eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gozdnica › Przebudowa dróg gminnych nr 100924F; 100926F; 100917F w m. Gozdnica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-22

Ogłoszenie nr 86136 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.

Gozdnica: Przebudowa dróg gminnych nr 100924F; 100926F; 100917F w m. Gozdnica.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 58869


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gozdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 52511600000, ul. ul. Świerczewskiego 2, 68130 Gozdnica, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 601 076, faks 683 601 076, e-mail referatgm2@gozdnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bipgozdnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych nr 100924F; 100926F; 100917F w m. Gozdnica.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n.: "Przebudowa dróg gminnych nr 100924F; nr 100926F; 100917F w m. Gozdnica" - Zgodnie z załączoną do SIWZ, dokumentacją projektową, STWiOR. Załączone kosztorysy ofertowe ( ślepe) nie stanowią podstawy rozliczenia i należy je traktować jako dokument pomocniczy przy ustalaniu zakresu robót do złożonej oferty cenowej. 3.1 Opis stanu istniejącego i lokalizacja dróg na terenie miasta Gozdnica wg poniższego zestawienia : Droga nr 100926F ;ul. 3Maja ; dz. nr ewidencyjny 573 ; 540; 605/6; 611 Jezdnia z kostki kamiennej granitowej pokryta warstwą asfaltu, chodnik obustronny o nawierzchni z płytek betonowych; krawężniki granitowe. Jezdnia odwodniona do wpustów ulicznych. Nawierzchnia jezdni i chodników spękana i zużyta pod względem technicznym, w drodze występuje uzbrojenie wodno-kanalizacyjne i gazowe ( siec kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieć wodna i gazowa. Sieć gazowa przebiega głównie w chodnikach) Uwaga - chodnik położony wzdłuż budynku nr 3 ulega rozbiórce i wyminie nawierzchni tylko w granicach działki nr 573 Droga nr 100917F; ul. Świerczewskiego - działki nr ewidencyjny 574; 552; 541. Jezdnia z kostki kamiennej granitowej pokryta warstwą asfaltu, chodnik obustronny - jedna strona o nawierzchni płytek betonowych; druga strona o nawierzchni asfaltowej, krawężniki betonowe . Jezdnia z odwodnieniem. Nawierzchnia jezdni i chodników z płytek betonowych spękana i zużyta pod względem technicznym, w drodze występuje uzbrojenie wodno-kanalizacyjne i gazowe oraz siec elektroenergetyczna ( sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieć wodna i gazowa) . Sieć gazowa i elektroenergetyczna przebiega głównie w chodnikach. Droga nr 100924F ; ul. Kościelna dz. nr 454 Jezdnia betonowa i z płyt betonowych częściowo pokryta warstwą asfaltu, chodnik obustronny o nawierzchni płytek betonowych; na niewielkim odcinku o nawierzchni gruntowej, krawężniki betonowe. Jezdnia bez odwodnienia. Nawierzchnia jezdni i chodników z płytek betonowych spękana i zużyta pod względem technicznym, w drodze występuje uzbrojenie wodno-kanalizacyjne i gazowe oraz siec elektroenergetyczna ( sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieć wodna i gazowa) . Sieć gazowa i elektroenergetyczna przebiega głównie w chodnikach 3.2 Zakres prac budowlanych W ramach przebudowy planuje się: - wzmocnienie nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów poprzez dostosowanie do aktualnie obowiązujących normatywów obciążeń ruchem przy zastosowaniu nowych materiałów, - poprawę geometrii skrzyżowań ulic, która zwiększy bezpieczeństwo ruchu oraz poprawi przepustowość, - usankcjonowanie miejsc postoju pojazdów i odseparowanie ich od głównych ciągów komunikacyjnych, - wprowadzenie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego związanych z ruchem pieszym w rejonie obiektów użyteczności publicznej (przejścia dla pieszych pełniące jednocześnie funkcję progów zwalniających oraz separacja ruchu pieszego od kołowego za pomocą azylów i barier drogowych). - ul. Świerczewskiego w zakresie jezdni, chodników, miejsc postojowych i zjazdów ( od skrzyżowania