To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-22
Ogłoszenie nr 86212 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.
Zakopane: wykonanie robot budowlano remontowo-modernizacyjnych, wykończeniowych,rozbiórkowych oraz meblarskich na parterze budynku Urzędu Miasta Zakopane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 63008-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, krajowy numer identyfikacyjny
65494800000, ul.
ul. T. Kościuszki
13,
34500
Zakopane, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 020 448, faks
182 020 448, e-mail
przetargi@um.zakopane.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie robot budowlano remontowo-modernizacyjnych, wykończeniowych,rozbiórkowych oraz meblarskich na parterze budynku Urzędu Miasta Zakopane
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane remontowo - modernizacyjne, wykończeniowe, rozbiórkowe oraz meblarskie obejmujące następujące zadania: Zadanie 1. Modernizację holu głównego na parterze budynku Urzędu Miasta Zakopane i modernizację głównej klatki schodowej ,zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót. Zadanie 2. Modernizację korytarza na parterze budynku Urzędu Miasta Zakopane zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót. Zakres robót poszczególnych zadań zawarty jest w załączniku nr 1 do n siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45111300-1,
45111220-6,
45262512-3,
45421000-4,
45421100-5,
44112310-4,
45450000-6,
45330000-9,
44621110-3,
45311200-2,
45430000-0,
45432210-9,
45432120-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Modernizację holu głównego na parterze budynku Urzędu Miasta Zakopane i modernizację głównej klatki schodowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta na zadanie 1 Oferta wykonawcy została odrzucona ponieważ wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.12 ustawy- nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu. Tym samym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ut.1 pkt.1 ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT315827.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Modernizację korytarza na parterze budynku Urzędu Miata Zakopane |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta na zadanie 2 Oferta wykonawcy została odrzucona ponieważ wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.12 ustawy- nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu. Tym samym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ut.1 pkt.1 ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT92161.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostawa paliwa lotniczego dla śmigłowca TOPR
- Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 2024
- Wymiana instalacji sanitarnych: woda ciepła i zimna, kanalizacja, centralne ogrzewanie oraz roboty budowlane uzupełniające po wykuciach i zamurowaniach instalacji wod-kan. w budynku Sądu Rejonowego
- Dostawa wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.