprowadzenie i uiszczenie opłaty za badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki kl. III, c)Zapewnienie odpowiedniej odzieży ochronnej niezbędnej do pracy przy obsłudze koparko-ładowarki kl. III (m.in. kamizelka, obuwie robocze, kask), d)Zorganizowanie przystąpienia słuchaczy do egzaminu państwowego z uiszczeniem opłaty za egzamin państwowy i związane z nim pozostałe koszty (dowóz na egzamin państwowy). 6.Zakres szkolenia, o którym mowa wyżej, musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118 poz. 1263 ) oraz programem szkolenia zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 7.W okresie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić szkolenie pn. operator koparko-ładowarki kl. III (część teoretyczną i praktyczną), a także wydać stosowny dokument zgodny z obowiązującymi przepisami uprawniający do przystąpienia do egzaminu państwowego. 8.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym na materiałach informacyjnych, dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy lub informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń. Wykonawca oznaczy budynek i pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na rzecz projektu systemowego m.in. materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego. 9.Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 10.Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym, parkiem maszynowym wraz z placem manewrowym zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 11.Wykonawca musi dysponować kadrą dydaktyczną odpowiadającą wytycznym Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 12.Wykonawca zagwarantuje zorganizowanie zajęć w granicach administracyjnych Miasta Jastrzębie-Zdrój . 13.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą e-learning. 14.Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach dostosowanym/ych do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonych. Pomieszczenia muszą spełniać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 15.Wykonawca zapewni niezbędną ilość instruktorów konieczną do sprawnego przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych. 16.Wykonawca usługi wyznaczy osobę, która odpowiedzialna będzie za bieżący kontakt z pracownikiem Zamawiającego a także organizację i terminową realizację szkolenia. 17.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności uczestników szkolenia na zajęciach teoretycznych i praktycznych, które przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą VAT. 18.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją szkolenia pn. Operator koparko-ładowarki kl. III. 19.Zmiana liczby uczestników szkolenia może nastąpić w drodze jednostronnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. 20.Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom szkolenia. 21.Program szkolenia powinien być tak skonstruowany, aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. Program zostanie przedłożony Zamawiającemu najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem szkolenia. 22.Program szkolenia oferowany przez Wykonawcę oraz udostępniany uczestnikom powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a)Nazwa i zakres szkolenia, b)Czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)Cele szkolenia, d)ilość godzin: -teoria (116 godz. lekcyjnych), -praktyka (60 + 26 godz. lekcyjnych) e)bezzwzrotne materiały szkoleniowe - pakiet zawierający podręcznik/skrypt z zakresu tematyki zajęć+ konspekt szkolenia + notatnik (format a-4, twarda oprawa; niezbędne ologowanie materiałów szkoleniowych i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji), długopis. f)sposób sprawdzania efektów szkolenia (np.: zaświadczenie o ukończonym kursie). 23.W ramach zajęć teoretycznych i praktycznych należy zapewnić catering: - menu nie powinno się powtarzać w 7 kolejnych dniach zajęć. Gorący posiłek- zupa 250 ml/os., danie główne 500 g/os. w przypadku posiłków mięsnych 1 sztuka mięsa 150 g/os. dodatki (np. ziemniaki, frytki) 250 g/ os. zestaw surówek 100 g/os. kompot 250 ml/os. na dzień. Napoje ciepłe kawa 250 ml/os, herbata 250 ml/ os plus cukier i mleczko do kawy na dzień. Napoje zimne sok 200 ml/os. 300 ml/ woda gazowana/ niegazowana na dzień. Ciastka różne rodzaje 150g/os na dzień. 24.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW każdego uczestnika zajęć na czas realizacji zajęć oraz ponosi wszelkie inne koszty związane z realizacją szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 25.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. W przypadku zmiany miejsca adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31 grudnia 2020 roku, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o miejscu archiwizacji w/w dokumentów. W przypadku konieczności przedłużenia terminu 31 grudnia 2020 roku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym na piśmie. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobligowany jest do przekazania oryginałów dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 26.Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 27.Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą 28.Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 29.Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 30.Wykonawca zapewnia kontrolującym, o których mowa w pkt. 29 prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania określony w pkt. 25 specyfikacji. 31.Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz przez okres, o którym mowa w pkt. 25 niniejszej specyfikacji. 32.Zamawiający ma prawo do przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami. 33.Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań. 34.W cenę oferty należy wliczyć w szczególności badanie lekarskie, materiały dla uczestników, catering (w przypadku części teoretycznej zajęć), ubezpieczenie NNW, opłatę za egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny), koszty związane z przedłożeniem kompletnej dokumentacji uprawniającej do przystąpienia do egzaminu państwowego. 35.Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty. 36.Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji, rozliczania projektów systemowych ośrodków pomocy społecznej, kwalifikowania wydatków, zasad finansowania oraz innych przepisów prawa ogłaszanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. 37.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji przebiegu szkolenia, na którą składać się będą: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; listę obecności zawierającą imię i nazwisko oraz podpis uczestnika szkolenia, -protokół i kartę ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego (o ile zostały przeprowadzone), -rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę szkolenia oraz datę wydania zaświadczenia). 38.Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a)nie zgłoszeniu się uczestników na szkolenie, b)przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób, c)innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 39.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a)oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; b)oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; c)kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczone za zgodność z oryginałem; d)oryginału dziennika zajęć; e)oryginału list obecności; f)oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych; 40.Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na szkolenie. CZĘŚĆ II 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B przez podmioty posiadające wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców dla 14 osób w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 2.Całość zadania winna zostać zrealizowana nie później niż do 30.06.2015 r. 3.Rozpoczęcie realizacji kursu nastąpi po zakończeniu części konsultacji, warsztatów i treningów w ramach aktywnej integracji prowadzonych odrębnym postępowaniem. O możliwości rozpoczęcia zajęć Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie lub za pośrednictwem faksu. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników kursu w przypadku uzasadnionej rezygnacji i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem. 5.Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie: Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B Liczba uczestników: 14 osób Liczba godzin na uczestnika: 60 godzin, w tym: 30 godzin teoretycznych (1 godzina = 45 minut), 30 godzin praktycznych (1 godzina = 60 minut) Zakres usługi w ramach kursu winien obejmować: a) Przeprowadzenie szkolenia teoretycznego w wymiarze 30 godzin(1 godzina = 45 minut) b)Przeprowadzenie szkolenia praktycznego w wymiarze 30 godzin (1 godzina = 60 minut) c)Przeprowadzenie i uiszczenie opłaty za badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do ubiegania się o uprawnienia do prowadzenia pojazdów kategorii B, d)Zorganizowanie przystąpienia słuchaczy do egzaminu państwowego z uiszczeniem opłaty za egzamin państwowy i związane z nim pozostałe koszty (dowóz na egzamin państwowy, zdjęcia do prawa jazdy). Zamawiający wymaga aby egzamin odbył się w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Katowicach Oddział w Jastrzębiu-Zdroju. 6.Kurs, o którym mowa wyżej musi być zgodny z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 155), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2012 poz. 995 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. 2012 poz. 1019), Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. Z 2014 poz.949), Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. nr 101, poz. 1182 z późn. zm.). 7.W okresie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić kurs na prawo jazdy kat. B (część teoretyczną i praktyczną), egzamin wewnętrzny sprawdzający stopień opanowania materiału, a także wydać stosowny dokument zgodny z obowiązującymi przepisami uprawniający do przystąpienia do egzaminu państwowego. 8.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym na materiałach informacyjnych, dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy lub informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń. Wykonawca oznaczy budynek i pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na rzecz projektu systemowego m.in. materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom warunki lokalowe, plac manewrowy oraz materiały dydaktyczne opatrzone w logo EFS, UE, PO KL. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawa jazdy kat. B wraz z płytą dvd/cd zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego. Uczestnicy potwierdzą własnoręcznym podpisem odbiór materiałów. 10.Wykonawca zagwarantuje zorganizowanie zajęć teoretycznych w granicach administracyjnych Miasta Jastrzębie-Zdrój oraz zapewni dowóz i odwóz kursantów na zajęcia praktyczne oraz zapewni dowóz kursantów na egzamin państwowy. Miejsce odbioru kursantów i ich przywóz po odbyciu zajęć -na terenie miasta Jastrzębie- Zdrój. