eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › Zakup, dostawa i montaż maszyn i urządzeń - Sito bębnowe,Myjka wysokociśnieniowa do urządzeń przenośnych w ramach Projektu pn. Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Mysłakowice: Zakup, dostawa i montaż maszyn i urządzeń - Sito bębnowe,Myjka wysokociśnieniowa do urządzeń przenośnych w ramach Projektu pn. Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 85685 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Karkonoskich , ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 7182415, 7183323, faks 75 7131089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż maszyn i urządzeń - Sito bębnowe,Myjka wysokociśnieniowa do urządzeń przenośnych w ramach Projektu pn. Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zakup, dostawa i montaż maszyn i urządzeń w ramach zadania pn. :Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych obejmujący w zakresie dostaw i montażu urządzenia i maszyny stanowiące: - Układ doczyszczania frakcji biologicznej - Sito bębnowe (obrotowe) mobilne - Myjka wysokociśnieniowa do urządzeń przenośnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.10.00-7, 42.41.70.00-2, 42.92.47.40-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11.1.Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości dla Części I 5 000,00 zł dla Części II 1 000,00 zł 11.2.Wadium może być wnoszone w następujących formach 11.2.1.Pieniądzu, 11.2.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 11.2.3.Gwarancjach bankowych, 11.2.4.Gwarancjach ubezpieczeniowych, 11.2.5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 11.3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 14.1.1. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 11.4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 50 1500 1429 1214 2004 9506 0000 w Banku Zachodnim WBK S.A. 6 Oddział w Jeleniej Górze. Na przelewie należy umieścić informację WADIUM Część. Zakup, dostawa i montaż maszyn i urządzeń w ramach zadania pn. Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych 11.5.Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice. Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. 11.6.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w pkt 11.2.2. do 11.2.5, wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy 11.6.1.Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 11.6.2.Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, 11.6.3.Kwotę gwarancji lub poręczenia, 11.6.4.Termin ważności wadium, 11.6.5.Zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano a)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, b)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.7.Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że :posiada doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą dostawom stanowiącą przedmiot zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8.1.3. Poświadczenia potwierdzające, że usługi określone w pkt 7.2.2 zostały wykonane należycie z tym że : a) w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie wydane przez podmiot na rzecz którego wykonywana była dostawa, powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1.3.a; c) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 8.1.3 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń, o których mowa w pkt 8.1.3 a i b; 8.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.] Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków wymaganych w niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów i informacji : a) w przypadku warunków , o których mowa w pkt 7.2.2 SIWZ : -informacji dotyczących zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu , -sposobu wykorzystania tych zasobów przy realizacji nin. zamówienia; -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; -charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 8.6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 8.7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8.8. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 8.8.1. Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 8.8.2. Dokumenty wymienione w pkt 8.2.1. i 8.2.2. winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 8.8.3. Dokumenty wymienione w pkt 8.1.1. ÷ 8.1.3. winny być złożone w imieniu wszystkich podmiotów (partnerów) przez Pełnomocnika. 8.10. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z mini stosunków, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty (każdy Wykonawca potwierdza za zgodność z oryginałem dokument wystawiony na siebie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgk-karkonosze.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Karkonoskich Pałac-Bukowiec ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice (pok.4)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Związek Gmin Karkonoskich Pałac-Bukowiec ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice (pok.4)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013; Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne); Działanie 4.1 Gospodarka odpadami...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Układ doczyszczania frakcji biologicznej - Sito bębnowe (obrotowe) mobilne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ doczyszczania frakcji biologicznej - Sito bębnowe (obrotowe) mobilne, przystosowane do odsiewania frakcji <20mm z frakcji biologicznej z odpadów komunalnych zmieszanych po kompostowaniu stabilizat 19 05 99, o granulacji <80mm, gwarantujący skuteczność przesiewania niezależnie od wilgotności mieszanki. Dane techniczne: Sito bębnowe 1. Zasilanie ; 400V 50Hz 2. Moc max 7,5kW 3. Wydajność przesiewania min 15 m3 na h, zależna od materiału 4. Ilość odsiewanych frakcji 2 5. Długość bębna min 2400mm 6. Średnica bębna min 1600mm 7. Wielkość otworów sitowych 20 mm 8. Kształt oczka siewnego kwadratowe lub okrągłe, 9. Prędkość obrotowa płynnie regulowana 10. Sito wyposażone w szczotkę czyszczącą z własnym napędem Przenośnik frakcji nadsitowej i nadsitowej : 1. Zasilanie :400V 50Hz 2. Moc : 3kW na każdy przenośnik 3. Szerokość min. 900mm 4. Taśma: progowa z profilami gumowymi 5. Prędkość płynnie regulowana, 6. Wysokość max zrzutu każdej frakcji z przenośnika min 2,5m Układ załadowczy; 1. Zasilanie: 400V 50Hz 2. Moc: max 1,5kW 3. Komora zasypowa: 4m3 4. Przenośnik załadowczy: szerokość min 900mm 5. Prędkość przenośnika płynnie regulowana 6. Taśma: progowa z profilami gumowymi Separator nadtaśmowy Fe Separator Fe zainstalowany nad taśmą frakcji podsitowej <20mm Zasilanie : 400V 50Hz Moc zainstalowana max. 2,2kW Montaż: max. 300mm nad taśmą Informacje dodatkowe 1. Konstrukcja przenośników oraz zawieszenie separatora umożliwiająca ich złożenie na czas przemieszczania. 2. Sygnalizacja ostrzegawcza dźwiękowa i świetlna zainstalowana na urządzeniu. 3. Urządzenie przystosowane do pracy w temperaturach od - 20 do + 40C. 4. Komplet narzędzi niezbędnych do obsługi. 5. Konstrukcja stalowa do przemieszczania po utwardzonej powierzchni z zaczepem do pojazdu manewrującego 6. Dokumenty, które muszą zostać dostarczone wraz z urządzeniem: świadectwo CE katalog części zamiennych instrukcja obsługi z DTR karta gwarancyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.70.00-2, 43.41.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Myjka wysokociśnieniowa do urządzeń przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka wysokociśnieniowa do urządzeń przenośnych -Urządzenie bez podgrzewania wody, wyposażone w przemysłową pompę szeregową. Wózek nośny i obudowa wykonane ze stali malowanej proszkowo, cztery duże koła ułatwiające przemieszczanie w każdym terenie. -Przeznaczone do pracy o dużym nasileniu w ekstremalnych warunkach. Dane techniczne: minimalne ciśnienie robocze (bar) : 300, max pobór wody (l/min) : 18), waga do (kg) : 120 Myjka wyposażona w dozownik środków myjących, z możliwością pobierania środków chemicznych podczas pracy na wysokim i niskim ciśnieniu, Urządzenie wyposażone w dyszę tnącą - do rozcinania np. folii, taśm opakowaniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.