Szczecin: Świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Policji.
Numer ogłoszenia: 86320 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Policji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Policji. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części: - część 1 - obiekty służbowe KWP w Szczecinie; - część 2 - obiekty służbowe KMP w Szczecinie; - część 3 - obiekty służbowe KMP w Koszalinie; - część 4 - obiekty służbowe KPP w Myśliborzu; - część 5 - obiekty służbowe KPP w Pyrzycach; - część 6 - obiekty służbowe KPP w Kołobrzegu; - część 7 - obiekty służbowe KPP w Łobzie; - część 8 - obiekty służbowe KPP w Choszcznie; - część 9 - obiekty służbowe KPP w Drawsku Pomorskim; - część 10 - obiekty służbowe KPP w Gryfinie; - część 11 - obiekty służbowe KPP w Gryficach; - część 12 - obiekty służbowe KPP w Wałczu; - część 13 - obiekty służbowe KPP w Stargardzie Szczecińskim; - część 14 - obiekty służbowe KPP w Świdwinie; - część 15 - obiekty służbowe KPP w Sławnie; - część 16 - obiekty służbowe KPP w Kamieniu Pomorskim; - część 17 - obiekty służbowe KPP w Białogardzie; - część 18 - obiekty służbowe KPP w Policach; - część 19 - obiekty służbowe KMP w Świnoujściu; - część 20 - obiekty służbowe KPP w Szczecinku;- część 21 - obiekty służbowe KPP w Goleniowie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Określenie wielkości i zakresu przedmiotu zamówienia: a) Zakres świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: - dokonywanie przeglądów przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych - 1 raz w roku, - dokonywanie oceny stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, - dokonywanie oceny poprawności pracy wentylacji w pomieszczeniach kotłowni, - sprawdzenie stanu technicznego przewodów i podłączeń kominowych, - sygnalizowanie braku wentylacji w pomieszczeniach, w których taka jest wymagana lecz nie występuje. b) Czyszczenie przez uprawnionych, wykwalifikowanych pracowników, przy użyciu ich sprzętu i narzędzi w regularnych odstępach czasowych w myśl wytycznych § 34 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719) tj.: - przewody od urządzeń grzewczych na paliwo stałe - co najmniej raz na 3 miesiące, - przewody od urządzeń grzewczych na paliwo ciekłe lub gazowe - co najmniej raz na 6 miesięcy, - przewody wentylacyjne - 1 raz w roku. Zakres zamówienia oraz lokalizacja świadczenia usług zostały określone w załącznikach od nr 6.1 do nr 6.21 do siwz oraz we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz odpowiednio dla każdej części zamówienia. 4. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, w tym warunki rozliczania i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz dla każdej części zamówienia. 5. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iz wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz). 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej stanowiący załączniki od nr 6.1 do nr 6.21 do siwz odpowiednio do części, na którą Wykonawca składa ofertę. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz. 4) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp należy złożyć pisemne zobowiązanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji usługi - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiących załącznik nr 7 do siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Pl. Piotra i Pawła 4/5
70-521 Szczecin
Zespół ds. Zamówień Publicznych
pok. 301..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obiekty służbowe KWP w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obiekty służbowe KMP w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obiekty służbowe KMP w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Myśliborzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Myśliborzu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Pyrzycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Pyrzycach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Kołobrzegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Kołobrzegu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Łobzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Łobzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Choszcznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Choszcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Drawsku Pomorskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Drawsku Pomorskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Gryfinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Gryfinie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Gryficach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Gryficach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Wałczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Wałczu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Stargardzie Szczecińskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Stargardzie Szczecińskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Świdwinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Świdwinie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Sławnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Sławnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Kamieniu Pomorskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Białogardzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Białogardzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Policach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Policach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: obiekty służbowe KMP w Świnoujściu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Miejskiej Policji w Świnoujściu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Szczecinku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Szczecinku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: obiekty służbowe KPP w Goleniowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług kominiarskich w obiektach służbowych Komendy Powiatowej Policji w Goleniowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji usługi - 10
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna z profili PCV w lokalach zamieszkałych oraz na częściach wspólnych w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę przystani pola refulacyjnego Mańków
- Obsługa agencyjna jednostek pływających biorących udział w wydarzeniu "Finał Regat The Tall Ships Races 2024" w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.