eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Aktualizację baz danych lotniczych odbiorników GPS dla JW 4938 w 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Radom: Aktualizację baz danych lotniczych odbiorników GPS dla JW 4938 w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 86290 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizację baz danych lotniczych odbiorników GPS dla JW 4938 w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja baz map terenu odbiorników GARMIN 530AW na samolotach PZL - 130 ORLIK TC-II, Aktualizacja baz nawigacyjnych odbiorników GARMIN 530AW na samolotach PZL - 130 ORLIK TC-II, Aktualizacja baz danych odbiorników Bendix-King KLN-900 na samolotach M - 28 BRYZA, Aktualizacja baz map terenu odbiorników Bendix-King KMD-550 na samolotach M - 28 BRYZA, Aktualizacja baz danych odbiorników EGPWS na samolotach - 28 BRYZA. 1.Aktualizacja urządzeń odbywa się w siedzibie Zamawiającego. 2.Termin realizacji usługi każdorazowo musi być awizowany Zamawiającemu faksem na minimum 3 dni robocze (tj. z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy) przed datą realizacji usługi. 3.Usługa realizowana będzie w dni robocze, w godz. 800 - 1500. Ewentualne koszty związane z koniecznością realizacji usługi poza wyznaczonymi dniami i godzinami obciążają Wykonawcę. 4.W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia spowodowanego aktualizacją, Wykonawca zobligowany jest do naprawy urządzenia na własny koszt lub zwrotu kosztów naprawy dokonanej w serwisie posiadającym autoryzację producenta urządzenia. W sprawach spornych dotyczących wpływu aktualizacji na uszkodzenie urządzenia wiążąca jest ekspertyza wykonana przez serwis posiadający autoryzację pro-ducenta urządzenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:a) część I: 590,40 zł; b) część II: 928,90 zł; c) część III: 383,76 zł; d) część IV: 1 584,24 zł; e) część V: 112,70 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (co najmniej 3 usługi) w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie w kwocie minimalnej 150 000 zł brutto (załącznik nr 7).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych, w art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ). 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Wykonawca, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e). 5.Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 6.Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawione przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wkonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w SIWZ. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 1 w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938, Radom kod: 26-603, ul.Sadków 9, budynek SZTABU, numer pokoju: 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938, Radom 26-603, ul.Sadków 9, numer pokoju: 242 - Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja baz map terenu odbiorników GARMIN 530AW na samolotach PZL - 130 ORLIK TC-II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baza map terenu (Atlantic-North) do 32 szt. odbiorników GARMIN 530AW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wkonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aktualizacja baz nawigacyjnych odbiorników GARMIN 530AW na samolotach PZL - 130 ORLIK TC-II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baza nawigacyjna do 32 szt. odbiorników GARMIN 530AW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wkonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aktualizacja baz danych odbiorników Bendix-King KLN-900 na samolotach M - 28 BRYZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baza do 8 szt. odbiorników Bendix-King KLN-900.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wkonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aktualizacja baz map terenu odbiorników Bendix-King KMD-550 na samolotach M - 28 BRYZA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baza map terenu (Atlantic PL 071- 00161-0103) do 8 szt. odbiorników Bendix-King KMD-550.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wkonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aktualizacja baz danych odbiorników EGPWS na samolotach M - 28 BRYZA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baza do 6 szt. odbiorników EGPWS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wkonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.