z ul. 3Maja i Matejki do skrzyżowania z ul. Kolejową ) - dł. przebudowy 199,5 m. - ul. Kościelna w zakresie jezdni, chodników, parkingów i zjazdów ( od skrzyżowania z ul. Zacisze do skrzyżowania z ul. Matejki ) - dł. przebudowy 280,5 m - ul. 3 Maja w zakresie jezdni, chodników, parkingu i zjazdów ( od skrzyżowania z ul. Świerczewskiego do skrzyżowania z ul. 1Maja ) - dł. przebudowy 250,0 m. - odzyskanie z rozbieranych chodników płytek betonowych nieuszkodzonych, złożenie na paletach i odwiezienie na wskazany plac składowy na odległości do 1,5 km Zakłada się odzysk nim. 15% w stosunku do powierzchni chodników z nawierzchnią z płytek betonowych. 3.3. Opis stanu projektowanego. a. Drogi w planie i profilu podłużnym. Modernizacja przedmiotowych odcinków dróg gminnych z zachowaniem ich dotychczasowego przebiegu. Korekcie podlegają jedynie promienie włączeń poszczególnych ulic w rejonie skrzyżowań. Jest to związane z potrzebą poprawy przepustowości i lepszej obsługi komunikacyjnej. Wszelkie rozwiązania odbiegające od dotychczasowego przebiegu wykonać zgodnie z geometrią wg planu sytuacyjnego. W ulicy Kościelnej wprowadza się nawierzchnie utwardzone dla postoju pojazdów oraz przejście dla pieszych w formie progu wyspowego. W ulicy Świerczewskiego przebudowie podlega nawierzchnia jezdni, chodników i zjazdów. Dodatkowa wprowadza się peron przystankowy dla wysiadających w rejonie Miejskiego Ośrodka Zdrowia. Wprowadza się również jednostronne poszerzenie chodnika w celu wprowadzenia parkowania równoległego na odcinku wzdłuż ośrodka zdrowia. Niwelety poszczególnych ulic będą podlegały jedynie korekcie o grubość nowych nawierzchni. Zachowany zostaje ich spadek w kierunku istniejących wpustów deszczowych. b. Drogi w przekroju poprzecznym. Planuje się zachowanie istniejących przekrojów ulicznych, to jest jezdnia bitumiczna obramowana obustronnie krawężnikiem betonowym na ławie betonowej i obustronnym chodnikiem z kostki brukowej betonowej. Elementy te podlegały będą jedynie wymianie i korekcie w odniesieniu do nowej niwelety dróg. Ze względów czytelności i bezpieczeństwa ruchu pieszego optycznie wydzielone zostaną różnymi kolorami przejazdy przez chodnik stanowiące dojazdy do posesji. Również wzdłuż krawędzi chodnika planuje się ułożenie pasa, na szerokość kostki, z kostki w kolorze czerwonym co stanowić będzie dodatkową barierę optyczną mającą wpływ na bezpieczeństwo ruchu. Jako dodatkowy element bezpieczeństwa ruchu pieszych wprowadza się w rejonach skrzyżowań i przejść dla pieszych bariery łańcuchowe U 12b oddzielające jezdnię od chodnika. Również w rejonie Zakładów CRH wprowadza się dodatkowo przejście dla pieszych w formie progu zwalniającego zgodnie z rysunkiem nr 3. Planuje się zachowanie istniejącego przekroju poprzecznego. Przed ułożeniem nowych warstw bitumicznych, które podniosą niweletę śr. o 6cm, korekty wysokościowej będą wymagały krawężniki. Całość nawierzchni należy sfrezować tak aby wyrównać istniejące podłoże niwelując nierówności (średnio 2cm). Projektuje się światło krawężnika o wartości 10cm. Planuje się wymianę krawężników na całym odcinku drogi na krawężniki betonowe 15x30cm. Na wjazdach i przejściach zastosować krawężniki najazdowe wtopione 15x22cm. Krawężnik na wysokości przejścia i zjazdów do posesji należy obniżyć do uzyskania światła 2cm. Na włączeniach dróg bocznych skrzyżowaniach zastosować krawężniki łukowe o promieniach właściwych dla danego włączenia. Projektuje się dwustronny spadek poprzeczny nawierzchni od osi w kierunku krawężnika o wartości 2%. Chodnik dla pieszych o spadku 2% w kierunku jezdni ulicy. Chodnik od strony posesji należy oddzielić obrzeżem betonowym 8x30cm lub wykonać do istniejących ogrodzeń, ścian budynków. Wszelkie okna piwniczne i drzewa w ciągu chodnika obramować obrzeżem betonowym 8x30cm. Na wjazdach od strony posesji zastosować krawężnik wtopiony 15x22cm na ławie betonowej. c. Konstrukcja przekroju poprzecznego dróg. W związku ze złym stanem nawierzchni ulic modernizacja obejmuje wzmocnienie ich konstrukcji i obejmuje korekcyjne frezowanie do głębokości 2cm, następnie ułożenie siatki antyrysowej - geosiatka w celu zapobieżenia przenoszeniu istniejących spękań na nowe warstwy nawierzchniowe. Następnie wprowadza się wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną o średnim zużyciu 100kg/m2. Elementem wieńczącym będzie całkowicie nowa warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4cm. Konstrukcja przekroju poprzecznego drogi. