To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-22
Ogłoszenie nr 86139 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.
Szczecin: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I UBIORÓW SPORTOWYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13070-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340, krajowy numer identyfikacyjny
32098789500000, ul.
ul. Narutowicza
,
70231
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
261 45 48 38, faks
261 45 23 98, e-mail
15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mon.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa jednstka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I UBIORÓW SPORTOWYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):05-ZP-01-17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i ubiorów sportowych na potrzeby 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz instytucji i Jednostek Wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. Ubiory i sprzęt sportowy wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 i 3a - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. ( oddzielne dla każdej części postępowania). 1. Wykonawca dostarczy sprzęt i ubiory sportowe spełniające wymagania określone w załącznikach nr 2 ,3, 3a do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być: - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - w pierwszej kategorii, - na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę i rozmiar. 3. Wykonawca dostarczając przedmiot zamówienia zapewni zachowanie jednakowej wersji kolorystycznej danego rodzaju artykułu (w ramach jednej pozycji Formularza cenowego). 4. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol "Nazwa towaru Wykonawcy" nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu/sprzętu sportowego. 5. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi artykuły sportowe i sprzęt sportowy do instytucji i jednostek wojskowych wskazanych w zamówieniu (zgodnie z załącznikiem nr 11 do niniejszej SIWZ) w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 13.00. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony "protokołu odbioru" . 7. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany partiami. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego (z danej jednostki lub instytucji) dokładny termin dostawy - dzień i godzinę. 10. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury oraz dwóch egzemplarzy protokołu odbioru zgodnego z załącznikiem nr 12 do niniejszej SIWZ. 11. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego z danej jednostki lub instytucji. 12. Potwierdzeniem dokonania odbioru dostawy będzie podpisany przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego z danej jednostki lub instytucji protokół odbioru. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta - licząc od daty podpisania protokołu odbioru
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
37400000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zakup i dostawa ubiorów sportowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT153586.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 167056.14 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu sportowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje o unieważnieniu części 2 części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę sprzętu i ubiorów sportowych na potrzeby 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie oraz instytucji i jednostek będących na jego zaopatrzeniu. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W niniejszym postępowaniu (dot. części 2 postępowania) do siedziby Zamawiającego wpłynęło 6 ofert przy czym oferta najkorzystniejsza cenowo zawiera środek trwały w kwocie jednostkowej przewyższającej wartość 3 500 zł brutto. W takiej sytuacji zmianie ulega kwalifikacja wydatku , która powoduje, że Zamawiający nie posiada środków umożliwiających zawarcie i realizację umowy. Pozostałe oferty przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE PRAWNE : Wobec powyższego zaistniała przesłanka z art. 93 ust.1.pkt. 4.,oraz art.93 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych o unieważnieniu części 2 postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.