eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I UBIORÓW SPORTOWYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-22

Ogłoszenie nr 86139 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.

Szczecin: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I UBIORÓW SPORTOWYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13070-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340, krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, ul. ul. Narutowicza , 70231 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 45 48 38, faks 261 45 23 98, e-mail 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa jednstka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I UBIORÓW SPORTOWYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

05-ZP-01-17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i ubiorów sportowych na potrzeby 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz instytucji i Jednostek Wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. Ubiory i sprzęt sportowy wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 i 3a - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. ( oddzielne dla każdej części postępowania). 1. Wykonawca dostarczy sprzęt i ubiory sportowe spełniające wymagania określone w załącznikach nr 2 ,3, 3a do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być: - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - w pierwszej kategorii, - na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę i rozmiar. 3. Wykonawca dostarczając przedmiot zamówienia zapewni zachowanie jednakowej wersji kolorystycznej danego rodzaju artykułu (w ramach jednej pozycji Formularza cenowego). 4. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol "Nazwa towaru Wykonawcy" nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu/sprzętu sportowego. 5. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi artykuły sportowe i sprzęt sportowy do instytucji i jednostek wojskowych wskazanych w zamówieniu (zgodnie z załącznikiem nr 11 do niniejszej SIWZ) w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 13.00. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony "protokołu odbioru" . 7. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany partiami. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego (z danej jednostki lub instytucji) dokładny termin dostawy - dzień i godzinę. 10. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury oraz dwóch egzemplarzy protokołu odbioru zgodnego z załącznikiem nr 12 do niniejszej SIWZ. 11. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego z danej jednostki lub instytucji. 12. Potwierdzeniem dokonania odbioru dostawy będzie podpisany przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego z danej jednostki lub instytucji protokół odbioru. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta - licząc od daty podpisania protokołu odbioru

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 37400000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zakup i dostawa ubiorów sportowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT153586.99
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sk-SPORT , , ul. Siemińskiego 14, 35-203 , Rzeszów , kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167056.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167056.14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168330.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu sportowego
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu części 2 części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę sprzętu i ubiorów sportowych na potrzeby 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie oraz instytucji i jednostek będących na jego zaopatrzeniu. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W niniejszym postępowaniu (dot. części 2 postępowania) do siedziby Zamawiającego wpłynęło 6 ofert przy czym oferta najkorzystniejsza cenowo zawiera środek trwały w kwocie jednostkowej przewyższającej wartość 3 500 zł brutto. W takiej sytuacji zmianie ulega kwalifikacja wydatku , która powoduje, że Zamawiający nie posiada środków umożliwiających zawarcie i realizację umowy. Pozostałe oferty przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE PRAWNE : Wobec powyższego zaistniała przesłanka z art. 93 ust.1.pkt. 4.,oraz art.93 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych o unieważnieniu części 2 postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.