eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › W-5 ZP/8/2015 dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Łódź: W-5 ZP/8/2015 dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 86524 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności , ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://snack.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W-5 ZP/8/2015 dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ, w postaci:
Część I - Instytut Podstaw Chemii Żywności
Pakiet Nr 1 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 2 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 4 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Pakiet Nr 5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny, szklany
Pakiet Nr 6 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
Pakiet Nr 7 - Końcówki do pipet
Pakiet Nr 8 - Filtry strzykawkowe
Pakiet Nr 9 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników
Pakiet Nr 10 - Rękawice jednorazowe
Pakiet Nr 11 - Inny asortyment
Pakiet Nr 12 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 13 - Laboratoryjne wyroby szkalne, pojemniki
Pakiet Nr 14 - Laboratoryjne wyroby szklane, fiolki do GC
Pakiet Nr 15 - Inny asortyment
Pakiet Nr 16 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 17 - Produkty z tworzyw sztucznych, plastik do GC
Część II - Instytut Biochemii Technicznej
Pakiet Nr 1 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 2 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 4 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Pakiet Nr 5 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
Pakiet Nr 6 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników
Pakiet Nr 7 - Materiały ochronne i zabezpieczające
Pakiet Nr 8 - Rękawice jednorazowe
Pakiet Nr 9 - Akcesoria do biotransformacji
Pakiet Nr 10 - Zestaw akcesoriów do optymalizacji warunków hodowli
Pakiet Nr 11 - Akcesoria laboratoryjne metalowe
Pakiet Nr 12 - Wyroby plastikowe do hodowli
Pakiet Nr 13 - Wyroby plastikowe do hodowli
Część III - Instytut Chemicznej Technologii Żywności
Pakiet Nr 1 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 2 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 4 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Pakiet Nr 5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, szklany
Pakiet Nr 6 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
Pakiet Nr 7 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników
Pakiet Nr 8 - Wyroby laboratoryjne inne
Pakiet Nr 9 - Inny asortyment
Część IV - Instytut Technologii Fermentacji i Mikrobiologii
Pakiet Nr 1 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 2 - Laboratoryjne wyroby szklane-alkoholomierze, balingomierze
Pakiet Nr 3 - Wyroby szklane - butelki
Pakiet Nr 4 - Wyroby szklane - butelki sterylizowalne w wysokich temperaturach
Pakiet Nr 5 - Wyroby szklane - kolby Erlenmayera
Pakiet Nr 6 - Wyroby szklane - kolby miarowe
Pakiet Nr 7 - Wyroby szklane - kolby kuliste
Pakiet Nr 8 - Wyroby szklane - pipety szklane
Pakiet Nr 9 - Wyroby szklane - zlewki
Pakiet Nr 10 - Wyroby porcelanowe
Pakiet Nr 11 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 12 - Papier tłuszczodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 13 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Pakiet Nr 14 - Płytki Petriego (plastik)
Pakiet Nr 15 - Pipety laboratoryjne
Pakiet Nr 16 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników
Pakiet Nr 17 - Korki metalowe, korki celulozowe
Pakiet Nr 18 - Anaerogen, anaerostat
Pakiet Nr 19 - Butelki do hodowli, pipety pasterowskie serologiczne, płytki 96-dołkowe
Pakiet Nr 20 - Cryobank
Pakiet Nr 21 - Filtry membranowe/Filtry strzykawkowe
Pakiet Nr 22 - Worki do autoklawu, worki do stomachera
Pakiet Nr 23 - Wąż gumowy, wąż silikonowy
Pakiet Nr 24 - Gruszki, pompki do pipet
Pakiet Nr 25 - Wialki, korki
Pakiet Nr 26 - Palnik Bunsena
Pakiet Nr 27 - Wyroby metalowe
Pakiet Nr 28 - Wytrząsarka
Pakiet Nr 29 - Pompa próżniowa
Pakiet Nr 30 - Fartuchy jednorazowe
Pakiet Nr 31 - Spektrofotometria - zestaw do zagęszczania białek
Pakiet Nr 32 - Spektrofotometria - pipety
Pakiet Nr 33 - Spektrofotometria płytki mikrotitracyjne
Pakiet Nr 34 - Spektrofotometria - stojak do pipet
Pakiet Nr 35 - Akcesoria do mycia
Pakiet Nr 36 - pH-metry
Pakiet Nr 37 - Miernik do pomiaru pH
Pakiet Nr 38 - Papierki wskaźnikowe
Pakiet Nr 39 - Folia aluminiowa z podajnikiem
o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składania ofert na poszczególne części oraz w ramach części na pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w ramach pakietów na pozycje.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 37.82.00.00 - Wyroby artystyczne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 44.61.83.00 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników i wieka 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 78.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
      Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
      Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
      Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
      Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
      Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu tj.:
    CERTYFIKAT JAKOŚCI CE wystawiany przez jednostkę notyfikującą
    lub
    DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,
    o ile wymaga tego ustawa
    lub
    złożenie stosownego Oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
    Dokumenty winny być dostarczone na każde żądanie Zamawiającego przy realizacji poszczególnych części zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Formularz Oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ
Formularz Cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ
Dokument ustanawiający pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia częściowego (krótszy niż 10 dni) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ;
zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy lub trwały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, Zamówienia Publiczne, parter, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, Zamówienia Publiczne, parter, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.