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr.4cm - warstwa profilująco-wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o śr. zużyciu 100kg/m2 - geosiatka Rn=80kN na szerokości całej jezdni - istniejąca nawierzchnia bitumiczna Konstrukcja przekroju poprzecznego chodników - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr.8cm - podsypka cementowo-piaskowa o gr. 3cm - warstwa profilująco - odsączająca z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 10cm Konstrukcja przekroju poprzecznego zjazdów indywidualnych. - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr.8cm - podsypka cementowo-piaskowa o gr. 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. 20cm Zagospodarowanie elementów małej architektury W rejonie zjazdu z ul. 3 Maja na ul. Sikorskiego należy wykonać elementy małej architektury z cegły klinkierowej pełnej. W zamian za istniejące ławki okalające drzewa należy wymurować na planie koła o śr. zewn. 2,5m (z pierścieniem wewn. na drzewo) 4 murki o szerokości 0,5m i wysokości 0,6m. Również na odcinku oddzielającym chodnik od terenu zielonego (20mb) należy ustawić taki murek o szerokości 0,5m i wysokości 0,6m z cegły klinkierowej pełnej. Wszystkie elementy posadowić na fundamencie z betonu klasy C15/18 o wymiarach 0,7m szerokości i 0,5m głębokości. W sąsiedztwie murków ustawić na fundamencie betonowym trzy ławki parkowe dostarczone przez Zamawiającego ( materiał inwestora ) d. Odwodnienie Projekt nie zakłada interwencji w istniejący system odwodnienia ulic objętych opracowaniem. W ramach przebudowy należy wymienić wszystkie elementy żeliwne wpustów na nowe. e. Urządzenia obce W ramach zadania należy wykonać regulację wszystkich napotkanych urządzeń obcych w pasie drogowym. Należy też ocenić ich stan techniczny i w przypadku braku możliwości ich dostosowania do wymagań nowych nawierzchni poinformować o tym Zarządcę danej sieci oraz Zamawiającego. f. Organizacja ruchu na czas trwania robót i docelowa Projekt organizacji ruchu na czas wykonywanych robót zostanie opracowany przez Wykonawcę robót i dostosowany do harmonogramu prowadzonych remontów z uwzględnieniem kolejności ich realizacji i wymaganych zamknięć i utrudnień. Projekt zostanie opracowany w sposób uwzgledniający potrzeby komunikacyjne firm i mieszkańców ulic objętych przebudową. W ramach przebudowy ulic zaplanowano wymianę całego istniejącego oznakowania pionowego oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego dla przejść dla pieszych zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu. Na przejściu dla pieszych z azylem przy skrzyżowaniu ulicy 3 Maja z ul. Żagańską ustawić oznakowanie aktywne zasilane energią słoneczną. 3.4 Technologia robót Po wprowadzeniu uzgodnionej tymczasowej organizacji ruchu należy wykonać prace rozbiórkowe istniejących nawierzchni. Po wytyczeniu geodezyjnym planowanych robót należy przystąpić do prac brukarskich. Ze względu na możliwość wystąpienia nie zinwentaryzowanych sieci prace należy prowadzić ze szczególną ostrożnością. Wszystkie zbliżenia do istniejących sieci prowadzić w sposób ręczny. W pierwszej kolejności należy wykonać prace związane z ułożeniem krawężników. Następnie po ustawieniu krawężników można wykonać nawierzchnie chodników i zjazdów oraz przygotować podłoże pod ułożenie nowej nawierzchni. W dalszej kolejności można przystąpić do układania warstw bitumicznych zgodnie z technologią. Elementem końcowym będzie wprowadzenie nowych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego i przywrócenie docelowego oznakowania. Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie przyjętą dla nich technologią producenta, obowiązującymi przepisami, normami branżowymi i w zgodności ze sztuką budowlaną. Dokładny opis zakresu i technologii wykonania znajduje się w załączonej dokumentacji , przedmiarze robót oraz opracowanej specyfikacji technicznej. Zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacja projektową. Załączone kosztorysy ofertowe ( ślepe) nie stanowią podstawy rozliczenia i należy je traktować jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu zakresu robót do złożenia oferty cenowej Wymaga się, aby Wykonawcy na wykonane roboty udzielili minimum 36-miesięcznej; maksimum 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na okres 48 miesięcy jakości, natomiast na zainstalowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru ostatecznego. 3.5 Wykonanie robót budowlanych. 1. Roboty budowlane 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ), z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót. 3) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez stwierdzonych usterek. 4) W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. 5) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 6) Użyte w dokumentacji nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 7) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 8) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, f) zmiany w dokumentacji i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów. g) protokoły z przeprowadzonych prób i badań, h) powykonawcze pomiary geodezyjne. 9) Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom odpowiedniej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 10) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 11) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. Płytki chodnikowe, kostkę brukową (nieuszkodzone) i frezowinę Wykonawca złoży na paletach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 1,5 km od miejsca robót. 12) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a) Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2014 poz. 883 ze zmianami) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu lub udostępniany na rynku krajowym, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i zamierzonemu zastosowaniu co oznacza, że jego właściwości użytkowe umożliwiają prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma on być zastosowany w sposób trwały, spełnienie podstawowych wymagań, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. b) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 290) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem. 2.Zatrudnienie - Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca1974r. -Kodeks pracy. (z wyłączeniem kadry kierowniczej i administracyjnej oraz kierowników budowy). *Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia pracownika fizycznego na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę min 3 osoby (po min jednej osobie w n/w zakresie) wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Operator walca przy wykonywaniu nawierzchni z betonu asfaltowego przedmiotu zamówienia; b) Operator rozściełacza przy wykonywaniu nawierzchni z betonu asfaltowego przedmiotu zamówienia c) Zatrudnionych przy układaniu nawierzchni chodników dotyczącego przedmiotu zamówienia. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 2.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233220-7, 45233222-1, 45233000-0, 45230000-8, 45233280-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT996654.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TANDEM PrzedsiębirstwoBudowlano-Drogowe Sp. z o.o., s.kubalewska@tandemzagan.pl, 68-200, 68-200, Żary, kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1225885.6
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1225885.6
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1314234.77
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.