eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Odnowa zdegradowanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Wieżowej 1/Długa 2, Rynek 10, Rynek 15/Murowa 33, Rynek 16/Murowa 35 Grudziądzu, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Grudziądz: Odnowa zdegradowanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Wieżowej 1/Długa 2, Rynek 10, Rynek 15/Murowa 33, Rynek 16/Murowa 35 Grudziądzu, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 86615 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa zdegradowanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Wieżowej 1/Długa 2, Rynek 10, Rynek 15/Murowa 33, Rynek 16/Murowa 35 Grudziądzu, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych:Remont czterech budynków mieszkalnych dla zadania pn.Odnowa zdegradowanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Wieżowej 1/Długa 2, Rynek 10, Rynek 15/Murowa 33, Rynek 16/Murowa 35 Grudziądzu w ramach realizacji projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 oraz ze środków budżetu państwa. 1)Orientacyjny zakres prac: -Przemurowanie kominów ponad dachem z cegły pełnej, założenie czapek kominowych, wykonanie nowych tynków oraz malowanie farbą elewacyjną, -Remont dachu z wymianą pokrycia, w tym: wymiana pokrycia dachów , wymiana deskowania, częściowa wymiana konstrukcji drewnianej oraz impregnacja w kolorze brąz, wymiana izolacji termicznej z wełny mineralnej, wymiana wyłazów oraz innych elementów znajdujących się w dachu, wymiana obróbek blacharskich z blachy cynk-tytanowej gr.0,6 mm. wymiana rynien i rur spustowych, -Remont stropu i ścian poddasza: rozbiórka starej podłogi z desek, usunięcie polepy, wymiana ślepego pułapu, wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej, wykonanie nowej podłogi z desek gr. 32 mm, skucie luźnych tynków i uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach, przetarcie istniejących tynków i malowanie farbą wapienną, widoczną konstrukcję drewnianą dachu oczyścić szczotkami stalowymi i pomalować preparatem olejowym, -Remont elewacji frontowej, od strony podwórka i ściany szczytowe: naprawa zniszczonych detali architektonicznych, gzymsy profilowane, opaski, attyki,uzupełnienie i naprawa zwietrzałego tynku w technologii Atlas Złoty Wiek wraz z dwukrotnym malowaniem systemową farbą fasadową, wymiana parapetów z blachy stalowej na parapety z blachy cynk-tytanowej gr.0,6 mm, demontaż, naprawa lub wymiana drobnych elementów znajdujących się w elewacjach (haki, uchwyty do flag, drzwiczki rewizyjne, skrzynki gazowe i elektryczne), -Wymiana stolarki okiennej: okna drewniane rozwieralno - uchylne z zachowaniem historycznych profilii podziałów wraz z parapetami wewnętrznymi, wyposażone w system mikrowentylacji-współczynnik przenikania ciepła Uw max 1,50 W m2*K (Ug max.1,1 W m2*K), w oknach osadzić nawiewniki higrosterowalne w kolorze okien. -Renowacja i wymiana stolarki drzwiowej: Częściowa wymiana drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wewnętrznych z zachowaniem istniejących profili i podziałów. Drzwi zewnętrzne i wewnętrzne zachowane w dobrym stanie do renowacji z wymianą uszkodzonych elementów i akcesoriów, -Remont klatki schodowej: podwyższenie lub wymiana balustrad, częściowa wymiana zniszczonych elementów schodów drewnianych stopnice podstopnice tralki, poręcze i pochwyt-y, wymiana opasek wokół drzwi, itp., ułożenie okładziny schodów i podestów z płytek ceramicznych, uzupełnienie ubytków w tynkach, przecieranie istniejących tynków na ścianach i sufitach malowanie lamperii oraz elementów drewnianych i stalowych farbą olejna, malowanie sufitów i ścian powyżej lamperii farbami emulsyjnymi, -Remont schodów zewnętrznych: skucie zniszczonych okładzin z płytek i ułożenie nowych okładzin granitowych gr. 5cm na stopnicach i gr. 3cm na podstopnicach, -Wymiana instalacji elektrycznych w częściach wspólnych: demontaż starej instalacji oświetlenia klatki schodowej poddaszy i piwnic, wykonanie instalacji oświetlenia klatek schodowych lampami typu Led z wbudowanym źródłem światła, wykonanie instalacji oświetlenia piwnic i poddaszy z zastosowaniem obniżonego napięcia (24V) z oprawami kanałowymi, wykonanie instalacji dzwonkowej, przewody elektryczne biegnące na elewacji i w klatkach schodowych na tynku do przełożenia i ułożenia pod tynkiem w bruzdach, wykonanie domofonów z zastosowaniem domofonu cyfrowego z unifonami w mieszkaniach, z brelokami do poszczególnych mieszkań), -Wymiana instalacji sanitarnych w częściach wspólnych: Wymiana odcinków instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej w poziomie piwnic, -Wymiana nawierzchni podwórek: rozbiórka zniszczonej nawierzchni, wymiana wpustów podwórzowych, wykonanie nowej podbudowy i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej. 2)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót jako elementy pomocnicze na bazie, których należy opracować kosztorysy ofertowe metodą uproszczoną oddzielnie na każdy budynek, które należy załączyć do oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 35 000,00 zł słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank: BGŻ S.A. O/ Grudziądz Nr rachunku: 34 2030 0045 1110 0000 0075 0370 z adnotacją: wadium na przetarg - odnowa budynków przy ul. Wieżowej/Długa 2, Rynek 10, Rynek 15/Murowa 33, Rynek 16/Murowa 35.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 robót ogólnobudowlanych z uwzględnieniem remontu elewacji, z czego co najmniej jedna winna być ze zdobieniami architektonicznymi o wartości brutto minimum 400 000,00 zł każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowalne na stanowisku: -kierownik robót budowlanych, który musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, -kierownik robót sanitarnych, który musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowo-kanalizacyjnych, -kierownik robót elektrycznych, który musi posiadać uprawnienia budowlane do w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: -posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w wys. 10% wartości oferowanej ceny lub możliwość kredytowania przez bank 20 % wartości oferowanej ceny, -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomosciami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejscie A - pokój Nr 4 Biuro zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomosciami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejscie A - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.