eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przebudowa drogi w m. Zawada Osiedle za kółkiem Rolniczym, Przebudowa drogi w m. Wólka Panieńska (osiedle Spokojne), Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 110393L do drogi krajowej nr 74 w m. Płoskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-21

Zamość: Przebudowa drogi w m. Zawada Osiedle za kółkiem Rolniczym, Przebudowa drogi w m. Wólka Panieńska (osiedle Spokojne), Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 110393L do drogi krajowej nr 74 w m. Płoskie.
Numer ogłoszenia: 8617 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamosc.pl/gmina

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w m. Zawada Osiedle za kółkiem Rolniczym, Przebudowa drogi w m. Wólka Panieńska (osiedle Spokojne), Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 110393L do drogi krajowej nr 74 w m. Płoskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przebudowa drogi w m. Zawada Osiedle za kółkiem Rolniczym W zakres opracowania wchodzi kopanie koryta na poszerzeniu, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm, ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem kamiennym, ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca i w-wa ścieralna grubości po 4cm na powierzchni 2440m2, budowę zjazdów na pow. 83m2, budowa studni chłonnych o średnicy 120cm z podłączenie ścieków z polimerobetonu, budowę przepustu z rury HDPE śr. 50cm oraz ułożenie korytek ściekowych. Termin zakończenia zadania 29 maj 2015 roku Zadanie nr 2 Przebudowa drogi w m. Wólka Panieńska /osiedle Spokojne/ W zakres opracowania wchodzi rozebranie istniejącej podbudowy z tłucznia, kopanie koryta na całej szerokości drogi z wywozem urobku na odl. do 5km, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm, ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, spryskanie emulsją asfaltową, ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4cm na powierzchni 2941m2, budowę zjazdów do zabudowania na pow. 218,5m2, budowa dwóch przepustów z rury HDPE śr. 50cm oraz ułożenie korytek ściekowych. Termin zakończenia zadania 29 maj 2015 roku Zadanie nr 3 Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 110393L do drogi krajowej nr 74 w m. Płoskie W zakres opracowania wchodzi wykonanie następujących robót: budowa drogi gminnej na długości 30m i włączenia jej do dr. krajowej, budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej i przejścia dla pieszych do położonego po przeciwnej stronie chodnika. Wykonanie przepustów pod jezdnią i chodnikami, wykonanie oznakowania poziomego, pionowego w tym aktywnego przejścia dla pieszych typu wertykalnego. Termin zakończenia zadania 30 czerwiec 2015 roku Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszej gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Maksymalny okres gwarancji - 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji w liczbie 60 miesięcy otrzyma 10 pkt. Zamawiający nie przewiduje punktowania gwarancji powyżej 60 miesięcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 5 i 6, ustawy prawo zamówień publicznych, do 20 % .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.31.23-7, 45.11.10.00-8, 45.23.32.60-9, 45.23.24.51-8, 45.23.32.62-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: Dotyczy zadania 1: Przebudowa drogi w m. Zawada Osiedle za kółkiem Rolniczym dwie roboty budowlane odpowiadające opisowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda. Dotyczy zadania 2: Przebudowa drogi w m. Wólka Panieńska (osiedle Spokojne) dwie roboty budowlane odpowiadające opisowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda. Dotyczy zadania 3: Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 110393L do drogi krajowej nr 74 w m. Płoskie dwie roboty budowlane odpowiadające opisowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. Przez zamówienie wykonane należy rozumieć: 1) zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienie zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ. b) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w wykazie robót budowlanych - robót budowlanych o wartości i w ilości niezbędnej do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 5.1. i 5.2 SIWZ. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. c) dowodami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są: - poświadczenie, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń w zakresie budowy dróg. Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409 ze zm., Dz. U. 2014.768 z dnia 10.08.2014 zwaną w niniejszej SIWZ i załącznikach Ustawą Prawo Budowlane) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (posiadających uprawnienia określone w punkcie 5.2 SIWZ) oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej Dotyczy zadania nr 1- 400 000 zł brutto. Dotyczy zadania nr 2 - 400 000 zł brutto. Dotyczy zadania nr 3 - 100 000 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, w przypadku: śmierci, rozwiązania stosunku pracy, utraty uprawnień niezbędnych do wykonania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, choroby powyżej 14 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwe na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie. Wniosek, o którym mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu. 2) zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 3) zmiana terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj., niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: o charakterze niezależnym od stron, którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, na podstawie prowadzonego Wykonawcę dziennika pogody, inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. 4) inne zmiany niż wymienione w pkt. 1-3 w następujących sytuacjach: a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. c) nieprzewidzianych niekorzystnych warunków gruntowych; d) nieprzewidzianych niekorzystnych warunków atmosferycznych; e)zmiany zakresu robót w trakcie realizacji inwestycji; f)zmiany w projekcie; g)zmiany warunków finansowania h) zmiany technologiczne i) zmiany terminów zakończenia, j) zmiany dotyczące robót dodatkowych, uzupełniających k) robót zamiennych , l)zmiana stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, pokój 27, po wcześniejszym zamówieniu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 1, w tut. Urzędzie Otwarcie ofert 05.02.2015 r., o godzinie 09:00 w świetlicy Urzędu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Przebudowa drogi w m. Zawada Osiedle za kółkiem Rolniczym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi w m. Zawada Osiedle za kółkiem Rolniczym W zakres opracowania wchodzi kopanie koryta na poszerzeniu, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm, ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem kamiennym, ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca i w-wa ścieralna grubości po 4cm na powierzchni 2440m2, budowę zjazdów na pow. 83m2, budowa studni chłonnych o średnicy 120cm z podłączenie ścieków z polimerobetonu, budowę przepustu z rury HDPE śr. 50cm oraz ułożenie korytek ściekowych. Termin zakończenia zadania 29 maj 2015 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.22.00.00-5, 45.11.10.00-8, 45.23.32.60-9, 45.23.24.51-8, 45.23.32.62-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Przebudowa drogi w m. Wólka Panieńska osiedle Spokojne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres opracowania wchodzi rozebranie istniejącej podbudowy z tłucznia, kopanie koryta na całej szerokości drogi z wywozem urobku na odl. do 5km, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm, ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, spryskanie emulsją asfaltową, ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4cm na powierzchni 2941m2, budowę zjazdów do zabudowania na pow. 218,5m2, budowa dwóch przepustów z rury HDPE śr. 50cm oraz ułożenie korytek ściekowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.22.00.00-5, 45.11.10.00-8, 45.23.32.60-9, 45.23.24.51-8, 45.23.32.62-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 110393L do drogi krajowej nr 74 w m. Płoskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres opracowania wchodzi wykonanie następujących robót: budowa drogi gminnej na długości 30m i włączenia jej do dr. krajowej, budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej i przejścia dla pieszych do położonego po przeciwnej stronie chodnika. Wykonanie przepustów pod jezdnią i chodnikami, wykonanie oznakowania poziomego, pionowego w tym aktywnego przejścia dla pieszych typu wertykalnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.22.00.00-5, 45.11.10.00-8, 45.23.32.60-9, 45.23.24.51-8, 45.23.32.61-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.