eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › ELEMENTY INŻYNIERII RUCHU I BEZPIECZEŃSTWA NA SIECI DRÓG POWIATOWYCH POWIATU MIKOŁOWSKIEGO - UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BRD

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Łaziska Górne: ELEMENTY INŻYNIERII RUCHU I BEZPIECZEŃSTWA NA SIECI DRÓG POWIATOWYCH POWIATU MIKOŁOWSKIEGO - UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BRD
Numer ogłoszenia: 86451 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych , ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 2244499, 2244516, faks 32 2244499 w. 226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzd.mikolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ELEMENTY INŻYNIERII RUCHU I BEZPIECZEŃSTWA NA SIECI DRÓG POWIATOWYCH POWIATU MIKOŁOWSKIEGO - UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BRD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w pasie dróg powiatowych Powiatu Mikołowskiego (dł. 151,4km) następujących robót (zgodnie z wymaganiami jakościowymi określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ): Zadanie A: - Wymiana i uzupełnienie oznakowania pionowego oraz elementów brd - działania bieżące i interwencyjne, obejmujące: - wymiana zniszczonych, uzupełnienie brakujących i ustawienie nowych znaków drogowych - wymiana zniszczonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu i zabudowa nowych : - oznakowanie miejsc awarii i nieprzewidzianych zdarzeń na sieci dróg powiatowych, - mycie znaków drogowych , Zadanie B: - Odnowienie oznakowania poziomego jezdni dróg powiatowych : przejścia dla pieszych, znaki A-17 oraz linie segregacyjne , obejmujące : - odnowienie znaków poziomych P-10 i P_14 farbą akrylową z zastosowaniem materiałów odblaskowych ( 3860,0 m2 ), - odnowienie znaków poziomych A-17 o pow. 5,0 m2/szt. farbą akrylową kolorową z zastosowaniem materiałów odblaskowych w rejonie szkół (294 m2 ), - odnowienie znaków poziomych linie segregacyjne farbą akrylową z zastosowaniem materiałów odblaskowych (800,0 m2 ), - odnowienie innych symboli znaków poziomych farbą akrylową z zastosowaniem materiałów odblaskowych (30,0 m2 ), - wykonanie znaków poziomych materiałami grubowarstwowymi (chemoutwardzalne strukturalne) (65,0 m2). - likwidacja oznakowania poziomego w sposób mechaniczny (5 m2). Zadanie C: - Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu na podstawie projektów organizacji ruchu drogowego: - Organizacja ruchu drogowego dla ul. Partyzantów oraz ul. Bukowina w Orzeszu - wprowadzenie elementów uspokojenia ruchu - Organizacja ruchu drogowego dla ulicy Palowickiej w Orzeszu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie roboty, zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia z których każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00zł (brutto). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem gwarantującym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym: zadanie A : samochód dostawczy/ciężarowy z zestawem do zabezpieczania robót - min. 1 szt. agregatem prądotwórczym, sprężarką, zadanie B : samochód dostawczy z zestawem do zabezpieczania robót - min. 1 szt. malowarki dostosowane do malowania farbami dwuskładnikowymi /farba + kulki szklane/ z mechanicznym i automatycznym rozsypywaniem kulek, pracujące w systemie wysokociśnieniowym-hydrodynamicznym dostosowane do bezpośredniej aplikacji farb - min. 2 sztuki, w tym 1 sztuka samojezdna, układarka mas chemoutwardzalnych, szczotka mechaniczna, szczotki ręczne, sprężarka, komplet oznakowania dla zabezpieczenia prowadzonych prac w pasie drogowym, zgodnie z tabelą nr 1 stanowiącą załącznik do Wymagań Jakościowych zadanie C : sprzęt tak jak dla zadania A i B łącznie Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż przy wykonywanych pracach będzie dysponował minimum czteroma pracownikami przeszkolonymi do kierowania ruchem drogowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123, poz. 840 z późn.zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5): wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie; w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pzd.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg 43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 8 pok. 306 (opłata wynosi 9,00zł)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg 43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 8 pok. 306..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.06.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A: - Wymiana i uzupełnienie oznakowania pionowego oraz elementów brd - działania bieżące i interwencyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana zniszczonych, uzupełnienie brakujących i ustawienie nowych znaków drogowych - wymiana zniszczonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu i zabudowa nowych : - oznakowanie miejsc awarii i nieprzewidzianych zdarzeń na sieci dróg powiatowych, - mycie znaków drogowych ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B: - Odnowienie oznakowania poziomego jezdni dróg powiatowych : przejścia dla pieszych, znaki A-17 oraz linie segregacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odnowienie znaków poziomych P-10 i P_14 farbą akrylową z zastosowaniem materiałów odblaskowych ( 3860,0 m2 ), - odnowienie znaków poziomych A-17 o pow. 5,0 m2/szt. farbą akrylową kolorowąz zastosowaniem materiałów odblaskowych w rejonie szkół (294 m2 ), - odnowienie znaków poziomych linie segregacyjne farbą akrylową z zastosowaniem materiałów odblaskowych (800,0 m2 ), - odnowienie innych symboli znaków poziomych farbą akrylową z zastosowaniem materiałów odblaskowych (30,0 m2 ), - wykonanie znaków poziomych materiałami grubowarstwowymi (chemoutwardzalne strukturalne) (65,0 m2). - likwidacja oznakowania poziomego w sposób mechaniczny (5 m2)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C: - Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu na podstawie projektów organizacji ruchu drogowego:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Organizacja ruchu drogowego dla ul. Partyzantów oraz ul. Bukowina w Orzeszu - wprowadzenie elementów uspokojenia ruchu - Organizacja ruchu drogowego dla ulicy Palowickiej w Orzeszu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.