eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Wywóz odpadów z terenu Gminy Jastków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Jastków: Wywóz odpadów z terenu Gminy Jastków
Numer ogłoszenia: 85849 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, faks 081 5020144.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów z terenu Gminy Jastków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych częściowo higenizowanych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Snopkowie Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań; - podstawienia kontenera na osady, załadunku kontenera z osadem na środki transportowe - gospodarowania przedmiotowymi osadami przez co rozumie się wywóz mas osadowych poza teren oczyszczalni, a następnie ich odzysk ( z wyłączeniem zagospodarowania osadów w gruncie) lub unieszkodliwienie z zachowaniem wymogów określonych przepisami: - ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. z 2010r. nr 185 poz. 1243) t.j.) - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13.07.2010r.w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U.z 2010r. Nr 137, poz. 924) - ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2008r. nr 25, poz. 150 tj. z późn. zm.) Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy o odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z przepisów w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze postępowanie z osadami od momentu załadunku osadów na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie. Wykonawca nie może powierzyć zamówienia podwykonawcom, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: 1) prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w tym komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, 2) prowadzenie działalności w zakresie transportu osadów ściekowych. Przedmiotowy osad pochodzi z procesów oczyszczania ścieków w Oczyszczalni w Snopkowie. Osad poddany jest biologicznej stabilizacji tlenowej oraz odwodnieniu na prasie. Kod odpadu 19 08 05 ( ustabilizowane komunalne osady ściekowe) Przewidywana ilość odwodnionego osadu do odbioru - ok. 500 Mg rocznie Przewidywana ilość odbioru osadu w okresie 1 miesiąca - ok. 41,7 Mg Zawartość suchej masy: - ok. 14,75 % Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości wywożonych osadów z przyczyn spowodowanych głównie awariami, przestojami, ewentualnie przeznaczeniem części osadu do rolniczego wykorzystania przez miejscowych rolników. Osady poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2010r. Nr 134, poz. 924). Załadunek i odbiór osadu prowadzony będzie w cyklach miesięcznych. Poprzedzi go trwający ok. 3 doby proces odwodnienia na prasie. Osad będzie w procesie ciągłym transportowany taśmociągiem do podstawionego kontenera. Wylot taśmociągu zlokalizowany jest na wys. ok. 2,5 m nad poziomem terenu. Rozliczenie płatności za odebrany osad odbywać się będzie na podstawie objętości urządzenia służącego do jego okresowego gromadzenia Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do: - przedłożenia aktualnej decyzji odpowiedniego organu, zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, w tym komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, - przedstawić aktualną decyzję zezwalającą na transport osadów ściekowych, jeśli nie jest zwolniony z uzyskania odrębnej decyzji w tym zakresie na mocy art. 32 Ustawy o odpadach - przedstawić informację o miejscu wykorzystania przedmiotowych osadów z uwzględnieniem art. 9 Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, - przedstawić informację o sposobie gospodarowania przedmiotowymi osadami. Zamawiający nie dopuszcza sposobów odzysku odpadów wyszczególnionych w art. 43 ust. 1, pkt 1,4 i 5 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach., - zapewnić kontener do okresowego magazynowania osadu, załadunek oraz środki transportu do wywozu przedmiotowych osadów z terenu oczyszczalni do miejsca zagospodarowania osadu. - przyjąć odpowiedzialność za dalszy sposób postępowania z przedmiotowymi osadami zgodnie z przedstawionym sposobem i miejscem ich zagospodarowania oraz ponieść wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tym związane, - rozliczać ilość wywożonych osadów: Przekazać Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu miesiąca kalendarzowego Karty Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 08.12.2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673) Przed przystąpieniem do prasowania osadu Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę, co najmniej z 3- dniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia prasowania i wywozu osadów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIO-MED Sp. z o.o., ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120426,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118800,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dwóch kolejnych postępowaniach przetargowych prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego żaden z wykonawców nie złożył oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.