eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Zakup aparatury pomiarowej do badań EMC wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz uruchomieniem stanowiska pomiarowego dla Instytutu Techniki i Aparatury Medycznej ITAM w Zabrzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Zabrze: Zakup aparatury pomiarowej do badań EMC wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz uruchomieniem stanowiska pomiarowego dla Instytutu Techniki i Aparatury Medycznej ITAM w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 85986 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniki i Aparatury Medycznej ITAM , ul. Roosevelta 118, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716013, faks 032 2765608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itam.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury pomiarowej do badań EMC wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz uruchomieniem stanowiska pomiarowego dla Instytutu Techniki i Aparatury Medycznej ITAM w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury pomiarowej do badań EMC wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz uruchomieniem stanowiska pomiarowego. 2. Oferowany sprzęt musi być praktycznie stosowany przez innych użytkowników na rynku europejskim od co najmniej dwóch lat. 3. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 zadania i dokładnie opisany w parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Zadanie nr 1 Odbiornik pomiarowy EMI z krokowym trybem skanowania, z analizatorem widma, z szybkim skanowaniem z zastosowaniem FFT, oraz siecią sztuczną wraz z uruchomieniem stanowiska pomiarowego Zadanie nr 2 Niezależne oprogramowanie dokumentująco-sterujące do automatycznych pomiarów EMI współpracujące z odbiornikiem pomiarowym EMI Zadanie nr 3 Wielofunkcyjny kompaktowy symulator zaburzeń EMC do badania odporności urządzeń 1-fazowych AC i DC o znamionowych parametrach zasilania do 300V/16A wraz z dodatkowym wyposażeniem z możliwością sterowania przebiegiem testu i tworzenia raportów z poziomu sterownika PC Zadanie nr 4 Zestaw do badania ESD zawierający symulator ESD wraz z modułem rozładowczym RC o zasilaniu sieciowym 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z poniższymi zastrzeżeniami: a. Zamawiający wymaga złożenia oferty łącznej na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2, tzn. wykonanie obu zadań musi być zrealizowane przez jednego Wykonawcę; b.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pozostałe zadania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadań nr 1 i 2 (łącznie) jest wniesienie wadium. Wykonawcy, którzy przystąpią do niniejszego postępowania w zakresie realizacji ww. zadań, powinni obowiązkowo wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100 groszy). W zakresie realizacji pozostałych zadań (nr 3 i nr 4) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 września 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, Oddział w Zabrzu 34 1240 4849 1111 0000 5346 0017 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca załączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiedni dokument (oryginał) należy złożyć w oddzielnej kopercie do Działu Finansowo-Księgowego Instytutu Techniki i Aparatury Medycznej ITAM w Zabrzu (za pośrednictwem Sekretariatu). Jednocześnie zaleca się, aby kserokopię złożonego dokumentu wpiąć do oferty. Z treści poręczenia - gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Poręczyciela / Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Pzp oraz w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp. 7.Przy wnoszeniu wadium, Wykonawca jest obowiązany wskazać, jakiego postępowania i jakiego zadania dotyczy wnoszone wadium. 8. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp. 9. Oferta musi być zabezpieczona wadium od dnia otwarcia ofert przez okres 30 dni. W przypadku przesunięcia terminu składania ofert należy uwzględnić nowy termin ważności wadium. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą, należy przedłużyć okres ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, należy wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający wymaga wykazania: dla zadania nr 1 wykonanych co najmniej 3 (trzech) głównych dostaw oodbiornika pomiarowego EMI z krokowym trybem skanowania, z analizatorem widma oraz siecią sztuczną do 3 (trzech) akredytowanych polskich laboratoriów EMC na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto każda; dla zadania nr 2 wykonanych co najmniej 3 (trzech) głównych dostaw niezależnego oprogramowania dokumentująco-sterującego do automatycznych pomiarów EMI współpracującego z odbiornikiem pomiarowym EMI do 3 (trzech) akredytowanych polskich laboratoriów EMC na kwotę minimum 25 000,00 zł brutto każda; dla zadania nr 3 wykonanych co najmniej 3 (trzech) głównych dostaw wielofunkcyjnego kompaktowego symulatora zaburzeń EMC do badania odporności urządzeń 1-fazowych AC i DC o znamionowych parametrach zasilania do 300V/16A , z możliwością sterowania przebiegiem testu i tworzenia raportów z poziomu sterownika PC do 3 (trzech) akredytowanych polskich laboratoriów EMC na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto każda; dla zadania nr 4 wykonanych co najmniej 3 (trzech) głównych dostaw zestawu do badania ESD zawierającego symulator ESD wraz z modułem rozładowczym R/C o zasilaniu sieciowym do 3 (trzech) akredytowanych polskich laboratoriów EMC na kwotę minimum: 25 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zadanie nr 1: świadectwo wzorcowania przyrządu dokonanego przez producenta zgodnie z ISO 17025. Zadanie nr 2: nośnik elektroniczny zawierający wersję demonstracyjną oprogramowania (płyta CD, pendrive). Zadanie nr 3: świadectwo wzorcowania przyrządu dokonanego przez producenta zgodnie z ISO 17025. Zadanie nr 4: świadectwo wzorcowania przyrządu dokonanego przez producenta zgodnie z ISO 17025

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itam.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Techniki i Aparatury Medycznej ITAM Adres: 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 118.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Instytut Techniki i Aparatury Medycznej ITAM, 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 118, budynek B-7, VI piętro - pokój 6.13 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiornik pomiarowy EMI z krokowym trybem skanowania, z analizatorem widma, z szybkim skanowaniem z zastosowaniem FFT oraz siecią sztuczną wraz z uruchomieniem stanowiska pomiarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiornik pomiarowy EMI z krokowym trybem skanowania, z analizatorem widma, z szybkim skanowaniem z zastosowaniem FFT oraz siecią sztuczną wraz z uruchomieniem stanowiska pomiarowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. masa urzadzenia - 10
    • 3. uruchomienie stanowiska pomiarowego - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Niezależne oprogramowanie dokumentująco-sterujące do automatycznych pomiarów EMI współpracujące z odbiornikiem pomiarowym EMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niezależne oprogramowanie dokumentująco-sterujące do automatycznych pomiarów EMI współpracujące z odbiornikiem pomiarowym EMI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. funkcjonalność - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wielofunkcyjny kompaktowy symulator zaburzeń EMC do badania odporności urządzeń 1-fazowych AC i DC o znamionowych parametrach zasilania do 300V/16A wraz z dodatkowym wyposażeniem z możliwością sterowania przebiegiem testu i tworzenia raportów z poziomu sterownika PC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjny kompaktowy symulator zaburzeń EMC do badania odporności urządzeń 1-fazowych AC i DC o znamionowych parametrach zasilania do 300V/16A wraz z dodatkowym wyposażeniem z możliwością sterowania przebiegiem testu i tworzenia raportów z poziomu sterownika PC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw do badania ESD zawierający symulator ESD wraz z modułem rozładowczym R/C o zasilaniu sieciowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do badania ESD zawierający symulator ESD wraz z modułem rozładowczym R/C o zasilaniu sieciowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. funkcjonalność - 15
    • 3. okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.