eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Remont pomieszczeń 2 piętra w segmencie A przy ul. Zegadłowicza 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Sosnowiec: Remont pomieszczeń 2 piętra w segmencie A przy ul. Zegadłowicza 3
Numer ogłoszenia: 86065 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń 2 piętra w segmencie A przy ul. Zegadłowicza 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota remontowo-budowlana pn: Remont pomieszczeń 2 piętra w segmencie A przy ul. Zegadłowicza 3, polegająca na wykonaniu:Robót budowlanych - zgodnie z CPV 45000000-7 - Roboty budowlane 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45410000-4 - Tynkowanie 45442100-8 - Roboty malarskie 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli. Roboty, których dotyczy niniejsza specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie remontu pomieszczeń 2 piętra w segmencie A przy ul. Zegadłowicza 3. Roboty malarskie i tynkowe zmycie i zeskrobanie starej farby, uzupełnieniu fragmentów tynków zwykłych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, malowanie powierzchni ścian i stropów farbami lateksowymi odpornymi na szorowanie na mokro z możliwością zmywania zanieczyszczeń. Instalowanie drzwi , emontaż stolarki drzwiowej montaż drzwi płytowych. Ościeżnice stalowe regulowane. Skrzydła z płyty otworowej laminowanej laminatem CPL 0,7 w kolorze w-g wzornika producenta do ustalenia na budowie. Wyposażenie: okucia standard, zamek wpuszczany z wkładką patentową. Roboty posadzkowe. zerwanie starych wykładzin z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, rozebranie warstw podkładowych pod posadzkami do powierzchni konstrukcyjnej stropu, wykonanie izolacji z folii w płynie w pomieszczeniach mokrych, wykonanie podkładu pod wykładziny rulonowe z tworzyw sztucznych, wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych z wywinięciem na ściany do wys. 10 cm. wykonanie okładzin ściennych wewnętrznych z płytek ceramicznych o wym. ok. 20 30 kolor RAL 1015 lub zbliżony. Plytki ceramiczne o E 0,5 % PN-EN 14411, wykonanie posadzek z płytek gresowych 30 30. Trwałe zabudowy meblowe. Wykonanie i montaż regałów na dokumentację. Wykonać w postaci kompletnej trwałej zabudowy meblowej o pełnej konstrukcji. Drzwi przesuwne drewnopodobne w systemie aluminium. Gł. 0,60 m , wys. 3,00 m . Półki usytuowane symetrycznie szer. ok 1,00 m , odległość miedzy półkami w pionie ok. 0,50 m. Drzwi wyposażone w zamki. Kolorystyka zabudów do ustalenia w trakcie realizacji. zgodnie z CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne wymiana urządzeń sanitarnych wymiana rur ciepłej wody wraz z podejściami dopływowymi i armaturą wymiana rur kanalizacyjnych wraz podejściami odpływowymi montaż klimatyzatorów ściennych typu SPLIT. Robót instalacyjnych elektrycznych - zgodnie z CPV CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowegoCPV 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznychInstalacja gniazd wtykowych Instalacja oświetleniowa Instalacja komputerowaInstalacja telefonicznaSystem sygnalizacji pożaru - zgodnie z CPVCPV 45312100-8 Instalowanie pożarowych systemów alarmowych wykonanie tras kablowych i ułożenie kablimontaż i podłączenie elementów systemu rozruch i oprogramowanie systemu przeszkolenie obsługi.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust. 1, pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przeprowadzeniu remontu pomieszczeń w czynnych obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł brutto każda. b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno - budowlane do kierowania robotami budowlanymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza dokonanie korzystnych dla Zamawiającego zmian technologii, materiałów lub sposobu wykonania elementów robót. Jako szczególnie uzasadnione będą brane pod uwagę zmiany wpływające na obniżenia kosztów ponoszonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w umowie w przypadku, gdy zachodzi konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy wynikająca z potrzeby wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych (lub robót dodatkowych) realizowanych na wniosek Zamawiającego, o czas proporcjonalny dla realizacji tych zamówień. 4. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót objętych umową, 2) wstrzymania prac przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub wystąpienia okoliczności wpływających na utrudnienia wykonania robót, a które są niezależne od Wykonawcy, 3) opóźnienia przekazania terenu robót z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego. 5. Zmiany wymienione powyżej mogą być dokonane po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku złożonego przez Wykonawcę. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zawierający opis proponowanych zmian i wycenę kosztów. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić o planowanym rozwiązaniu zastępczym (robotach dodatkowych), na co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem robót, których to dotyczy. 6. Zamawiający dopuszcza zmiany na stanowisku kierownika robót pod warunkiem, że osoba przewidziana do pełnienia ww. funkcji będzie posiadać kwalifikacje, co najmniej równe osobie wymienionej w umowie i ofercie Wykonawcy. 7. Ewentualne zmiany terminów określonych § 2 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. (budynek przy bramie głównej), 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 10:00, miejsce: w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim sp. z o.o. ul. 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Kancelaria III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.