eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie zadań remontowych w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Szczecin: Wykonanie zadań remontowych w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 85881 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie , ul. T. A. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803502.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadań remontowych w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie przy ul. płk. T.A. Starzyńskiego 1 robót budowlanych polegających na: - remoncie pomieszczenia gospodarczego, - zaprojektowaniu i wykonaniu remontu pomieszczeń technicznych i magazynowych, - remoncie chodnika i schodów zewnętrznych od strony podwórka, - wykonaniu i montażu punktów stałego kotwienia na dachu budynku, - wykonaniu doświetlenia wejść głównych do budynku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.30.00.00-6, 45.23.21.30-2, 45.26.13.20-3, 45.26.25.21-9, 45.45.31.00-8, 45.26.25.00-6, 45.26.25.10-9, 45.23.14.00-9, 45.11.13.00-1, 45.26.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) - dotyczy tylko I części zamówienia. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza możliwości wnoszenia wadium w innych formach. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym II Oddziale w Szczecinie, nr rachunku: 75 8355 0009 0060 5306 2000 0001, z dopiskiem (Przetarg nieograniczony na wykonanie zadań remontowych w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie - część I). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w Ustawie pzp. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (NBP) dodatkowych warunków (np. żądanie wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek NBP, albo żądanie złożenia np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu NBP z żądaniem zapłaty). Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z ww. form, należy dołączyć do oferty (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości dokumentu). Zamawiający zwróci wadium na warunkach określonych w Ustawie pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Ustawie pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I część zamówienia: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia (umowy) odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie modernizacji lub remontu pomieszczeń piwnicznych, magazynowych lub ciągów komunikacyjnych, o wartości robót nie mniejszej niż 300.000,00 złotych brutto każda oraz potwierdzi, że wskazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. II część zamówienia: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla II części zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I część zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum po jednej osobie posiadającej - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. takimi, które są aktualnie wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (co najmniej jedna osoba), instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnej (co najmniej jedna osoba), albo inne uprawnienia, umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach. II część zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. taką, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zdolność Wykonawcy do należytego wykonania I części zamówienia zostanie zweryfikowana na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy pzp, tj. zostanie oceniona przez Zamawiającego w aspekcie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w odniesieniu do jego rzetelności, rozumianej w szczególności jako solidne i sumienne wywiązanie się Wykonawcy z uprzednio zaciągniętych zobowiązań w ramach profesjonalnej realizacji zleconych mu robót, potwierdzonych dokumentami. Wykonawca wykaże zdolność do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 80% robót spośród wszystkich najważniejszych robót wskazanych przez siebie w Wykazie robót budowlanych -w ilości maksymalnie 5, które spełniają warunki udziału w postępowaniu i potwierdzonych dowodami. Ocena zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia nastąpi niezależnie od konieczności wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. W celu dokonania przez Zamawiającego weryfikacji zdolności Wykonawcy do należytego wykonania I części zamówienia w Wykazie robót budowlanych jest on zobowiązany wskazać w sposób jednoznaczny ,np. poprzez wyodrębnienie: roboty budowlane wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, dla potwierdzenia spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, pozostałe najważniejsze roboty budowlane, które Wykonawca wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, a także roboty, które nie wykonał lub wykonał w sposób nienależyty oraz niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej i nie zostały prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. płk. T.A. Starzyńskiego 1, pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. płk. T.A. Starzyńskiego 1, Biuro przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń gospodarczych, pomieszczeń technicznych i magazynowych, chodnika i schodów zewnętrznych oraz wykonanie i montaż punktów stałego kotwienia na dachu budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: remont pomieszczeń gospodarczych, pomieszczeń technicznych i magazynowych, chodnika i schodów zewnętrznych oraz wykonanie i montaż punktów stałego kotwienia na dachu budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.32.00.00-6, 45.23.21.30-2, 45.26.13.20-3, 45.26.25.21-9, 45.45.31.00-8, 45.26.25.00-6, 45.26.25.10-9, 45.23.14.00-9, 45.11.13.00-1, 45.26.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie doświetlenia wejść głównych do budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie doświetlenia wejść głównych do budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie, przy ul. płk. T.A. Starzyńskiego 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.31.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.