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą e-learning. 12.Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach dostosowanym/ych do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonych w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, możliwość prezentowania zdjęć, filmów instruktażowych itp. Pomieszczenia muszą spełniać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 13.Zajęcia będące przedmiotem zamówienia muszą być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, spełniającą wymogi nałożone przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2012 poz. 995 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. 2012 poz. 1019 z późn. zm.), 14.W ramach zajęć praktycznych nauka jazdy winna odbywać się przy użyciu samochodów w ilości i stanie technicznym zapewniającym sprawne przeprowadzenie zajęć praktycznych (nauki jazdy). 15.Wykonawca zapewni niezbędną ilość instruktorów nauki jazdy konieczną do sprawnego przeprowadzenia zajęć praktycznych przy założeniu że jeden instruktor w tym samym czasie zajmuje się jednym uczestnikiem kursu. 16.Wykonawca usługi wyznaczy osobę, która odpowiedzialna będzie za bieżący kontakt z pracownikiem Zamawiającego a także organizację i terminową realizację szkolenia. 17.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności uczestników kursu na zajęciach teoretycznych i praktycznych, które przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą VAT. 18.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją kursu na prawo jazdy kategorii B. 19.Zmiana liczby uczestników szkolenia może nastąpić w drodze jednostronnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. 20.Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom kursu. 21.Program szkolenia powinien być tak skonstruowany, aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. Program zostanie przedłożony Zamawiającemu najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem kursu. 22.Program kursu oferowany przez Wykonawcę oraz udostępniany uczestnikom powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) Nazwa i zakres kursu, b) Czas trwania i sposób organizacji kursu, c) Cele kursu, d) ilość godzin: -teoria (min 30 godz. lekcyjnych), -praktyka (min 30 godz. zegarowych) e) materiały szkoleniowe - pakiet zawierający podręcznik+ konspekt szkolenia + notatnik (niezbędne ologowanie materiałów szkoleniowych i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji), e) opracowany szczegółowy plan oraz konspekt szkolenia, f) sposób sprawdzania efektów kursu (np. zaświadczenie o ukończonym kursie). 23.W ramach zajęć teoretycznych należy zapewnić catering: Gorący posiłek- zupa 250 ml/os., danie główne 500 g/os. w przypadku posiłków mięsnych 1 sztuka mięsa 150 g/os. dodatki (np. ziemniaki, frytki) 250 g/ os. zestaw surówek 100 g/os. kompot 250 ml/os. na dzień. Napoje ciepłe kawa 250 ml/os, herbata 250 ml/ os plus cukier i mleczko do kawy na dzień. Napoje zimne sok 200 ml/os. 300 ml/ woda gazowana/ niegazowana na dzień. Ciastka różne rodzaje 150g/os na dzień. 24.Od Wykonawcy wymaga się uzyskania tzw. rezultatów twardych tj.: zrealizowania każdej z części zajęć, o których mowa w części II pkt 5SIWZ, przez wykładowców wskazanych przez Wykonawcę oraz ukończenie przez co najmniej 9 uczestników zajęć i uzyskania przez nich zaświadczenia lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego uczestnictwo w danej formie wsparcia. 25.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW każdego uczestnika zajęć na czas realizacji zajęć oraz ponosi wszelkie inne koszty związane z realizacją kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 26.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. W przypadku zmiany miejsca adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31 grudnia 2020 roku, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o miejscu archiwizacji w/w dokumentów. W przypadku konieczności przedłużenia terminu 31 grudnia 2020 roku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym na piśmie. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobligowany jest do przekazania oryginałów dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 27.Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 28.Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą 29.Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 30.Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 31.Wykonawca zapewnia kontrolującym, o których mowa w pkt 30 prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania określony w pkt 26 specyfikacji. 32.Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz przez okres, o którym mowa w pkt 26 niniejszej specyfikacji. 33.Zamawiający ma prawo do przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami. 34.Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań. 35.W cenę oferty należy wliczyć: badanie lekarskie, materiały dla uczestników, catering (w przypadku części teoretycznej zajęć), opłatę za egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny), koszty związane z przedłożeniem kompletnej dokumentacji do ośrodka ruchu drogowego (zdjęcia uczestników). 36.Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty. 37.Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji, rozliczania projektów systemowych ośrodków pomocy społecznej, kwalifikowania wydatków, zasad finansowania oraz innych przepisów prawa ogłaszanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. 