eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Budowa kanalizacji deszczowej na ul. Postępu Rolniczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85720 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Płońsk: Budowa kanalizacji deszczowej na ul. Postępu Rolniczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46892-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037784700000, ul. ul. Płocka 39, 09100 Płońsk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 622 691, faks 023 663 13 40, e-mail zp@plonsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.plonk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji deszczowej na ul. Postępu Rolniczego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Az.ZP.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej na ul. Postępu Rolniczego. Zamówienie realizowane będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj", w myśl której rolą Wykonawcy jest przygotowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę i przeprowadzenie robót budowlanych. Celem realizacji niniejszego zamówienia jest wybudowanie kanalizacji deszczowej w ul. Postępu Rolniczego oraz ul. Zygmunta Noakowskiego na terenie osiedla "POŚWIĘTNE" w Płońsku. Kanalizacja deszczowa będąca przedmiotem opracowania jest niezbędna do prawidłowego odwodnienia ulic. Dotychczas odwodnienie odbywało się za pośrednictwem kratek deszczowych w ul. Postępu Rolniczego wpiętych do kanalizacji sanitarnej o200, stąd konieczność wybudowania kanału służącego wyłącznie odprowadzaniu wody opadowej i roztopowej. Na trasie projektowanego kanału deszczowego występują następujące kolizje: 1) kanał ciepłowniczy, 2) sieć wodociągowa, 3) sieć kanalizacji sanitarnej, 4) sieć gazowa, 5) sieć energetyczna, 6) telefoniczna, oraz ewentualnie w zależności od zaprojektowanej trasy kanału: 1) ogrodzenie placu zabaw, 2) słup oświetleniowy, 3) zieleń (drzewa, krzewy), 4) istnieje możliwość wystąpienia niezinwentaryzowanych urządzeń infrastruktury technicznej. Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia: 1) rury kanałowe o długości około 100 m, 2) izolacja termiczna zewnętrznej powierzchni rur kanałowych, jeżeli zajdzie konieczność, 3) studzienki rewizyjne w ilości niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania kanalizacji, 4) kanał w miarę możliwości powinien być zlokalizowany w chodniku ulicy Zygmunta Noakowskiego. W przypadku, gdy kanalizacja deszczowa zostanie zaprojektowana w chodniku, obowiązkiem Wykonawcy po zrealizowaniu robót będzie położenie nowej nawierzchni wraz ze stosowną podbudową na całym odcinku chodnika, w którym realizowane były roboty. Nową nawierzchnię należy wykonać z kostki betonowej, która będzie nawiązywać kształtem i kolorem do istniejącego chodnika w ul. Postępu Rolniczego. Przedstawiony w programie funkcjonalno-użytkowym opis ogólny przedmiotu zamówienia jest tylko materiałem pomocniczym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań. Przedstawione wielkości i parametry są orientacyjne. Ostateczne wielkości muszą być ustalone przez Wykonawcę w dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności pomiędzy danymi zawartymi w niniejszym opracowaniu, a danymi które zawarte zostaną w dokumentacji technicznej, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. Projektant może zaproponować inne rozwiązania Zamawiającemu. Projektant ma swobodę w doborze materiałów i technologii, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia. Dokumentacja projektowa obejmować musi następujące opracowania: 1) mapę d/c projektowych, 2) projekt budowlany kanalizacji deszczowej, 3) projekty przebudowy sieci infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanym kanałem deszczowym - jeżeli będą wymagane, 4) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 5) przedmiar robót, kosztorys inwestorski, 6) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Nie dopuszcza się używania w dokumentacji projektowej nazw własnych materiałów, urządzeń, technologii itp., które będą wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa powinna zapewniać opisanie przedmiotu zamówienia na realizację inwestycji zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku użycia nazw własnych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania tabeli równoważności, w której określi minimalne parametry zaprojektowanego wyrobu. W przypadku nieuprawnionego posługiwania się nazwami własnymi, Wykonawcę obciążą wszelkie koszty z tym związane. Zamawiający w takiej sytuacji nie ponosi żadnych kosztów związanych z nieuprawnionym posługiwaniem się nazwami własnymi. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) uzyskania wymaganych opinii i innych uzgodnień właściwych organów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, 2) uzyskania w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych (jeżeli będzie konieczność), uzyskania w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę bądź skutecznego zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Płońsku zamiaru wykonania kanalizacji deszczowej, 3) uzyskania decyzji pozwolenia na wycinkę drzew/krzewów - jeżeli będzie konieczność, 4) pełnienia nadzoru autorskiego, w fazie realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy, 5) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową, 6) sporządzenia inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej. W skład robót budowlanych wchodzą: 1) prace przygotowawcze, 2) prace rozbiórkowe, rozbiórka nawierzchni dróg i chodników w zależności od potrzeb, 3) roboty ziemne i ewentualnie odwodnieniowe, 4) roboty technologiczne, wykonanie kanałów i odgałęzień, montaż studni i urządzeń, 5) odtworzenie nawierzchni i uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia w zakresie podstawowych (prostych) czynności budowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno - Użytkowym - załącznik nr 6 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45232130-2
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT119421.93
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o., zamowienia@pgk.plonsk.pl, ul. Mickiewicza 4, 09-100, Płońsk, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67650.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67650.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.