eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulan-Majorat › Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Internet sz@nszą Gminy Ulan-Majorat - II edycja

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Ulan-Majorat: Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Internet sz@nszą Gminy Ulan-Majorat - II edycja
Numer ogłoszenia: 85753 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ulan-Majorat , Ulan-Majorat 57, 21-307 Ulan-Majorat, woj. lubelskie, tel. 83 351 80 69, faks 83 351 80 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanmajorat.bip.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Internet sz@nszą Gminy Ulan-Majorat - II edycja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania dla 8 jednostek podległych Gminie Ulan-Majorat oraz 40 gospodarstw domowych z terenu gminy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostawę komputerów stacjonarnych dla gospodarstw domowych w ilości - 40 szt. 2.Dostawę drukarek dla gospodarstw domowych w ilości - 40 szt. 3.Dostawę komputerów stacjonarnych dla jednostek podległych - 50 szt. 4.Dostawę laptopów dla jednostek podległych - 4 szt. 5.Dostawę drukarek dla jednostek podległych - 3 szt. 6.Dostawę routerów dla jednostek podległych w ilości - 8 szt. 7.Dostawę listew zasilających - 94 szt. 8.Dostawę i instalację programu operacyjnego dla gospodarstw domowych - 40 szt. 9.Dostawę i instalację programu operacyjnego dla jednostek podległych - 54 szt. 10.Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla gospodarstw domowych - 40 szt. 11.Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla jednostek podległych - 54 szt. 12.Dostawę i instalację programu zabezpieczającego dla gospodarstw domowych w ilości - 40 szt. 13.Dostawę i instalację programu zabezpieczającego dla jednostek podległych w ilości - 54 szt. 14.Dostawę i instalację programu ochrony rodzicielskiej dla gospodarstw domowych - 40 szt. 15.Dostawę i instalację programu ochrony rodzicielskiej dla jednostek podległych - 51 szt. 16.Dostawę Licencji Praw Najmu - system operacyjny (jeśli dotyczy) 17.Dostawę Licencji Praw Najmu - program biurowy (jeśli dotyczy) 18.Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego w gosp. domowych - 40 szt. 19.Przegląd techniczny sprzętu komputerowego przed zakończeniem projektu - 94 szt. Urządzenia należy dostarczyć i uruchomić w następujących lokalizacjach jednostek podległych:- 1. Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Kępkach, Kępki 26A, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 6 szt. - 2. Szkoła Podstawowa w Sobolach, Sobole 69C, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 15 szt. - 3. Szkoła Podstawowa w Zakrzewie, Zakrzew 27, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 6 szt. - 4. Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Ulanie-Majoracie, Ulan-Majorat 53, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 15 szt. laptop - 2 szt., drukarka - 1 szt. - 5. Gminna Biblioteka Publiczna w Ulanie-Majoracie, Ulan-Majorat 55, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 4 szt., - 6. Gminna Biblioteka Publiczna w Ulanie-Majoracie Filia w Domaszewnicy, Domaszewnica 45, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 2 szt., laptop - 1 szt., drukarka - 1 szt. - 7. Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanie-Majoracie Ulan-Majorat 57, 21-307 Ulan-Majorat: laptop - 1 szt. - 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ulanie-Majoracie, Ulan-Majorat 57, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 2 szt., drukarka - 1 szt. Urządzenia należy dostarczyć i uruchomić w gospodarstwach domowych wskazanych przez zamawiającego w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz Specyfikacja techniczna (załącznik nr 3) do SIWZ. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 50.21.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji śmigłowców 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm 1) w zakresie laptopów: - Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 -Dokumenty poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star - Deklaracja zgodności CE dla komputera 2 )w zakresie komputerów stacjonarnych - Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 - Dokumenty poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star - Deklaracja zgodności CE dla komputera 3) w zakresie monitorów: - Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny - Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny - Deklaracja zgodności CE dla monitora - Certyfikat TCO 03 dla oferowanego monitora - Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Załącznik Nr 1 do SIWZ), Wypełniony druk Specyfikacji technicznej (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanmajorat.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ulan-Majorat Ulan-Majorat 57 21-307 Ulan-Majorat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ulan-Majorat Ulan-Majorat 57 21-307 Ulan-Majorat pokój nr 18 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.