38.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji przebiegu szkolenia, na którą składać się będą: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; listę obecności zawierającą imię i nazwisko oraz podpis uczestnika szkolenia, -protokół i kartę ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego (o ile zostały przeprowadzone), -rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę szkolenia oraz datę wydania zaświadczenia). 39.Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a)nie zgłoszeniu się uczestników na kurs, b)przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób, c)innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 40.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a)oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; b)oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; c)kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczone za zgodność z oryginałem; d)oryginału dziennika zajęć; e)oryginału list obecności; f)oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych; 41.Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na kurs..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I -Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. -Posiadanie potwierdzenia spełnienia warunków § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie do prowadzania szkoleń dla operatorów na koparko-ładowarkę. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożył dokumenty o których mowa w pkt. 9 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. CZĘŚĆ II -Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, -Posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożył dokumenty o których mowa w pkt. 9 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. CZĘŚĆ II Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. CZĘŚĆ II -Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował w dacie i miejscu wykonywania zamówienia co najmniej 3 samochodami przystosowanymi do realizacji kursu prawa jazdy kat. B. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. CZĘŚĆ II -Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował w dacie i miejscu wykonywania zamówienia co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy w zakresie prawa jazdy kat. B Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. Dla wykazania, że wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem dotyczącym podwykonawcy, oraz o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1a, 1b, - odpowiedni dla danej części wskazanej w pkt. 3 SIWZ. 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnictwa). 3)Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówień - tylko jeżeli dotyczy (przykładowy wzór - załącznik nr 5 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

CZĘŚĆ I 1.Zakazuje się istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty - na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2. W przypadku zmiany prawodawstwa wprowadzającego zmiany w zasadach szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami Wykonawca w ramach wynagrodzenia o którym mowa w §3 zobowiązany będzie przeprowadzić kurs zgodnie z nowymi przepisami. 2.Dopuszcza się dokonywania zmian treści umowy w zakresie zmiany składu kadry szkoleniowej, przy czym zmiany te nie mogą powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w momencie podpisania umowy. Dokonane w/w zmiany wymagają sporządzania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałych okolicznościach, które spowodowały zmiany osób prowadzących. Zamawiający zastrzega sobie, nie wyrażenie zgody na prowadzenie zajęć przez wskazaną osobę w przypadku, gdy kwalifikacje takiej osoby będą niższe od proponowanych w ofercie. 3.W zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. CZĘŚĆ II 1.Zakazuje się istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty - na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2. W przypadku zmiany prawodawstwa wprowadzającego zmiany w zasadach szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami Wykonawca w ramach wynagrodzenia o którym mowa w §3 zobowiązany będzie przeprowadzić kurs zgodnie z nowymi przepisami. 2.Dopuszcza się dokonywania zmian treści umowy w zakresie zmiany składu kadry szkoleniowej, przy czym zmiany te nie mogą powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w ofercie przetargowej. Dokonane w/w zmiany wymagają sporządzania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałych okolicznościach, które spowodowały zmiany osób prowadzących. Zamawiający zastrzega sobie, nie wyrażenie zgody na prowadzenie zajęć przez wskazaną osobę w przypadku, gdy kwalifikacje takiej osoby będą niższe od proponowanych w ofercie. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.jastrzebie.pl, www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, pokój nr 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, pokój nr 40.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt O KROK DO PRZODU współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator koparko-ładowarki kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 4 osób pn. Operator koparko-ładowarki kl. III, w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kursu na prawo jazdy kategorii B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B przez podmioty posiadające wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców dla 14 osób w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.