eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy usług w zakresie montażu i transportu urządzeń i elementów synchrotronu SOLARIS, w ramach projektu Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla celów badawczych (etap I), współfinansowanego przez UE w ramach POIG. Nr sprawyCRZP/UJ/190/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Kraków: wyłonienie Wykonawcy usług w zakresie montażu i transportu urządzeń i elementów synchrotronu SOLARIS, w ramach projektu Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla celów badawczych (etap I), współfinansowanego przez UE w ramach POIG. Nr sprawy: CRZP/UJ/190/2014
Numer ogłoszenia: 85655 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński , ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy usług w zakresie montażu i transportu urządzeń i elementów synchrotronu SOLARIS, w ramach projektu Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla celów badawczych (etap I), współfinansowanego przez UE w ramach POIG. Nr sprawy: CRZP/UJ/190/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług w zakresie montażu i transportu urządzeń i elementów synchrotronu SOLARIS (tzw. Zestaw 7). 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje również czynności związane z rozładunkiem i wewnętrznym transportem wyszczególnionych urządzeń i elementów, w budynku synchrotronu SOLARIS lub pomiędzy obiektami Zamawiającego zlokalizowanymi na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, jak również dostawę materiałów i urządzeń związanych z wykonaniem przedmiotowych usług. 1.2 Czynności związane z realizacją zamówienia w imieniu Uniwersytetu Jagiellońskiego (Zamawiający) prowadzone będę przez Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (zwane dalej SOLARIS). 1.3 Usługi objęte niniejszym zamówieniem (tzw. Zestaw 7) stanowią część ogólnego projektu instalacji synchrotronu SOLARIS w ramach którego realizowane będą również inne dostawy i usługi przez Wykonawców wyłonionych przez Zamawiającego w innych postępowaniach. Zakres pozostałych zestawów obejmuje: Zestaw 1 - Elementy Mechaniczne. Zestaw 2 - Usługi instalacji systemów próżniowych. Zestaw 3 - Dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją systemów chłodzenia oraz sprężonego powietrza. Zestaw 4 - Dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją systemów okablowania zasilającego. Zestaw 5 - Dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją systemów okablowania sygnałowego. Zestaw 6 - Dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją systemów okablowania IT. Zestaw 8 - Dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją systemów PLC. Z tego względu w okresie realizacji usług będących przedmiotem niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie ściśle współpracować z Zamawiającym oraz jego innymi wykonawcami, tak aby zapewnić sprawną i prawidłową realizację całego procesu instalacji synchrotronu SOLARIS. 1.4 Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Projekt nr POIG.02.01.00-12-213/09 pn. /Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla Celów Badawczych - Etap I/ Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.1., Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym. 1.5 Zamawiający przewiduje w przyszłości możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wartości 240 000 zł. netto, co stanowi ok. 38,16 % wartości zamówienia podstawowego netto, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu realizacji określonego rodzaju usług i czynności objętych zakresem zamówienia lub dostaw wchodzących w zakres zamówienia. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, tj. nie później niż do 31 stycznia 2015r. Wykonawca zobowiązany jest realizować umowę zgodnie z dyrektywnym harmonogramem instalacji synchrotronu SOLARIS stanowiącym załącznik B do SIWZ, który zostanie zaktualizowany na dzień podpisania umowy z Wykonawcą. 3. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. W związku z tym Wykonawca w ramach formularza oferty składa oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. 4. Wykonawca zapewnia gwarancję jakości na świadczone usługi oraz na dostarczone materiały urządzenia, ważną przez co najmniej 24 miesiące liczone od dnia odbioru danej usługi lub dostawy. Szczegółowe informacje na temat wymagań Zamawiającego w zakresie gwarancji jakości zawiera wzór umowy w pkt. 16 SIWZ. 5. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ w formie załącznika nr 4 do formularza oferty. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje w przyszłości możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wartości 240 000 zł. netto, co stanowi ok. 38,16 % wartości zamówienia podstawowego netto, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu realizacji określonego rodzaju usług i czynności objętych zakresem zamówienia lub dostaw wchodzących w zakres zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 63.71.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 15 000,00 zł. PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych (PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007r., z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia. Dlatego też, musi złożyć odpowiednie oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający, iż Wykonawca zrealizował co najmniej trzy zamówienia polegające na: 2.1 usługach montażu urządzeń przemysłowych i/lub aparatury badawczej i/lub konstrukcji nośnych urządzeń i aparatury, powierzonych Wykonawcy przez Zamawiającego, o łącznej wartości wykazanych trzech usług montażu nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto), lub 2.2 dostawie wraz z usługami montażu przez Wykonawcę urządzeń przemysłowych i/lub aparatury badawczej i/lub konstrukcji nośnych urządzeń i aparatury, o łącznej wartości wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto (słownie: milion pięćset tysięcy złotych brutto). W wykazie głównych usług, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty, Wykonawca zobowiązany jest wskazać przedmiot (zakres) usług, daty wykonania, podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonywane, oraz załączyć dowody (poświadczenia, referencje lub inne dokumenty od odbiorców usług) potwierdzających że zostały należycie wykonane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń o których mowa powyżej, Wykonawca może złożyć w zamian odpowiednie oświadczenie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty, oraz wykaz głównych usług stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty, wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, przedstawiając w tym celu nazwę (firmę) podmiotu udostępniającego zasoby oraz jego pisemne zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, iż udostępnienie ww. zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dlatego też, musi złożyć oświadczenie w tym zakresie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, dysponował w całym okresie realizacji zamówienia, co najmniej następującymi osobami: 4.1 Koordynator robót - posiadającym co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie kierowania pracami montażowymi urządzeń technologicznych lub aparatury badawczej, 4.2 Monterzy konstrukcji i urządzeń (6 osób) - posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie montażu konstrukcji, urządzeń technicznych lub aparatury, 4.3 Operator wózków widłowych - posiadający uprawnienia do obsługi wózków widłowych wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych, przy czym rolę operatora wózka może pełnić jedna z osób należących do grupy monterów konstrukcji, 4.4 Operator suwnic - posiadający uprawnienia do obsługi suwnic o udźwigu do 8 ton wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych, przy czym rolę operatora suwnicy może pełnić jedna z osób należących do grupy monterów konstrukcji. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ, oraz wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość oferowanego przedmiotu zamówienia i winien skalkulować cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, a dowód jego wniesienia winien złożyć wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oferty załączniki od 1 do 7, zawierające m.in. oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisane w pkt 5), SIWZ. Przy czym złożenie podpisanego wzoru umowy w ramach załącznika nr 5 nie jest obowiązkowe. 4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ. 5. Oferta musi być sporządzona według treści formularza oferty i jego załączników zamieszczonych w niniejszej SIWZ. 6. W załączniku nr 4 do formularza oferty Wykonawca powinien przedstawić wyliczenie ceny ryczałtowej oferty w oparciu o indywidualną kalkulację Wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego Wykonawcy w odniesieniu do całości zamówienia. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest w ramach indywidualnej kalkulacji ceny oferty wyodrębnić ceny ryczałtowe za poszczególne rodzaje usług oraz dostawy stanowiących przedmiot umowy odpowiednio do wzoru tabelarycznego zawartego w załączniku nr 4 do formularza oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty dokumenty wymienione w pkt. 6) SIWZ. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane. Dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Szczegółowo przedstawione i opisane we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ w pkt 16).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Dziale Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p., w terminie do dnia 28 kwietnia 2014r. do godziny 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jako Projekt jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Projekt nr POIG.02.01.00-12-213/09 pn. /Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla Celów Badawczych/ Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R Działanie 2.1. Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.