eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Słupia › Budowa stacji uzdatniania wody wraz magistralą wodociągową i remont ujęć wody w miejscowości Zamkowa Wola dla potrzeb Gminy Nowa Słupia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Nowa Słupia: Budowa stacji uzdatniania wody wraz magistralą wodociągową i remont ujęć wody w miejscowości Zamkowa Wola dla potrzeb Gminy Nowa Słupia
Numer ogłoszenia: 85955 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia , ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody wraz magistralą wodociągową i remont ujęć wody w miejscowości Zamkowa Wola dla potrzeb Gminy Nowa Słupia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowych robót budowlanych polegających na: a) Remont stacji uzdatniania wody w Zamkowej Woli: - rozwiązanie funkcjonalne - projektowany budynek to parterowy obiekt z podpiwniczeniem, wejście do budynku bezpośrednio z terenu poprzez schodek wysokości 10 cm, w budynku przewidziano dwa pomieszczenia na jednym poziomie: chlorownię i pomieszczenie filtrów, - układ konstrukcyjny - układ konstrukcyjny podłużny bez zmian, budynek na parterze będzie posiadał pomieszczenie chlorowni oraz pomieszczenie z filtrami, wejście od strony południowej, piwnica do zasypania i likwidacji, - dach - wykonano jako gestożebrowy, należy rozebrać istniejące pokrycie, wyczyścić wylewkę cementową, zaizolować, ocieplić styropianem i położyć papę termozgrzewalną na warstwie podkładowej z kominkami wentylacyjnymi, rynny i rury spustowe z PCV doprowadzić do samego gruntu, - stropy - na Sali głównej z filtrami stropodach bez zmian, należy wyczyścić widoczne zbrojenie, zaimpregnować środkami przeciwkorozyjnymi i położyć warstwę tynku cementowo wapiennego III kategorii, - ściany - murowe bez zmian, ściany w pokoju chlorowni wykonać z płyt GKFI gr. 12,5 mm na ruszcie aluminiowym szerokości 55 mm, wypełnionym wełną mineralną gr. 5 cm, wszystkie ściany budynku ocieplić od zewnątrz, ścianę nadziemia styropian EPS 50 gr. 6 cm wg. technologii lekkiej mokrej, tynk silikonowy lub krzemianowy, - fundamenty - bez zmian, przewidzieć drenaż opaskowy, - elementy wykończeniowe, - instalacje - do budynku jest doprowadzona instalacja wodociągowa, która ulegnie zmodyfikowaniu. Kanalizacja zostanie przyłączona do osadnika wód popłucznych z umywalki, do budynku jest wykonane przyłącze energetyczne, instalacja elektryczna do wymiany, - stolarka - cała stolarka okienna i drzwiowa do wymiany, okna i drzwi zewnętrzne z PCV w kolorze białym, drzwi zewnętrzne do chlorowni stalowe ocieplone wełną mineralną, drzwizewnętrzne stalowe ocieplone wełną mineralną z doświetleniem na górze - wykonywane indywidualnie do pomieszczeń filtrów - dwuskrzydłowe, - Konstrukcje - przewidziano likwidację stropu nad piwnicą. Okna od piwnic zamurować bloczkami betonowymi, piwnice zasypać gruzobetonem, komin rozebrać na parterze do wysokości stropu, pozostawić 1 kanał czynny, ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej na słupkach z kształtowników, brama stalowa na słupkach metalowych z kształtowników. b) Woda z remontowanych studni Nr 1 i Nr 2 równocześnie będzie tłoczona podziemnymi agregatami pompowymi do SUW, a po procesie uzdatniania będzie gromadzona w adaptowanym zbiorniku wyrównawczym żelbetowym podziemnym jednokomorowym o objętości użytkowej V=500 m3. Uzdatniona woda ze zbiornika wyrównawczego będzie grawitacyjnie napływała do istniejącej i projektowanej rozdzielczej sieci wodociągowej. c) W budynku przewiduje się wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i siłowej zasilające urządzenia elektryczne. d) sieć wodociągowa zasilająca w wodę zbiorniki na terenie stacji wodociągowej w msc. Zamkowa Wola, zakres: - rury - sieć wodociągowa zasilająca zbiornik stacji uzdatniania wody projektuje się z rur Dz110/6,6 mm PE 100 PN 10 SDR17, - rury do przewiertu sterowanego (horyzontalnego) - do przewiertu sterowanego zastosować rury PE trójwarstwowe SDR11 PE100 o średnicy Dz 110x110 mm, - zasuwy - na projektowanym wodociągu przewidziano zastosowanie zasuw odcinających fi 100 mm o ciśnieniu PN 10 przeznaczonych do wody, - zawory napowietrzająco - odpowietrzające, - bloki oporowe, - bloki podporowe, - projektowane odcinki sieci wodociągowej zasilającej zbiorniki będą usytuowane wzdłuż sieci istniejącej fi 400 mm żel. oraz Dz 160mm PE w odległości od ok. 1,0m do kilku metrów w zależności od lokalnych możliwości terenowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę zdolnego do należytego wykonania zamówienia uznany zostanie wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę zdolnego do należytego wykonania zamówienia uznany zostanie Wykonawca, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonywaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wykazać co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków obejmujące branżę: budowlaną, sanitarną i elektryczną o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie : Wykonawca spełnia/nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagana jest informacja o podstawie do dysponowania osobą/ami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - Kierownik budowy: w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - Kierownik robót: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - Kierownik robót: w specjalności Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie : Wykonawca spełnia/nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. Kosztorys ofertowy.3. Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcą, załącza zał. nr 2 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 4. Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowi tajemnice przedsiębiorstwa zał. nr 9 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez Pełnomocnika. 6. Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżet gminy, pożyczka z WFOŚiGW..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.